Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Senator

Altis Life

Recommended Posts

Noen andre her som spiller Altis Life for tiden?

Selv spiller jeg og Presidenten på Blackwing Gaming (BWG) sin Altis Life server og vi leter etter andre som har lyst til å bli med vi vår bande.

Vi har hittil holt oss relativt lovlydige men har nå kommet i en liten konflikt med en av rebell-gjengene på serveren etter at vi utførte et lite ran inne i rebell-området :innocent: Utrolig typisk at dette ikke var noen vanlige folk men en av de største rebell-gjengene!

Vi trenger assistanse!

spilte en del RPG i arma2, men enda ikke i A3... hmm kanskje jeg skulle ha testet det litt :-)

skal komme på den serveren, men får bli litt senere

Høres bra ut, vi er ferske selv! Har fått etablert oss litt på noen dager nå, og klart å få litt kapital på konto samt noe utstyr. Vi har såvidt fått hodene våre rundt alle reglene på serveren så vi er ikke noen eksperter enda. Så om noen er helt ferske for RPG og Altis Life gjør ikke dette noe så lenge de klarer å ta til seg regler :)

Har nå vært i flere gjenger, kidnappet fire piggys for så å drepe de på diverse måter med rebellene, gått til krig med rebellene (K.O.S. Kill on sight) og drept rebell lederen to ganger og over syv rebeller helt til vi asvluttet 'krigen'. Har ranet banken tre ganger og skutt PSISyndicate m/venner flere ganger, og dette iløpet av en uke.

Altis Life er awesome!

• Like 3

Hvordan er den i forhold til BWG sine?

Er jo alltid litt tungt å starte opp, så har lyst å komme igang på en server jeg kan spille på fremover og som fungerer bra.

Iforhold til BWG sine er BWG sine servere dritt, de har masse flere features (BWG stjeler bare kode fra Asylum akkurat nå). Men det er også MYE mer action med bounty hunters og public rebels og KOS soner.

Men kan hjelpe dere å starte opp, som sagt har eg nokk pæng. Men en ting er at de har hele tiden rundt 400 spillere. Men husk, MYE MER ACTION på asylum.

Fett. Har tenkt til å begynne å spille litt Altis Life, på Asylum serverene, men hadde jo vært artig å spille med noen slik at jeg ikke går som en outsider der... :p

Men Iceman, da har du kanskje spilt med DatGuyLirik/ constable barf/asdl?

Har muligens sett deg på stream sammen med 20k+ folk hehe.

Har spilt litt Altis Life i det siste med Xtri, Dazzorm og Dubi.

I går hadde meg og Xtri en 13 timer lang session fylt med mye moro.

Jailbreak, ran, kidnapping, 20-25 drap osv :lovecrazed:

Spiller på Olympus #3.

• Like 1

Ja har spillt med lirik, men liker ikke fyren så godt. Har er definisjonen på bad rp. Men er ganske tilfredstillende å drepe han :)

Haha ser den :D Kan inrømme det artig når han blir drept på stream :)

Olympus er etter min mening den beste serveren, og ja, jeg har prøvd de fleste populære serverene. Olympus har veldig gode admins og egne folk som lager custom scripts. Har spilt en del på Asylum og ja de har sin egen stil de også, custom scripts ect men synes Olympus fortsatt er hakket bedre. Eneste de ikke har er talent system, men det jobber de med å få til. Asylum er absolutt en bra server men jeg havna til slutt opp på Olympus, så kom dere inn her! Det er her jeg, Daniel og resten av folket holder til :)

Hadde vært digg og fått samla opp folket i en DIGER gjeng her, mye av problemet vi møter på er store gangs som pisser på så å si alt og alle... Er latterlig mange rasshøl ute og går... Så det hadde vært kult hvis vi hadde knekt de som oppfører seg dårlig mot de som ikke er så godt etablerte.

Hadde vært utrolig kjekt å spilt med noen av dere! Hadde noen vært med å 'hooke opp' lørdagskveld så stiller jeg mer enn gjerne opp.

Har et håp at jeg hadde vært en ok kar å roleplaye med, hadde vært fett å prøve å streame med noen her :)