Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Herminator

PÅMELDING - Battlefield 4 BigWar #1

Recommended Posts

Battlefield.no Vs Battlefield.no

Endelig er datoen kommet! Det braker løst med en BF 4 BigWar i god gammel battlefield.no tradisjon.

Vi i battlefield.no har stolte BigWar tradisjoner. Vi ønsker å videreføre disse i Battlefield4. Det første slaget skal stå i havgapet og kartet er Paracel Storm! Håper på fulle lag og godt oppmøte!

Kampstart: Tirsdag 17. Desember Klokka 21:00

For de av dere som ikke vet hva BigWar er så finner dere mer informasjon om det her

Påmelding ber jeg om skjer i denne tråden :) Laglistene håper jeg å ha klar på Søndag 15.12.

• Alle påmeldinger er personlig, og kan ikke gjøres av 1 person på vegne av flere.
  • Alle som har konto på Battlefield.no kan være med (registrering tar under 1 min, vanligvis)
  • Du kan sette opp ønske om hvem du vil spille med, men det er ikke garantert at du vil spille sammen med dem. Vi forsøker å imøtekomme så langt som mulig :)
  • Husk å skrive Origin navnet ditt, nickname!!

• Like 3

Denne fine guiden, skrevet av ZeroCtrl, gir et fint og dypere innblikk i hva som foregår under en BigWar:

Deg som deltager:

- Du har annsvar for å følge med, holde deg oppdatert slik at du til enhver tid vet hva som skjer. Dette gjelder forandringer i lagoppsett, squads, taktikker mm.

- Du må møte minst en time før kampstart på Mumble serveren.

Taktikker:

Ikke la ordet "taktikker" skremme deg, det er over hodet ikke noe super-duper avanserte taktikker, men det viktigste er at vi har i det hele tatt noen å følge.

Vis du ønsker å bidra med taktikker kan dette gjøres på forumet til ditt respektive lag, det er vel lite ønskelig at motstanderene skal vite hvor dere skal tafse?

Taktikk delen blir liksom et stort element som skiller BigWar fra en standar runde med public spilling.

Oppdeling av lag/squads:

Dette blir gjort av BigWar drifterene. Men ønsker du så inderlig å spille sammen med "kåre" skal vi nok klare å få dere på samme squad, men ikke spør 3 minutter før kampstart, jo tidligere dere spør, desto større sjangs er det for at du faktisk får spille sammen med "kåre"

Samlet på Mumble:

Her skal alle samles en time før kampstart. Den timen frem til kampstart kan brukes til f.eks:

- Prate med de du skal spille sammen med

- Stille inn mikrofon/headset/høytalere slik at det blir best mulig

- Bli enig om hvem som skal ha hvilket kit (medic, assault..)

- En kort gjenomgang av taktikker sammen, i og med at dere alle skal ha lest taktikkene.

- Bli enig om hvem som skal være squadleader

Det er når alle er samlet på Mumble og vi er klare til krig vi gir ut informasjon som ip og passord til BigWar serveren.

Trenger du hjelp inne på Mumble kan du gå i rommet "Teknisk Assistanse"

Alle er kampklare:

Når vi har samlet troppene på Mumble og er klare til krig vil enten jeg eller en annen BigWar drifter gi ut all info som trengs for at dere skal få koblet dere til BigWar serveren.

Når du kommer inn på serveren, for guds skyld gå på riktig lag og join den riktige squaden, vis du har holdt deg oppdatert skal ikke dette være noe vanskelig. Ikke bytt lag/squad før du får beskjed om det.

Nyttig informasjon:

Skal du ikke spille BigWar alikevel, så si det til oss så vi kan fjærne dere og heller slippe til en annen, dette vil spare oss for tid og arbeid.

Er du ikke på Mumble en time før som jeg har skrevet flere ganger kan du miste muligheten til å spille i det hele tatt.

Ikke for og være pirkete, men trur sofa blir veldig blid hvis dere skriver origin navnet i posten selv om det er det samme som på forumet :)

Når det er sagt så tror jeg også vi skal holde denne tråden til påmeldinger only, andre henvendelser kan taes i den andre tråden :)

Jeg er med!

Jeg er med!

Jeg er med å ønsker å spille med, Cri og pundus

Ikke for og være pirkete, men trur sofa blir veldig blid hvis dere skriver origin navnet i posten selv om det er det samme som på forumet :)

What the last one said ;)

Jeg er med. (Oj... Kom til å huske på at forrige battlefield.no-bigwar jeg var med på var i Battlefield 1942... Tiårsjubileum =D)

origin-nick: kehell

Hipp hipp, jeg stiller (med noen forbehold). Dette blir et førjulshøydepunkt, slenger ut oppfordring til flere om å melde seg på!

EDIT: inne i spillet går jeg under dekknavnet bbbl3.

Check, detta blir morro!

EDIT: aasing

EDIT: Medic til fots er det jeg ønsker å være