Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Senator

Mr. Robot

Recommended Posts

Mr-Robot.jpg

"Follows a young computer programmer (Malek) who suffers from social anxiety disorder and forms connections through hacking. He's recruited by a mysterious anarchist, who calls himself Mr. Robot."

Trailer:

Smak litt på stemningen:

IMDB

Tenkte først at dette kom til å være en slags tragisk CSI-lignende fremvising av hvordan hacking og andre lumske dataaktiviteter virkelig skjer, men her ser det ut som produsentene virkelig har gjort leksene sine. God og realistisk fremstilling av et spennende og aktuelt tema. Ikke alltid 100% på realismen, men det holder veldig langt for folk flest.

Ble veldig positivt overrasket, har nå kommet mot slutten av første sesong og ønsker å se mer etter hver eneste episode. Serien gir meg lysten på mer, ikke mange serier som får til dette om dagen etter min mening. Anbefales virkelig.

Noen andre som har sett denne enda?

Kjempebra serie! Plottwistene er blant de bedre jeg har sett i en serie.

Skal også nevnes at sesongfinalen blir utsatt en uke fordi den inneholder lignende elementer som den tragiske skytingen av en reporter og hennes kameramann i USA. Synes det er bra taklet av serien og gir dem litt PR i samme slengen.