Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

BIGWAR #2 DISKUSJONSTRÅD

Recommended Posts

bf4banner3.jpg

Påmelding http://bigwar.sofakroken.net/| Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk

Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Herminator

-----------------------------------------------------------------------------

RESERVERT FOR INFORMASJON - BIGWAR #2 NYHET

Merk at påmeldingen skjer i eget format denne gangen og det prøves ut et nytt system for å gjøre oppmeldingen, og fordelingen av lag, mer effektiv. Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Det anbefales sterkt at du samtidig registrerer deg som medlem på Battlefield.no om du ikke allerede har gjort det.

Er ein fordel med litt meir enn 2timar under belte før ein er med på bigwar. nå har eg 10x så mykje :cool:,så detta skal bli bra!

Kva map håpe folk på? Personlig håpe eg på rush på operation locker! HOST!kraftigHOST!ironiHOST!

Me treng commaders og SL i god tid før kampstart, så legg det til under ønsker, eller skriv det her!

Er vel bare for å si/vise at man kommer, slik at en kan evt gi plass til de som er på ventelisten?!

Synes kanskje railroad .*.**.**. kartet er et bra alternativ, husker ikke helt va det heter.

Møter du ikkje ein time før risikere du å miste plassen din, avhengig av når me begynner å hente folk frå venteliste.

Denne gongen skal me ha på plass commanders og SLs i god tid før kampstart, så tida før kampstart kan bli bedre brukt til å gå gjennom og laga taktikker.

• Like 1

... ....

Denne gongen skal me ha på plass commanders og SLs før kampstart, så tida før kampstart kan bli bedre brukt til å gå gjennom og laga taktikker.

Ha gjerne commander og SL klar noen dager før.

Har skrevet support eller engineer som ønske, men kunne godt tenkt meg å være helipilot eller gunner.

Gleder meg til torsdag :)

Flyttet tråden din til rett plass. Hardwareønsker skal vi prøve å etterkomme, men dersom du havner i en "vanlig" squad må du spør din SquadLeader hvilken klasse du skal være. (berre hold deg oppdatert på forumet, og følg med på når laglistene blir lagt ut)

Er det noe frist for avmelding? Kom opp en mulig skoletur fra torsdag til fredag for noen timer siden.. Uheldig med den. Kan enda hende turen blir utsatt. Får håpe på det beste.

Folk som ønsker å kjøre båt eller fly (både helikopter og jets).

På kvart lag er det 1 kampbåt, 1 transportheli og 2 jets.

For øyeblikket er dei som har meldt interesse for fly satt til det (2 stk). og engineers til båt. men øsnke helst litt meir direkte øsnker

ala. eg vil fly!

eg vil hora i heli!

eg har båtlappen!!!

Min spådom:

Lag 1 kommer til å overkjøre lag 2 som intet lag 1 har overkjørt lag 2 noen gang tidligere. Dette blir så lette saker at det bare er å innta godstolen med ost og kjeks mens man ser på at lag 2 blir slaktet som juleribba før jul. Lag 1 vinner med over 1000 tickets og lag 2 vil fra første sekund være preget av motløsthet og forvirring. Om lag 2 er heldig har de enkelte som kan nærme seg en poengsum rundt 5000 poeng totalt sett for begge runder, mens man for lag 1 kan legge på en null til.

GG

Spørs om vi ikke må legge inn Horoskoplesning halvveis i kampen, gorgon?

;-)

• Like 1

Lag 1 kommer til å overkjøre lag 2 som et damplokomotiv. Har anskaffet en kartong vin og vil derfor feire seieren allerede ved start av. I god sportsånd vil jeg ønske dere lykke til. Mulig jeg lar dere vinne i ren sympati.

Lag 1 kommer til å overkjøre lag 2 som et damplokomotiv. Har anskaffet en kartong vin og vil derfor feire seieren allerede ved start av. I god sportsånd vil jeg ønske dere lykke til. Mulig jeg lar dere vinne i ren sympati.

Det skal ikke nytes alkohol før eller under kamp, her må vi kunne stole på at squad'n har full kontroll til en hver tid :p

Vi kan heller ta et heidundranes nach når vi har rod i land seiern. En liten fugel visket meg i øret at Kjetilhaug har vært og handla billig alkohol så han spanderer på hele squad'n ;)

vet ikke hvorfor, men i det jeg hører ordet bigwar så henter jeg automatisk whiskeyglasset mitt :wub:

Regner med at folket møter opp på Battlefield.no-serverne og herjer rundt litt public som oppvarming!

Jeg blir der hvertfall fra ca 19:00 :)

• Like 1