Daniel- 1,200 Report post Posted June 10, 2013 Ubisoft has announced a new open world RPG from Massive entertainment set in the Tom Clancy universe called The Division, headed to PlayStation 4 and Xbox One. The Division focuses on a 2001 operation called Darkwinter, which "revealed how vulnerable we've become." A trailer explained that society has become "fragile" and "complex" and noted that consumers spend millions on Black Friday and discusses how a pathogen could wipe out shoppers simply by being passed along via cash. The trailer discussed how after a few days, the stock market would collapse, we'd lose power, and much more as society essentially collapsed. "Directive 51," signed in 2007, is said to be be preventing that. The trailer asked "what will it take to save what remains?" The Division takes place three weeks after the infection -- an event known as Black Friday -- hit New York City. A demo took place in Brooklyn. Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted June 10, 2013 Så ditte, fy faen det har potensiale Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted June 10, 2013 Så bra ut ja. Skal holde et øye med.. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted June 11, 2013 ... ikke pc? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 11, 2013 Dette så tøft ut, håper på PC og at alle de gadjets er vanskelige å få tak i. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted June 11, 2013 Ser helt sinnsykt konge ut, men kommer det ikke på PC så er det samme f for min del. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 13, 2013 The Division vises 20 minutter før DayZ SA her 1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 14, 2013 5timer og 10 min - The Division Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 26, 2013 Ser ut som det kan bli en PC utgivelse allikavel Fra PC Gamer If there’s one thing people won’t rule out these days, it’s the possibility of a game being released on the PC. Bungie wouldn’t rule it out for Destiny, Kojima wouldn’t rule it out for Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, and now Ubisoft won’t rule it out for Tom Clancy’s The Division.A Ubisoft spokesperson told IGN that its new dystopian survival game will come out on PS4 and Xbox One in winter 2014, but wasn’t keen on (all together now) “ruling out other platforms.” “I think Ubisoft as a company considers maximizing the potential of a game,” he said. “So if the audience and the desire is there…” You might recall a few Ubisoft developers encouraging players to sign petitions and push for a PC release of The Division about a week or so ago—a call which over 50,000 people responded to. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 20, 2013 Kommer på PC. 1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted August 20, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=vYFnXByxJfo Gamescom 2013 trailer Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 10, 2013 Ble rimelig imponert ja når jeg så det på VGX. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 15, 2014 Spillet utsatt til 2015. http://www.ign.com/articles/2014/05/15/tom-clancys-the-division-releasing-in-2015 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 15, 2015 Release 8 mars 2016 og betatest for alle plattformer tidlig neste år Det høres fint ut, og som bshagen sier "Det blir vel sikkert noen tårn vi må klatre for å åpne opp områder i byen"... 1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted October 28, 2015 Hmmmmmm..... preorder eller ikke preorder? Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted October 28, 2015 Gold edition eller ikke gold edition? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 28, 2015 Blir vel vanlig edition. Om betaen blir bra så er det jo bare til å oppgradere sikkert. Share this post Link to post Share on other sites
Cryptik 6 Report post Posted January 31, 2016 Noen flere som har spilt betaen? Hva synes folk? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 31, 2016 Noen flere som har spilt betaen? Hva synes folk? Likte det ikke i det hele tatt. For det første så må spillbarheten være "morro" i et skytespill, det har du i Arma spillene siden våpnene har fysikk og føles faktisk ut som du skyter et våpen. Her så skyter du ned helsepoeng fra fiendene. Du kan gjerne sikte på hodet til folk men spiller ingenting,dem står rett opp og ned og taper "poeng". Så det er som et fps MMO. Kom over en gruppe med fiender som ikke hadde sett meg, kastet en granat midt i mellom dem. Alle tapte 40% helse og så begynnte å skyte på meg. Interessant for noen men ikke for meg. I tillegg så føles New York dødt. Du har bare veier å gå på. Savner å kunne gå på hustak, t-bane system og parker f.eks. Hadde dem gjort noe mer utav New York så kunne det vært noe men som det er nå så virker det tafatt. Visuelle stilen appelerer heller ikke. Syns det er altfor udetaljert og ser øyeblikkelig at dette ikke er lagd for PC i det hele tatt. Dem har utviklet for konsollene og lagt på etterbehandling av bilde på PC versjonen som gjør hele greia blurrete og utydelig. Er ihvertfall tydelig at det dem viste av The Division på E3 var lagd for å lure oss fullstendig, det er ikke likt i det hele tatt. Share this post Link to post Share on other sites
Cryptik 6 Report post Posted January 31, 2016 Jeg personlig likte den veldig godt. Ja det er litt som du sier at våpnene ikke føles "ekte". De sier jo at det er et MMORPG-spill, som er grunnen til at alt og alle kan ta i mot et par ekstra kuler. Det med at New York føles dødt kan jeg ikke si meg helt enig i. For det første så må vi huske at dette er en beta og alt innholdet er langt ifra vist, og jeg tror det er mye "liv" i denne apokalypsen i New York. Det med hustak o.l. er det kanskje ikke mye av, som jeg også savner. De er jo noen t-bane innganger rundt omkring, men jeg synes de er lite brukt, hvor det samme gjelder for kloakken. Der er det såpass mye potensiale i disse stedene for å lage en liten feeling til spillet, at jeg tror det kommer til å skje. Hvis jeg også har hørt riktig, så har jeg hørt noe om at Central Park skal være med.. Ikke sikker. Jeg synes grafikken/visuelle stilen er veldig god egentlig. Nei, det er ikke E3 høyder på det, men det var vel nesten for godt til å være sant når de viste oss det. [De sa vel at de hadde nedgradert det ikke lang tid etter E3] Alt i alt likte jeg betaen veldig godt de først 8-10 timene, til det da begynte å bli litt kjedelig og ensformig, men 8-10t med morro med en beta er jeg kjempehappy med og synes ikke man burde forvente så mye mer av. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted January 31, 2016 Best å sjekke U-Play da? Jeg fant en The Division Beta der Share this post Link to post Share on other sites
Cryptik 6 Report post Posted January 31, 2016 Slutten av betaen ble nettopp flyttet til Tirsdag Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 19, 2016 Er den åpne betaen bedre, er det noe nytt? Share this post Link to post Share on other sites