Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Battlefield: Hardline - Åpen Beta

Recommended Posts

Dem har mye å bevise siden betaen feilet så ekstremt sist. Virket som en mod til BF4.

Hadde egentlig sett for meg Payday lignende gameplay bare i mye større skala, istedet innførte dem BF4 moduser og egentlig bare endret modellene? Til og med kartet virket altfor likt det vi har sett i BF4.

Spennende å se hvor mye dem endrer etter klagestormen etter sist testing, men tror nok GTA V blir det eneste spillet som kan innfri heftig Heists gameplay.

Kommer til å prøve betaen, se om det gir mersmak eller ei.

Ble ikke imponert over den forrige betaen, så får se.

Forrige betaen var tam. Håpet egentlig det skulle komme noe nytt. Har lyst til å redde gisler og gjøre et skikkelig heist. Sist så var det Battlefield med camping med OP kjøretøy og spillet var likt Battlefield 4 bare med en ny innpakning.

Ingen flere som har prøvd altså? Lurer også på om det er verdt å laste ned dette her.

Verd å laste ned er det jo alltids - det er jo gratis så du har ingenting å tape på det i alle fall :)

499 og 599 for deluxe :lol:

Spilt det i to dager nå, var litt artig i starten men går litt lei etterhvert. Jeg hadde vært villig til å betale 150 kroner, men 599 f.eks for deluxe-versjonen er bare til å le av. :lol:

alt er verd å teste :) kjør på Veslin :) kom inn så jeg får kniva deg litt

Hau.. akkurat som i gamle dager :lol: .. Gode minner og mange raseriutbrudd pga ydmykende vifting med kniv :grin:

Hvor lenge varer betaen? Er enda usikker på når jeg kommer meg hjem til riggen og fått testet litt.

Ingen flere som har prøvd altså? Lurer også på om det er verdt å laste ned dette her.

Verd å laste ned er det jo alltids - det er jo gratis så du har ingenting å tape på det i alle fall :)

Er jo 60 motherfuckings gigabyte da. Herregud.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...