Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

World of Tanks

Recommended Posts

Forskjellen er jo at de du ramser opp der koster penger. Hvis man snakker om moneygrind med vanlige tanks er KV genial. Får lett 30.000 kr gjennomsnittelig selv med bare ok runder, 107 mm er genial og kv er billig å reparere. Den og su85 grinder såpass mye penger for meg at jeg ikke engang har vurdert å kjøpe en gulltank.

Utover premium tanks, så syns jeg tier 7 heavies er best til money grind. Der kommer man ofte i tier 8-9-10 games og potensiell inntekt blir større ved mye mindre damage. Det krever en del erfaring å holde seg i live samtidig som man er effektiv, men etter å ha grindet SU-152 så jeg at jeg plutselig satt med 1 mill etter et par kvelder uten noe spesiell hardcore spilling.

Hva synes folket om IS-8?

IS-8 er en veldig bra tank.

Du må bare kjøre den som en medium tank med lav armor. Mitt tips: Kjør IS-8 som en litt treig fransk medium (Lorraine med dårlig motor).

Hoppa oppi min nye IS-8 og kjørte den som en IS-4.

Det gikk rett til helvete.

Får nok heller prøve å forestille meg at det er en russisk E-75 neste gang.

Du kan kjøre den som IS-4 ved 7.2 patchen, dårlig hull armor, men bouncer av og til. Ville vel behandlet den som en T32. Husk at du ofte blir top tier, og da nytter det ikke å buskrunke bak alle t8-heavyene for å "snipe". Da ender du bare med at t9-tanksene til motstanderen utsletter hele laget ditt mens du sitter igjen bakerst med 100% for så å bli voldtatt.

Kjørte IS-8 mer som en medium og det funka bedre. Den har jo grei fart (50kmh) så den er grei å komme seg rundt og på siden av fiender. Måtte bare være forsiktig og utnytte sjanser for å få inn skudd på samme måte som jeg kjørte Panther II.

Må nok ha mer fartstid med IS-8'en for å utnytte det fulle potensialet. Er fortsatt skuffa over hvor lite den tåler i kamp, men men... har jo IS-4 enda :)

is4 har jo blitt en verdig tierX :D

forøvrig var det første jeg gjorde å selge alle kv-tanks, både kv1, kv2, kv150 og kv4 sutter nå offisiellt lut :(

Doser rundt med StuG III for tida det er drit gøy :lol:

Driver også og jobber meg opp mot M12, er litt gøy og stå langt bak og herje også, synd med lang ladetid :p

noen som spiller enda?

koser meg så jævlig om dagen, har aldri spilt noe så overpowerd som de nye franske artyene. Ekstremt hurtig reload (de største har tilogmed autoload, lol) Du dreper generelt sykt mange tanks, du ligger i cruisespeed på 40 når du trenger å flytte deg rundt og har lav profil. Kos dere før den blir buffa som alt annet nytt!

eks:

XbtgZ.jpg

Bah T44 er ubrukelig uten 122mm kanonen, og den tar 20 sec å reloade. Jeg burde ha spillt mer för å sammle poeng till t54. Men akkurat nå går jeg ikke i pluss uten "premium".

t44 liker jeg faktisk veldig godt, handler bare om spillestil og hull down.

Patton med stock kanon derimot :lol:

t44 liker jeg faktisk veldig godt, handler bare om spillestil og hull down.

Patton med stock kanon derimot :lol:

Huff, patton med stock kanon, selv også pershingkanonen er grusomt! Ga til slutt opp og brukte free xp for å researche gromkanonen (som er fantastisk :D)

Da stockgun på T110E5 er den beste M103 kan ha, hvis jeg unlocker T110E5 vil da gunnen bli unlocket på M103?

har kjøpt første gunupgrade til m103, så den biter bra nok fra seg den, men tenkte mer på at det ikke var vits å "waste" 60k xp for en gun med 40 mer pen hvis man får den uansett når T110E5 er unlocka :p

ooooh, ELSKER hardcore mediums, dette blir bra! Og denne blir spennende:

Reworked mechanism of knocking out crew members with HE shells, now a hit to an internal module will still deal damage even if the armour wasn’t penetrated.

men:

The following French light and medium tanks have moved one tier up: AMX 12t, AMX 13 75, AMX 13 90, Lorraine 40t, Bat Chatillon 25t

Er noe dritt, så morro som jeg har hatt det i de. I tillegg er Marder2 buffet noe sykt, t44 har fått masse reduksjoner, su-85 har mistet sin fantastiske moneygrinder i 107mm topgun, IS-8 blir MYE svakere OG de har buffet min kjære kjære patton så den er mindre treffsikker. faen!

Jeg grinda til JgPanther II, solgte Ferdi-dritten og flytta hele crewet over til JgPanthII.

Utrolig moro å kjøre. Kjapp, svinger som bare juling (spesielt med Clutch turn perk'en på sjåføren) og har ganske god slagkraft, selv om jeg ikke har største kanonen enda (koster jo 63kexp). Blir mye kjøring med den fremover.

Var utrolig skuffende å gå fra en mobil JgPanther til en treig pappkasse av en Ferdinand, så er kjempeglad de har gitt oss ett mer manøvrerbart alternativ på det tyske TD treet.

Buffet Patton så den er mindre treffsikker? Du mener kanskje nerfa? :) Hvis den ble buffa så burde den jo være bedre!

nei no! ferdi er jo en heavy tank i td klær og den er raskere en us t-34 på vei. Skråstiller du ferdien i bykart blir folk forvirret og skyter på bunnpannen som i motsetning te andre tyske tanks er solide greier. når de er ferdig og dinge kommer du med 12.8 of doom. Jt får mer julig siden det meste penner og man blir one shotet av arty bakpå mototdekselet

Ja, den er jo i praksis en Tiger P uten turret. Men jeg penetrerer oftere fronten som har 200mm enn tårnet som er bakpå.