Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Senator

Skole oppgave, trenger hjelp!

Recommended Posts

Har du et øyeblikk? Dette er noe skolen tvinger oss til; så jeg beklager. Men den er dritkort. Og du får en stor bamseklem hvis du gjennomfører den (de er verdt det!). På forhånd tusen takk!

Oppgave 1 er å lage en spørreundersøkelse og en epost melding som skal komme med spørreundersøkelsen.

SAMLE DATA [Her er jeg]

Oppgave 2, tolke og analysere data som har kommet inn fra undersøkelsen.

Trenger minimum 20 svar på denne undersøkelsen jeg har laget, så jeg håpet at det kanskje ville holde å poste den her :wub:

Her er eposten og undersøkelsen;

cropped-png1.png

Hei!

Vi driver i forbindelse med vår bacheloroppgave ved NITH arbeid på et dataspill som heter Trackday Manager, spillet blir utviklet av Arctic Hazard Game Studios som holder til i Vestby.

Vi ønsker å finne ut om bedriftens nettsted treffer sin målgruppe med valg av design og utforming. Vi ønsker også gjennom denne undersøkelsen å kartlegge hva slags informasjon som er viktig for de forskjellige besøkende.

Undersøkelsen er helt anonym, resultatene fra undersøkelsen er det bare vårt interne team som får innsyn i, samt en faglærer fra NITH.

Bli litt kjent med nettstedet først, hvor du klikker deg litt rundt i 2-3 minutter før du starter selve undersøkelsen.

Nettstedet finner du på:

http://www.arctichazard.com/

Undersøkelsen finner du på:

https://www.surveymonkey.com/s/7QWL9TG

skoleoppgave

epostmelding

sry, måtte bare, lykke til med undersøkelsen.

Hehe, gikk litt kjapt her ja, godt jeg ikke jobber som tekstforfatter.

Er du i Arctic Hazard Senator.. og har du på et eller annet tidspunkt vært i Victrix Legion?

Hmm, du kjenner ikke Marius som går på NITH og har en tilsvarende oppgave i disse dager? Han sendte meg en survey om 123spill.no.

Verden ass.

Edited by Its a war out here

Er du i Arctic Hazard Senator.. og har du på et eller annet tidspunkt vært i Victrix Legion?

Hehe, har nok ikke det :(

Hmm, du kjenner ikke Marius som går på NITH og har en tilsvarende oppgave i disse dager? Han sendte meg en survey om 123spill.no.

Verden ass.

Vet nok hvem du sikter til, men kjenner han ikke!

Dette faget har blitt gjennomført som en tilleggs-fag ved siden av jobbing med bacheloroppgaven, blir litt halvhjerta kjenner jeg.

3 dager i bedrift i uka, 2 dager deltidsarbeid, 2 dager på skolen, og fortsatt knuse noobs på Norway 01 og 02, kjenner jeg er klar for sommer jeg :)

Knuse noobs? Haha :D

Du gjør det ikke sånn kjempebra på den fronten i disse dager hvertfall ;)

Det sitter langt inne, men jeg skal se på dette når jeg kommer hjem :)

Hehe, du lever fortsatt godt på at du tok meg for første og andre gang ser jeg, etter så lang tid. Søtt det, vi sees nok igjen ;)