Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Fallout 4

Recommended Posts

Fortjent når du leser twitchchat :p

Må jo nesten det når man er mod :p

Sliter en del med persuasion når jeg snakker med folk, får nesten fail på alt... Noen andre som får det?

La faktisk en del poeng på det. Men la merke til at det er en terning som kastes hver gang. Feks så faila jeg og forsøkte pickpocket og ble slaktet, for jeg måtte ha item.. Eller det var enkleste, men gikk kanskje glipp av en liten story der. Loader og forsøkte det samme igjen og lykkes

Selvbygg bak der Aasing?

Stemmer, anbefaler alle basebygger å ta godt vare på kobber, eller unlocke perken som gir mer kobber, Scrapper under Level 5 Intelligence.

Går tregt for meg som benytter meg av Idiot Savant og ungår en Intelligence build...

dHmGPIS.jpg

VP2gDEJ.jpg

zTT96Iw.jpg

b972VPt.jpg

g6AAUgR.jpg

Har laget en lørdags hangout gruppe på mumble, om noen vil ha litt selskap i ruinene. kommer spille ut over kvelden/natten. "Fallout 4 hangout"

Eg har alltid et alernativ skift med meg som booste Charima når eg med folk. Går ann å quicksave i ein samtale, så gjer det før speech check (er som sagt terningkast, så kan var forskjellig resultat for kvar quickload.

Har forelska meg litt i Curie :wub:

kan hun japansk/kinesisk? Traff en nuddel selger som bare snakker asia

Selvbygg bak der Aasing?

Stemmer, anbefaler alle basebygger å ta godt vare på kobber, eller unlocke perken som gir mer kobber, Scrapper under Level 5 Intelligence.

Går tregt for meg som benytter meg av Idiot Savant og ungår en Intelligence build...

dHmGPIS.jpg

VP2gDEJ.jpg

zTT96Iw.jpg

b972VPt.jpg

g6AAUgR.jpg

Menne.... får du gjort noen missions og historie eller :p

Noen flere som har opplevd at missions gjentar seg selv? Har gjort masse oppdrag for Preston, men nå er det plutselig begynt å repetere, slik at oppdra og områder jeg har cleara osv må gjøres på nytt. Noen andre som har opplevd dette? Er det en spill bug, eller noe rart jeg gjør? :O

Dynamiske oppdrag. Det er ikke det at du må cleare plassene på nytt du må bare f.eks hjelpe de med å ta ut mutanter, defende mot raiders osv.

Jeg blir jo sendt til en leir av Preston, og der får jeg ett oppdrag av ei kjærring feks om å drepe masse Ghouls som holder til på et område, når det er gjort og kanskje 10 oppdrag senere, får jeg da samme missionet igjen av Preston og samme område å cleare av samme dama.

Får bare laste ned da :)

Midt i flytting, men fått mye på plass nå, ser ut som det blir en søndag uten å skru (jævla) Ikea møbler :)!

Jeg blir jo sendt til en leir av Preston, og der får jeg ett oppdrag av ei kjærring feks om å drepe masse Ghouls som holder til på et område, når det er gjort og kanskje 10 oppdrag senere, får jeg da samme missionet igjen av Preston og samme område å cleare av samme dama.

Radiant Quests are quests that randomly select the goal or target location (see Radiant A.I.). Some can be repeated infinitely, granting the rewards each time you complete them, while sending you to a different location such that a new Radiant Quest is not likely to be a duplicate of the previous one you've accepted (though it is still possible with the limited number of available locations and objectives).

Det er uungåelig at man må tilbake til samme steder i et system som gir uendelig med "quests" siden det ikke finnes et uendelig antall steder i spillet. Radiant quests er der mest så man alltid kan tjene/gjøre noe, selv om alle "ekte quests" er fullført. Ikke noe jeg er særlig interessert i :p

Hvis spillet ditt kræsjer i et av de mer seriøse BoS oppdraga:

Når du har gått opp på taket på politistasjonen og skal inn i Vertibirden, gjør følgende:

1. Sett deg inn i Vertibirden.

2. Vent tre sekunder og skriv følgende i konsoll: "coc BostonAirportExt01".

3. Vent i noen minutter så kommer heliet flygende. Når det har dokket på Prydwen skriver du "tcl" i konsoll for å fly opp til heliet så checkpointet kommer.

