Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Ny patch neste uke

Recommended Posts

På tide...

Har slitt med ekstrem dårlig FPS etter forrige oppdatering. Får fps drops under 10. Infing er jo helt umulig til tider. Håper ting blir stabilt etter neste patch.

En del som slipper kræsj ved å slette Windows/temp - kanskje battlelog legger igjen noe grums der som forårsaker kræsj (bare steng alle programmer og browsers før du sletter den mappa, eller innholdet i den). Den grafikk guiden til Camexi funket greit også btw - jeg liker litt mer grafikk, men skrudde ned en del av tingene og får ganske jevn og høy FPS

Kjører Teksturer og Mesh på ultra, resten på low. Bruker et GTX 560ti om dagen, så mye av feilen ligger nok der. Slet ikke med hyppige fps drops før den tragiske patchen tho.

Bestilte meg et GTX 780 på tilbud i dag så regner vel med at fps problemene forsvinner når jeg får installert det.

• Like 1

780 er det jeg selv også kjører - så den skal nok kjøre fint - med mine settings får jeg 80-180 fps ca. å så godt som aldri under 100 - å for de som liker litt mer beef i grafikken så er det mange ting som kan skrus opp uten at det gjør så mye med fps'en - mens endel endringer som så vidt synes spiser godt med fps =)

• Like 1

Hvorfor i himmelens navn har dem ikke lagt til throttle akse til fly og heli? Var sånn i bc2 også (sikkert i BF3 og), men trodde virkelig at en sånn ting kom på plass igjen. Hele spillet føles som en stor nerf akkurat nå.

Skal gi det en sjanse til når det blir bigwar :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...