Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

DAYZ: Forslagskassen

Recommended Posts

Kunne tenkt meg muligheten for å kjøpe halvgulv i tre, evt også halvvegger i tre. Før var jeg motstander av dette, men fy fa.. så lei jeg er av å skru. :lol: Den animasjonen for å lage plywood og crafting tar altfor lang tid. Greit nok om man kun har ambisjoner om noe smått, men ved mulighet for å kjøpe gulv og vegger vil en kanskje se enda større baser bli lagd. Og ekstra fritid til litt krig? :p

Kunne tenkt meg muligheten for å kjøpe halvgulv i tre, evt også halvvegger i tre. Før var jeg motstander av dette, men fy fa.. så lei jeg er av å skru. :lol: Den animasjonen for å lage plywood og crafting tar altfor lang tid. Greit nok om man kun har ambisjoner om noe smått, men ved mulighet for å kjøpe gulv og vegger vil en kanskje se enda større baser bli lagd. Og ekstra fritid til litt krig? :p

Flott mulighet for noen å lage seg butikk av å produsere for de med god råd!

Flott mulighet for noen å lage seg butikk av å produsere for de med god råd!

Der ga du meg en idé. Lagde en tråd i Kjøp og Salg-underforumet. :)

Når det kommer til server Nr 2 Namalask til med admin spiller omtrent ikke der, er noe vits og kjøre namalsk når ingen har lyst og spille der? hva med Tavina eller Pantera?

gutta i BoB vi har spillet mye på Namalsk men vi har gått ganske lei det er oss og 2 til som har vært aktive blir litt puslet spør du meg

Du frøken President med ellers ikke no en negativt skit. Enkelte av oss er da ikke no gammel DayZ spiller eller my inni hva existerer æ ikke. Men fine :p like greit å ikke bry seg med dine svar x D

Når det kommer til server Nr 2 Namalask til med admin spiller omtrent ikke der, er noe vits og kjøre namalsk når ingen har lyst og spille der? hva med Tavina eller Pantera?

gutta i BoB vi har spillet mye på Namalsk men vi har gått ganske lei det er oss og 2 til som har vært aktive blir litt puslet spør du meg

Taviana har mer action da, kansje best viss ikke server nummer 2 er så populært.

• Like 1

MGT(moneygrabbingtrolls) har vel 4-5 stappfulle epochservere, og godt miljø. Er jo lov å se litt over hekken til naboen for inspirasjon ;)

Med mindre man ikke ønsker å ha flere spillere med på epoch...

• Like 1

Trur det er helt feil å "satse" på ny server egentlig. heller prøve å folk til å spille og holde seg til den som er. Hadde det vært tilfelle at serveren var full og "mange" som ikke kom inn. ja da burde man nok fått en til, men serveren peaker da sjelden over 30.

• Like 1

Tror ikke at en server nr 2 har noe innvirkning.

Men burde kansje tenke litt på å bytte map på 02. Namalsk ble ikke noen sukses etter det jeg har sett.

Har hørt mange har nevnt Taviana eller Panthera som en løsning. Har ikke så mye peiling på de forskjellige mappene men.

Jeg trives hvertfall godt i chernarus og tilbringer mesteparten av tiden der :-)

Pantera er støre kart samme er Taviana og Lingor for den delen, Namalsk er Litte, Kaldt og mørket og trist det gjøre det er litt plundre og spill

jeg vile vel si at Pantara og Taviana har er anderldes kart en chenerus men sameting har den samme samensetting som gjøre til en ganske bra, for oss liker og bygge bør vær litt plass ingen har lyst og bygge vegge i vegge med hvandre :)

Lingor hadde jo også vært helt fantastisk!

Namalsk er veldig smak og behag, mtp. kulda osv.. Namalsk passer helt fint til Epoch, men det er også et veldig PvP fyldig kart.

Meen, mulig vi bommet litt med å starte en server i tillegg til #01. Vi får se hva vi gjør i fremtiden.

Taviana hadde vært rått, men spørsmålet er hvor mange som faktisk kommer til å spille på en eventuell server nummer 2. Alle kartene som er nevnt over krever like mange, om ikke flere spillere en det vi ser daglig på 01 i dag for å være morro etter min menig.

Panthera er helt klart best av Epoch og hvis man vil ha mye action.

Lingor epoch er helt okey men det som suger med det mappet at det er for mange tradezones.

Taviana har jeg ikke spilt siden Origins men er en av mine favoritt maps, men er jævlig stort, kanskje ulempe hvis serveren ikke har nok spillere.

Legg til Chainsaw i trader. De med mye penger bygger som regel i mur, og da syns jeg det er helt ok at de med dårlig økonomi, kan spare seg opp en slant og få kjøpt en Motorsag for å klare å matche bygge hastigheten til en mur base.

Legg til Chainsaw i trader. De med mye penger bygger som regel i mur, og da syns jeg det er helt ok at de med dårlig økonomi, kan spare seg opp en slant og få kjøpt en Motorsag for å klare å matche bygge hastigheten til en mur base.

Syns det var en forferdelig ide. gjør som alle dem andre som har motorsag( er ikke så mange )... men let