Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Bigwar #4 - Sverige vs Norge

Recommended Posts

Første 5 som melde seg på (minus drifterane som sneik i køen):

dopehawk

el_toro

Multicyber

CrashNg

gaffateip

Trur det var fullt kl 18:06 (33 påmeldte). Men som vanlig rekne me med fråfall, så alle som er på venteliste må ikkje gi opp håpet (og møte opp på mumble)

Det tok jo passe raskt av og ble fullt, hehe. Kan dessverre ikke selv, men skal prøve å få streamet det.

broseph:

Har dere snakket noe med våre svenske gamingbrødre om kjørereglene for Bigwar?

Litt kjedelig om de kjører toppet "landslag", mens vi har førstemann til mølla liksom.

Førstnevnte hadde jo vært kanonkult, men det burde i såfall avtales på forhånd :)

De flesta av oss svenskar kommer från ett gäng som heter OG vilket är svenska för Barnehage för gamle menn och vårt motto är att aldrig toppa så något landslag behöver ni inte vara oroliga för.

Men vill ni ha Princessan Madeleine så kommer ni få kämpa :D

Hvem svensker er det vi møter a? er det noen gode eller er det bare randoms? vi kommer jo til og bli pissa på hvis de har med de som er gode

Svar frå ein me skal spela mot:

Bra initiativ Sofakommandanten och cri :thumbs:

Ser fram emot en bra kamp och gänget ni kommer möta är mest folk från en klan som heter Old Gents Society, eller OG http://www.oldgents.se/forum/ men eftersom vi i OG är så snygga så får vi representera hela Sverige :D

Vi syns på Tisdag.

Hvem svensker er det vi møter a? er det noen gode eller er det bare randoms? vi kommer jo til og bli pissa på hvis de har med de som er gode

Svar frå ein me skal spela mot:

Bra initiativ Sofakommandanten och cri :thumbs:

Ser fram emot en bra kamp och gänget ni kommer möta är mest folk från en klan som heter Old Gents Society, eller OG http://www.oldgents.se/forum/ men eftersom vi i OG är så snygga så får vi representera hela Sverige :D

Vi syns på Tisdag.

Okay høres bra ut :)

Hmm, hvordan skal jeg vite om jeg kom med eller når det kun står i alfabetisk rekkefølge på siden? :p

Hadde det ikke vært bedre å sortere etter tid man signa opp?

Systemet har ikkje støtte for det.... (er ikkje designa med påmelding til bigwar i tankane). Laglista kommer nermare helgo, men her har du lista i korrekt rekkefølge:

Sofakommandanten

Herminator

dopehawk

el_toro

Multicyber

CrashNg

gaffateip

sArskorpe

Speaker

Gambler

0lzen

NoobiCake

kampsauen

Kjellt

Pladsen

MaskotFeffe

practishe.hs/prixmyo

Salvation15

Snipermats

Steelnex

Redux

Haavik

MrLuke82

HiT1337

knutlb

ExperienC

henr1kd

CookieCrum1e

Hyttedo

metulhead

Kjetilhaug

Helx

Sinnapels

----------------------Venteliste oppdatert 18:30---------------------------------

2easy-Broseph

barezell

Even4543

Crispywafers

bouRnite

Oberlander

Fiskervenn

TB-Iceman

Icekebab

Oppedal

ThePerrox

Lordo, den lista ble fort full. Jeg satt å ventet for melde meg på og nå ligger jeg jo langt bak i køen! Blæ

Lykke til de som får spille ihvertfall! :)

Har eg rett med at det er 2 heli; ei ku (pilot + 2 gunners + 2 i døra) og eit scoutheli (pilot + 2 i døra?), 1 antiair og 1 tanks som spawne i main?

Forutenom det spawne det vel ein LAV på første base, og eit stalinorgel på et av flagga i midten?

Holy shit , så på lista nå nettopp... 85 påmeldte , skal tro om det er vanskelig å få tak i folk hvis noen dropper ut.. keep it up!! Nesten sånn at man kan stille med 2 lag her.. ett lag for hver runde..

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...