Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Sofakommandanten

Bigwar#6 Lag Norge

Recommended Posts

Map: Paracel Storm. Me starter som US

Commander

MrLuke82

Alpha Squad - Airborne

RonkEnSkunk (SL)

m1cr0play

Fiskervenn

dopehawk

monkeyman

Bravo - Kampbåt

CookieCrum1e (SL)

Herminator

Gambler

Mosekose

Charlie - kamp/hwbåtmix

Silentspy (SL)

dkt

andyski

Sofakommandanten

kjetilhaug

Delta Squad

MaskotFeffe (SL)

kampsauen

TB-GORGONPLEX

Speaker

Steelnex

Multicyber

Echo Squad

perulv1000 (SL)

QzzyzxQ

IselinKlementin

Hylland1

Even4543

koppertrans

Foxtrot Squad

Haavik (SL)

0lzen

CrashNg

liXn_Nuna

Nortydox

Golf Squad

ExperienC (SL)

Hyttedo

Lasan

FFAa-GunSlinger

NoobiCake

Kjellt

Det er 3 "spesialsquads" på laget;

Alpha Squad - Airborne består av 2 piloter og et helikoptercrew på 3

Bravo Squad - kampbåt har fokus på kampbåt, og havdominans.

Charlie squad - kampbåt/hwmix. fokus på kampbåt og hardware som spawner

Har du havna i ein spesialsquad og ikkje ønsker dette, må du gi beskjed så ein annan kan ta over plassen din!

Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer.

Sjekk denne tråden for info

Venteliste:

Kjellare99

Reppelars waits for nobody

Snipermats

oberlander

Wrathchild97

Spooky_Manooky

Glost

Pladsen

FFAa-RAdioactive

niXn_Luna

Timeblast

Metulhead

TheManDoffen

Nezje

weznor

knutlb

ProstGotvin

Crispywafers

Reborn

Nirex

• Like 1

Håper inf squads også har med seg smaw/sraw og stinger. De som er ute og flyr/kjører båt på dette mappet trenger virkelig den hjelpen de kan få! De båtene er så sinnsykt op!

For ikke å glemme den aa som kommer på B.

Utover det så ønsker jeg alle sammen lykke til :lol: Gleder meg til å dele slagmarken med dere alle sammen igjen :Congrats:

MrLuke blei tatt inn frå ventelista for å var commander, og monkeymann blei tatt inn for å fly. Med andre ord mista 2 stk plassen sin, og havna på toppen av ventelista.

Nå har TB-GORGONPLEX meldt avbud, så liXn_Nuna får tilbake plassen sin på laget.

Ser monkeymann har meldt avbud. Jeg er jo allerede i airborn, men kan sikkert fly jet. Er ikke noen super pilot, men tenker vist jeg holder på vingen til dope (sånn ca) kan jeg sikkert være til hjelp...

husk på AA som kommer på B også, den er fantastisk vikig for å sikre main land mot heli og fly :-)

Ser monkeymann har meldt avbud. Jeg er jo allerede i airborn, men kan sikkert fly jet. Er ikke noen super pilot, men tenker vist jeg holder på vingen til dope (sånn ca) kan jeg sikkert være til hjelp...

Går sikkert bare lekkert .. :-) Men blir ikke noe taktikkprat her ihvertfall .. Vi får ta oss en runde å teste litt ut engang.

Dersom det ikkje er nokon frå ventelista som har lyst å fly går det fint. Men då mangler me plutselig ein person som er med i helikopter, og er lika longt :p

Speaker melder avbud, Multicyber hentes inn frå venteliste

Det var 40 stk som meldte seg på i løpet av 1 minutt. Då kan ein ikkje forvente at systemet viser rett ved påmelding (spesielt når det ikkje er designa for å håndtere så stor trafikkmengde)

Det var 40 stk som meldte seg på i løpet av 1 minutt. Då kan ein ikkje forvente at systemet viser rett ved påmelding (spesielt når det ikkje er designa for å håndtere så stor trafikkmengde)

Er det ikke lagt på en sekvensiell database? Slik at påmeldinger kommer inn etter tur? Folk både over og under oss har jo kommet inn :)

Om vi da ikke slipper inn på oppstillingen i første omgang, kommer de av oss som ikke fikk bli med først i ventelisten?

EDIT: Så ikke ventelisten under oppsettet før nå. Så den er grei :)

Trur den lista ligger etter alfabetisk rekkefølge, så om du er nr.34 som melder deg på med et navn som begynner på A så vil det se ut som du var først. Men det er bare på den siden der du registrerer deg, sofa får opp hvem som var først et annet sted har jeg forstått det rett? :)

Trur den lista ligger etter alfabetisk rekkefølge, så om du er nr.34 som melder deg på med et navn som begynner på A så vil det se ut som du var først. Men det er bare på den siden der du registrerer deg, sofa får opp hvem som var først et annet sted har jeg forstått det rett? :)

Det har du helt rett i! Får håpe noen hopper av så vi får spots da :)

Det jeg er litt irritert over er at påmeldingssiden ikke er oppdatert. Når du følger linken på battlefield.no til påmelding kommer du til bigwar.no. Midt på denne siden ligger en "påmelding til Bigwar". Når du klikker på denne kommer du til en side med stor tekst: "For påmelding, trykk HER". Det er også bilde av en båt, og det passer jo med mappet. Når du trykker på linken kommer du til: http://bigwar.sofakroken.net/?page_id=4 . Denne funka ikke før 18:00 og det tenkte jeg var normalt, men når den ikke fungerte 18:01 så ante jeg ugler i mosen. Oppdaget da fanene over, og kom på det så sånn ut sist. Men dette tulla nok til at jeg nå tydligvis mista plass i laget. Link riktig eller ta det bort, så blir jeg happy. :-)

De som er squadleaders samt commander... Noen sjanse til å logge på mumble ikveld for litt taktikkeri?

Bare advarer om at det kan hende jeg dropper ut pga jeg sliter med hodepine for tiden, men håper at jeg holder ut gjennom kampen. :) Skal isåfall prøve !^^