Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Senator

Arma 3 Helicopters DLC

Recommended Posts

Beklager, men dette blir bare for dumt. At jeg skal drive å betale penger for ting som dette, som jo skulle ha vært en update, er bare helt latterlig. En ting er mangelen på optimalisering spillet har, og det lille de har gjort for å forbedre dette. Eller at de gjennom all denne tiden ikke har kunnet bidra mer til spillet enn noen ekstra helikoptre, snikskytterrifler og gokarts. Men at de lanserer individuelle DLCer, hvor jeg må betale penger for å få en DLC som gir meg gokart, eller en DLC som gir meg 3 sniperrifler, eller en DLC som gir meg noen ekstra helikoptre (3 DLCer til sammen, altså), er bare fornærmende.

Bohemia kan drite og dra.

Beklager, men dette blir bare for dumt. At jeg skal drive å betale penger for ting som dette, som jo skulle ha vært en update, er bare helt latterlig. En ting er mangelen på optimalisering spillet har, og det lille de har gjort for å forbedre dette. Eller at de gjennom all denne tiden ikke har kunnet bidra mer til spillet enn noen ekstra helikoptre, snikskytterrifler og gokarts. Men at de lanserer individuelle DLCer, hvor jeg må betale penger for å få en DLC som gir meg gokart, eller en DLC som gir meg 3 sniperrifler, eller en DLC som gir meg noen ekstra helikoptre (3 DLCer til sammen, altså), er bare fornærmende. Bohemia kan drite og dra.

Enig. Etter å ha undersøkt hva man faktisk får i denne DLC'en er jeg også meget skuffet over hvor lite innhold man får for 108 NOK, blir nok ikke noe kjøp for meg med det første.

Blir nok litt for spesielt interesserte dette her, kan igjen vurdere å kjøpe pakka om noe av innholdet blir å finne i noen helt rå missions.

Er mer begeistra for den nye patchen som gjør at man kan skyte ut av littlebirds, ikke prøvd det enda da :(

Har fått testa å skyte ut av littlebirds, bare de som sitter på selve vingen som har mulighet til å skyte.

Kan åpne for mye kule situasjoner ved landing osv :)

Skyte fra en rebel-offroad i Altis life "Ghetto-style" må jo bare se fett ut :)