Jæææ, gjett hvilken børse jeg har funnet meg :lol:

V60GBMd.jpg

Det er plenty med tid til å kose seg, her er f.eks. resultatet av 300 timer i Skyrim.. Alt som ligger her er søppel som jeg feilplukka opp...

yIrnlnO.jpg

Plenty med tid til å dekorere å gjøre ting koselig

0DGNbgT.jpg

Samt ta seg tid til en Basketballkamp med Bikkja, viste dere at både basketballen, fotballen og bowlingballen spretter like bra?

3zWcUln.jpg

• Like 1

Hva er bra dmg på våpen?

Møtte på et par legendary folk øst for sanctuary ved et radiotårn i stad, der sleit jeg kan dere si

håhåhå, der har du ett bra spørsmål Gambler :)

Kunne skrevet en hel bok her på akkurat dette da det er så mye som spiller inn.

Base Damage + Fordeler som dette våpenet i tillegg.

RPM

Magasinkapasitet / Ladehastighet

Prosent treff av skuddene (spesielt på autovåpen)

Perksa du har for den våpentypen som gir deg fordeler, økt skadepotensiale og treffprosent

Perks du har utenom, f.eks. har du de som gjør at VATS og Crits lader seg hurtigere opp, samt kan velge når du vil bruke en Crit etc.

Tilgang på ammunisjon

Håper jeg ikke skremte deg helt bort :iiiiik:

F.eks.

Denne rifla jeg bruker nå, skyter 2 patroner pr. skudd. dvs.

2Z4RgmR.jpg

2 x base damage = 66

+ 2,5 pga. ranged sneak attack (Ninja Perk) så det blir 165 (rangen er syk på denna!)

Ammunisjon er bare å plukke opp rundt Syndicata folk.

-tar kun 2 skudd i magasinet, reload tid er cirka 1 sek.

Våpna jeg bruker mest(+ fat man og missile launcher når det virkelig trengs).

pKrD4RR.jpg

9UR597b.jpg

d2CZk6S.jpg

WG5PvZk.jpg

Har også plukket opp mange unike våpen men det er som regel lav skade på de så de ligger i våpensafen i basen.

Fant den .50 cal snipern du har der Daniel, men med litt mindre dmg, men den hadde explosive kuler som gir 15dmg i område skade. Men den er ikke veldig lett og finne skudd til :p

Sjekk ut Mass Gravel & Sand sørøst for Lexington. Når du kommer dit skal du se to tanker og et transportbånd. Gå til toppen av båndet og sjekk om det ligger noe bra i baggen som ligger der.

veksler mellom en .308 sniper og en laser sniper for tida. Og en helt standard combat rifle ofc. Elsker min combat rifle!

This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. :wub:

Stakk tilbake til samme hytta akkurat, da lå det pina meg en ny versjon av børsa, men denne gangen med NVG og 6 Crank Shoot!!!

ofuxoDt.jpg

Oppgradert baren litt

ocnbQHD.jpg

Samt lagt på plass mer av lootet :Congrats:

2mMsn1P.jpg

Da er det bare å ta kveld

5eSLkSF.jpg

• Like 3

Prøvde å bygge litt i Sanctuary, men tok ca. 5 minutt før jeg holdt på å dø av kjedsomhet. Ser rett og slett ikke vitsen (imo). Fikk meg til å tenke på hva slags "løsning" for settlements jeg kunne likt tho. Noe á la gamle Ass-Creed. Man rett og slett oppgraderer det som allerede er der, med langt mindre manuell plassering av alskens ræl. Men men, er takk og lov ikke påkrevd. De kunne jo dratt en "Roman" og hatt settlements som konstant maser om å gå på bowling :p

Må få pumpa flere poeng i gun nut og science, er langt mer forlokkende å crafte ting jeg faktisk kan dra nytte av når jeg vandrer rundt.