Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Star Citizen Dogfight module kommer 29. mai

Recommended Posts

Wohooo :iiiiik: ! Noen andre som er har problemer med patchen? Jeg startet nedlastningen men fikk så en error. Har prøvd og repaire i 10min nå ;)

Edit: En avinstallering funket :)

Ikke noe å stresse med ennå , er en bug som gjør at man ikke launcher AC man sitter bare i loading screen , men de jobber med saken.

Står som ett spett , men hjelper lite når den andre ikke vil.... :lol:

Klar som ett egg..

wtf-fail-video-game-thing.jpg

Skjønner AKKURAT hva du mener :p

Jeg fikk den "please wait". Bare restartet launcheren så funket det neste gang. Grunnen til at dere sitter med gledespinnen og ikke får til noe er at dere ikke har tatt hjelm på. Den er rett ved der dere spawner, ta den på gå så inn i skipet og dere får opp dialogen for å starte simuleringen. På min første kamp mot Vaandulene så skjøt jeg halveis istykker en, før finishet ham ved å fly inn i ham "give me ramming speed!". Dette rev av ene vingen min, og ødelagte kjøleanlegget mitt. Kunne deretter avfyre ett eneste skudd før jeg fikk "overheating" beskjeden. Var nesten umulig å kontrollere og med bare en vinge. Fløy med andre ord rundt som en lame duck.

Har hatt en 30min session , må si at jeg gleder meg til videre oppdateringer.. Nå venter jeg bare på sjefspinna skal droppe i postkassa...

Jeg fikk den "please wait". Bare restartet launcheren så funket det neste gang. Grunnen til at dere sitter med gledespinnen og ikke får til noe er at dere ikke har tatt hjelm på. Den er rett ved der dere spawner, ta den på gå så inn i skipet og dere får opp dialogen for å starte simuleringen. På min første kamp mot Vaandulene så skjøt jeg halveis istykker en, før finishet ham ved å fly inn i ham "give me ramming speed!". Dette rev av ene vingen min, og ødelagte kjøleanlegget mitt. Kunne deretter avfyre ett eneste skudd før jeg fikk "overheating" beskjeden. Var nesten umulig å kontrollere og med bare en vinge. Fløy med andre ord rundt som en lame duck.

AI, gjett hvem som har sitti 4 1/2 time og venta på at di 11GB skal bli lasta ned, for så og bli stående fast på "please wait", så tenker jeg: Lore skrev noe på forumet om og lukke vinduet og åpne på nytt.

Det gjorde jeg, Å GJETT HVA, jeg må laste ned 11GB på nytt :iiiiik::hitler::(:hmm: :angry: :bugalert: :boxed:

Hahahah.....*host* sorry for den :( Det funket faktisk for meg, men jeg satt fast på please wait veldig lenge (nesten 10min) før jeg startet den på nytt må det sies.

Jeg kom endelig inn til slutt :p men har vi alle fått den samme hornet'en og teste med? De gatling gun greiene som satt på der var jo syke :D

Selv om styringa er noe jeg må jobbe med

Noen som får samme problem som meg, altså jeg klarer og launche spillet men når jeg kommer i loading screen så får jeg connection error. Deretter legger spillet seg ned.. Anybody?

Edit: Jeg har et cutlass skip. Er det bare horneten og det andre skipet (husker ikke navnet) som det går an og fly?

Alpha.com?

personlig gidder jeg ikke anstrenge så mye enda, spesielt vist en ikke kan justere på enkelte kontroll innstillinger! ??

Ser der er utrolig mye kvining på de offisielle forumene om gimbal våpen og auto aim osv. Jeg likte faktisk arena commander sånn noenlunde, og har ikke noe spesielt i mot hvordan det hele kontrolleres/styres. Hva syns dere ?

Tja hadde det vært en fast sikte før du får lock så hadde det vært greit , men sånn det er nå så ser det ut som nok engang at kb/mus har overtaket. Siktet går etter musa men den oppfører seg ikke det samme når du bruker joystick. Så jeg skjønner at folk reagere , men håper at det blir likt for alle at det ikke _nok_ engang er at kb og mus som vinner.

Men at det likt , er lei å se spill som blir dummet ned p.g.a folk som ikke gidder å gå lengre en keyboard og mus og som konstant vinner kampen når det kommer til spill som åpenbart skal brukes en joystick til. Skjønner at spillet skal være til alle , men la nå alle nyte det som dem vil men _LIKT_ . Men så er jo dette bare en alpha så jeg satser på at workloaden blir høyre at å ha flere knapper tilgjennglig er et must..

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...