Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
GjedDa

Voksenlan 13

Recommended Posts

Her vil det komme info ang Voksenlan 13, om det kommer info ang Voksenlan 13. Plutselig skjer det, kanskje ikke. Men den som venter, den får se. Eller som den aldrende genrasjon sier : Dem som venter på noe godt, Dem venter forgjeves. Ikke noe poeng å mase. Men om det bli noe LAN skal dere få beskjed så fort som mulig. Men evt smøring tas imot med takk :p

Jamcats snakker fornuft. Betyr dette at det ikke blir på denne siden av året?

Kanskje viktigst av alt: Er det noe vi kan gjøre for å hjelpe til med å få til et VLAN?

VLAN 13 hadde vel (tidligere) egentlig ikke noe med at det er 2013 egentlig, men at det er 13. gang det holdes. Det var jo før i tiden to VLAN i året, og vi har bare tilfeldigvis kommet til 13 i rekken. Men når de nå sier VLAN 14, betyr kanskje at de har gått over til årlig arrangement og at det kommer neste år? :(

Eller at gjedda bommet litt med tallene, husk Occams razor folkens, det enkle svaret er ofte det riktige. :p

Se der ja:) Som tidligere skrevet her i tråden så kan sikkert folk bistå med noe om dere trenger hjelp. rop ut om dere trenger noe gjedda.

Styret i Vlan trenger selvsagt noen "prøvehelger". Vi må prøve igjen neste helg da Frosken ikke bestod Alkohol testen. 2 flasker Morgan første kvelden og han var helt ødelagt, Dette kan ikke styret ha noe av, så innen frosken klarer riktig mengde alkohol på en avsatt tid så må vlan utsettes på ubestemt tid :O

Styret i Vlan trenger selvsagt noen "prøvehelger". Vi må prøve igjen neste helg da Frosken ikke bestod Alkohol testen. 2 flasker Morgan første kvelden og han var helt ødelagt, Dette kan ikke styret ha noe av, så innen frosken klarer riktig mengde alkohol på en avsatt tid så må vlan utsettes på ubestemt tid :O

what? begynner fjosk og bli "eldre" mener da sterkt at det ikke gikk å drikke denne mannen under bordet^^

• Like 1

Gleder meg til å se dere alle igjen :)

Jeg også :-) Edited by Joks

skjer med følelser a doggy?

Sorry. Gleder meg ikke til å se deg igjen :bleh:

skjer med følelser a doggy?

Sorry. Gleder meg ikke til å se deg igjen :bleh:

gleder meg til å se morradi igjen jeg.

Norsk Tipping vil på vegne av din grasrotmottaker Voksenlan takke for ditt bidrag gjennom Grasrotandelen. Hittil i år har din grasrotmottaker mottatt 8384 kroner, og hele 42460 kroner siden de ble registrert som grasrotmottaker. Dette er takket være grasrotgivere som deg.

Håper dette betyr enda fetere premier og kanskje en vlan hoodie til oss neste gang? ;)

• Like 1

Ting skjer her......

Stått det samme i flere minutter, omg... Skjer jo ingenting :p

Sitter bare og dirrer i stolen, må vel snart aktivere auto refresh hvert 5 minutt på siden for å ikke gå glipp av noe :)

Krysser fingra for at det blir vlan :D

Er det noen dato ute å går snart? jeg driver å planlegger en danskebåt i oktober og har ikke lyst å crashe med Koselanet.

Evt. når kan vi forvente at datoen er satt?

Ja hadde vært veldig fint med en dato. Skal til NY i fra 20 oktober og kommer hjem 26 oktober så håper ikke det blir da for jeg må jo få tafset litt.

Hvis noen i styret velger å legge det til en helg jeg er hjemme og ønsker seg noe fra The Big Apple kan ting tas med fra over dammen og hjem

Jeg skal på utenlandsreise 23. oktober til 5. november. Hvis dere trenger støttekontakt til Sadolf, så veit dere hvilke datoer dere må styre unna. :tafse:

Nå må du slutte med disse asosiale utenlandsturene dine!

Skal på SOSIAL tur 17-20. oktober som sagt, så ligg unna den helgen! Helgen etter passer derimot helt fint ;) HVIS IKKE BLIR DET IKKE NOEN SHERIFF SHOT PÅ DERE!!! :sadolf:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...