Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hyttedo

Forslag til Bigwar#4

Recommended Posts

Først, om dette er lagt ut på feil sted så må admin bare flytte den til riktig sted :)

For det andre vil jeg si at det var kjempe gøy å være med på min (og sikkert andres) første Bigwar, var artig greier ja :D

Jeg vil foreslå at neste Bigwar blir kjørt i Hardcore mtp at det blir spilt med Friendly Fire på, 3D spotting av og muligheten til å kun spawne på SQL så kan det jo like godt være Hardcore uansett. For min del (og kanskje andre også) spiller jeg vanligvis Hardcore. Så er det noen her som har noe stort imot å kjøre Hardcore eller sitter fler her som ønsker Harcore?

Også kaster jeg bare inn et map forslag: Siege of Shanghai, med forbud om å rase C etter 20 tickets :)

Siege er jo et godt forslag, men personlig så er jeg ikke så veldig for HC. Gameplay endrer seg også når folk tåler såpass lite imho.

Hardcore kan bli som normal bare uten crosshairs og med mindre hp. alt det andre som er i normal kan fikses i hardcore. 3D spotting, minimap, HUD. så blir det så og si helt likt som tidligere Bigwars. Det er server options afaik.

3D spotting kommer jo heller ikke til å være på uansett, etter hva jeg har skjønt på tidligere Bigwar.

og nei, vi vil ikke ha Golmud :p

Vanilla er så veldig mye bedre enn HC imo.

Jeg liker oppsettet veldig godt som det er!

Hadde vært fett med både Golmud, shanghai og locker! men mest av alt vil jeg ha Zavod og Dawnbreaker <3

Blir litt forvirra og frustrert av hvor mye infanteri tåler etterhvert, men det henger nok mer sammen med at jeg ikke spiller Battlefield så mye for tiden, og at jeg istedet har spilt en del DayZ. Det går vel mer på meg, så jeg liker serverinstillingene som de er.

Kart-ønsker har jeg flere av! Zavod 331, Siege of Shanghai, Golmund railway, Dragon (valley :wub:) Pass, Silk road og Altai range. Tror egentlig de fleste kart ville blitt gøy i en bigwar sammenheng, til og med Locker, men der er vel mange uenige med meg :p

Dessuten syntes jeg vi burde ha en bigwar i uken, det er jo knallgøy! Men det går mer på hva drifterne har tid til enn hva jeg ønsker tror jeg.

Vi i kommentatorbåsen rekker ikke å kommentere mer enn to i måneden, hvertfall :S men det er supergøy og jeg synes at engasjementet vi ser på bigwar er veldig veldig moro! :)

• Like 1

Det går vel ann og ha bigwar på locker feks uten kommentatorer da det bare vil bli rot og kaos der allikevel :p

stakkars truls roter jo nok som det er alt :p

Vi burde vente på Second Assault så vi kan spille Metro!

2 spm:

1. Hvor lenge må vi vente?

2. Metro som i bf3?

Battlefield 4 DLC map pack Second Assault should be coming to PC in February, according to an EA representative.

It came from a web-chat between Origin user ‘Dhruv’ and a member of EA’s Customer Experience team. When asked if there was a release date for the DLC on PC, the rep replied, “It should be available in the month of February 2014.”

The DLC will launch first for Premium subscribers, then hit general release two weeks later. The pack includes returning Battlefield 3 mapsO peration Métro, Operation Firestorm, Caspian Border, and Gulf of Oman.

http://www.vg247.com/2014/01/21/battlefied-4-second-assault-pc-due-february-says-ea-rep/

Skikkelig skuffende hvor ræva map de har valgt.. men bf3 hadde kanskje ikke så mange gode map å velge i heller. Burde helt klart henta inn kart fra BC2. Var mye class der!

firestorm er kjempeaction! ellers savner jeg atacama desert fra bc2, men regner med at det er borte for alltid :-(

mitt beste minne er faktisk finalen på voksenlan i bc2 på atacama, som vi vant :wub:

• Like 1

Hvorfor sitter vi og mimmrer over disse gode mapsa når vi veit vi ikke får se dem igjen? det gjør det jo bare værre :(

heldigvis får vi metro tilbake da................................................... ...........................................................

Vi burde vente på Second Assault så vi kan spille Metro!

2 spm:

1. Hvor lenge må vi vente?

2. Metro som i bf3?

Battlefield 4 DLC map pack Second Assault should be coming to PC in February, according to an EA representative.

It came from a web-chat between Origin user ‘Dhruv’ and a member of EA’s Customer Experience team. When asked if there was a release date for the DLC on PC, the rep replied, “It should be available in the month of February 2014.”

The DLC will launch first for Premium subscribers, then hit general release two weeks later. The pack includes returning Battlefield 3 mapsO peration Métro, Operation Firestorm, Caspian Border, and Gulf of Oman.

http://www.vg247.com...ry-says-ea-rep/

Hvis du følger kilden til Twitter, der bildet fra chatten er hentet fra, så vil du oppdage at det bildet ble postet i november 2013. Informasjonen der er med andre ord utdatert og ikke riktig. Første gameplay video kom 18-19 november og kilden er fra 23 november. Siden november i fjor har DICE kommet med flere uttalelser, blant annet at det ikke blir noen flere utvidelser før spillet er fikset. Hadde derimot support samtalen funnet sted i ...tja.. feks januar, så ville informasjonen vært langt mer interessant.

Nyheten som ble stoppet i Battlefield.no på grunn av foreldet informasjon

(Battlefield.no): Ifølge en EA support chat bør Battlefield Assaul til PC være tilgjengelig i februar måned. Akkurat nå er Xbox One spillere de eneste som har tilgang til tilleggspakken, og DICE har tidligere sagt at alle utvidelser er satt på vent frem til Battlefield 4 er reparert. Oppdateringen i januar kan dermed være en bekreftelse på at spillet er i så god stand at DICE og EA mener Battlefield 4 er kvitt problemene som har plyndret spillopplevelsen for mange spillere på nesten alle plattformer, med mindre det kommer enda en oppdatering før Second Assault slippes på de andre plattformene.

Som medlem i Battlefield.no skal du i alle fall slippe å lete andre steder etter Battlefield nyheter(som er riktige) håper jeg :)

Hvordan kan folk legge et hjerte på Dawnbreaker og Siege of shanghai?.. Som domination så funker nå Siege men hvor ubrukelig dawnbreaker trenger vi ikke gå innpå. Den som la ved jets til på dawnbreaker må ha vært full eller bare ikke 'tilstede' den dagen.

Stemmer for Golmund railway uten AA(Guud som jeg hater smart rockets.)