Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Nytt Battlefield spill lekket

Recommended Posts

Ja dævven, se på alle de unlocksa. Preorder anyone? Får sikkert en skikkelig kul sirene på politibilen om man preordrer nå.

"Vanlige" biler, baseball bat og gamemode som heter "The Heist", sikker på at det ikke er GTA? XD

Finnes det fortsatt lettlurte pappskaller som lar seg overbevise av EAs store markedsføringmaskin for å kjøpe dritt fra dette jævlige selskapet -- som gang på gang leverer drittprodukt etter drittprodukt, og besmitter alt og alle under sine vinger med DLCs, halvferdighet, bugs, "premium deals" og annen pisspreik som skriker ut "JEG DRITER I DEG SOM KUNDE OG VIL BARE TA LOMMEBOKA DI ENKLEST MULIG!"?

Som om Battlefield ikke hadde blitt voldtatt nok allerede. Dette ser jo til og med dårlig ut på gameplay-videon! Bad Company 2 virket som et ålreit spill når Battlefield 3, og Battlefield 3 virket som et mesterverk når Battlefield 4 kom ut. Mon tro om de vil fortsette denne tradisjonen?

Jeg er jammen meg glad jeg gikk over til Arma og slapp dette helvetet.

For dere andre som har tanker om pre-order: kos dere!

"EA does not want a new Battlefield coming out every year".

542.gif

Og slik reaksjonen på spillet virker, så går jo EA etter perfekt målgruppe: idioter.

De er ikke vanskelige overbevise. Har dårlig hukommelse. Dårlig kritisk sans, og generelt dårlig smak.

Og nå som det er så likt CoD, kan målgruppene fra begge spillene "converge".

Det jeg ikke kan skjønne er hvordan man kan klage over EA og likevel kjøpe BF, når BF er den spillserien som har størst avtrykk av EA og deres markedsføringsmodell.

Dem må gå nye veier skal dem klare å henge med. Battlefield spillene er så utrolig generisk, og dette ser ut som et spennende konsept. Et lag er SWAT og et annet lag skal hente f.eks verdier fra et hus, kidnappe en politiker eller noe. Ordentlig handling med taktikk istedenfor typisk BF gameplay.

:lol: :lol: @BH

Ja dævven, se på alle de unlocksa. Preorder anyone? Får sikkert en skikkelig kul sirene på politibilen om man preordrer nå.

:grin: :grin: Blir nok en stund til jeg skal spytte penger i kassa til EA igjen..

• Like 1

Å lage et "CS-aktig" spill på Battlefield-plattformen er ikke nødvendigvis dumt. Populariteten til den type spill har jo vært bevist i over et tiår, og jeg selv inkludert har brukt utallige timer på slikt. Å få et alternativ til CS:GO hadde jeg ikke hatt noe i mot, da jeg ikke ser på dette som noe konkurrent til selve BF-serien.

MEN; EA har på ingen måte imponert meg med utgivelsene sine, og det er her jeg har mine reservasjoner. Spillkonseptet i seg selv? Helt flott det. Trua på gjennomføringsevne og kvalitet på det som slippes? Heller laber. Men for all del - selv om jeg ikke kjøper det når det kommer, er jeg åpen for muligheten om reviews og tilbakemeldinger motbeviser skepsisen min.

• Like 2

Var ikke mye å se på uansett.

En fyr som gikk rundt på et tomt kart og kuka litt.

Spillet ser mer ut som en mod enn et eget spill.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...