Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Wheelxflexlex6

[THE] @ Norway 1

Recommended Posts

Det er langt ifra alle oss. 2 av de nevnt over har akkurat startet og spille dayz, man kan kalle dem lærlinger. Lærlinger må dø en gang de også. Men en gang holder.

• Like 1

Kvalitetstråd

• Like 1

Det er langt ifra alle oss. 2 av de nevnt over har akkurat startet og spille dayz, man kan kalle dem lærlinger. Lærlinger må dø en gang de også. Men en gang holder.

å herregud, er du her fortsatt.

• Like 2

Ja det er jeg. Har du et problem med det?

Isåfall kan du logge inn på Norway 01 og møte meg face2face ved sniperhill i electro. Så tar vi resten derifra, noob.

• Like 1

God kveld alle dere noobs i "The noob" clan, kan vi ikke møtes over en kopp te og litt små kaker i helgen? søndag hadde passet perfekt, dere velger plass og vi stiller opp. Vi er 5 stk, men dere kan være så mange dere vil. 3 av dere regnes som 1 av oss, hvertfall sånn når han ène plukka ut 3 av dere med lee einfield, når dere var 5 he-he, sier vel alt om dere.

Men svar i tråden vis dere er interessert i og miste gearet deres (vis dere har gear da )he-he.

Vi kan godt møte noen andre squads over litt te og kaker også, svar i tråden med tid og dato, så skal vi se hva vi får til!

Her ligger vi med det gearet vi fant igår (alle starta freshspawna for 2dager siden)

PdbQ5GI.jpg

VIS DERE KLARER OG SLå OSS, SKAL DERE Få FøLGENDE GEAR.

(NOE VI HAR TIL OVERS) dere vil også få det gearet vi har på oss da, vis dere klarer og drepe oss (noe jeg tviler på) fordi vi er NUMBER 1 noe dere aldri kommer til og bli.

EyZdjnr.png

MvH [Number1] - Squad

• Like 1

Jasså.

Her har vi altså en gruppe med noobs som kaller seg for [Number1]. De drikker Te og spiser småkaker, altså en gjeng med bestemødre.

Du referer til The noob clan, noe som jeg ikke vet hva er, men siden du skriver her, i vår tråd tenker jeg nok at du refererer til [THE].

En ting skal du om oss, vi drikker ikke te, og spiser ikke småkaker! Vi drikker kaffe, svart som natta og spiser kjøtt. Rått eller stekt, samma f.

Nå vet ikke jeg om gjengen er online til søndagen men vi kan godt møtes over litt svart kaffe, om vi er på. Det tar nok ikke lang tid, da dere kommer til og bli knust så hardt at til og med den ensomme nooben som leter etter camps oppe i nord vil legge merke til det.

-President

Edited by Wheelxflexlex6

:D Takk så mye for en god latter THE gutta, jeg regner med at dere bare Rp'er, og det er jo kult! :)

Har ikke spilt på lenge selv, så jeg veit ikke om det er kommet noen nye funksjoner i spillet nå, er det slik at man kan kontrollere områder nå? For om det ikke er slik, og dere "bare sier" at dere kontrollerer et området, hva skjer når ingen av dere er på?

Og Elektro, er det ikke bare shit spawn der uansett? Er vel ikke noe high end gear der verdt å campe? Hvorfor tar dere ikke Stary, NWA eller NWE? Eller skal dere bare spawn campe bambies som spawner på stranda?

Uansett tror jeg det bare er troll, om "Wona" er den jeg tror det er :D

Kos dere masse, ses i SA! :)

• Like 1

Hei igjen noobs, en liten oppdatering fra slagmarken her.

Vi har starten liten ny ting her nå på serveren Vi har startet å ta bilder av alle vi dreper på Norway 01. Man kan jo alltids bare ta bilde av en random død person, så det er opp til dere om dere tror på oss eller ikke.

Men jeg kan 100 % si at disse bilene er tatt av meg. Og de er av kropper som [THE] klanen har likvidert i dag(10.04.13). Tro hva dere vil, men dette er sant. Om noen av dere føler seg truffet og uthengt i dette bildet så gi meg en PM så skal jeg sende deg original bildet med flere av gjengens medlemmer som poserer med kroppen din som et trofé. (Nesten som et jakt bilde hvor jegere poserer med døde dyr)

I slutten legger jeg også til et samlet bilde av gutta som i dag deltok i dagens aksjon mot noobs.

Håper dere snart forstår at vi ikke bare snakker og at vi stiller må rå kraft om vi må.

Her har dere dagens ofre:

Samlet100413.jpg

Her har dere et bilde av gutta for å svekke selvtilliten deres:

wr4mx.jpg

Vi liker ingen, vi hater mennesker.

- Senator

Edited by Doffy91

Har ikke spilt på lenge selv, så jeg veit ikke om det er kommet noen nye funksjoner i spillet nå, er det slik at man kan kontrollere områder nå? For om det ikke er slik, og dere "bare sier" at dere kontrollerer et området, hva skjer når ingen av dere er på?

Nei, dessverre er der ikke lagt til noe slikt. De bare forteller at de kontrollerer et område, og det betyr stort sett at de har en del folk der som skyter alt som rørerpå seg.

Og Elektro, er det ikke bare shit spawn der uansett? Er vel ikke noe high end gear der verdt å campe? Hvorfor tar dere ikke Stary, NWA eller NWE? Eller skal dere bare spawn campe bambies som spawner på stranda?

Nettopp derfor :bleh:

• Like 1

Kunne vært et kult opplegg men den pratinga og holdninga blir bare latterlig som er litt trist.. kunne dere ikke bare vært go'e å holdt kjeft, da kunne jeg blitt litt imponert.. også er det dette med at alle er noobs. dere dreper noobs i tonnevis.. er det så imponerende å drepe noobs og bambi's? jaja bare hold på, jeg gråter en skvett og ser en annen vei.... ^^

• Like 1

Enig med han over. Er flott at dokke lage liv og eventer på serveren (all vs [THE] og liknande), men dersom dokke faktisk er over 20år, kan dokke ikkje ta det på ein høflig og profesjonell måte?

Rett før mesteparten i Commando-Nord slutta med DayZ (inkl. meg), var planen å opprette ein "rescue squad" med mål å reisa rundt og hjelpa folk som hadde problemer. Kanskje ein ide for nytt arrangement? Hjelp "noobs" med å bli betre. På den måten får dokke og meir motstand under lockdown events o.l.

Altså WIN-WIN

• Like 1

Kunne vært et kult opplegg men den pratinga og holdninga blir bare latterlig som er litt trist.. kunne dere ikke bare vært go'e å holdt kjeft, da kunne jeg blitt litt imponert.. også er det dette med at alle er noobs. dere dreper noobs i tonnevis.. er det så imponerende å drepe noobs og bambi's? jaja bare hold på, jeg gråter en skvett og ser en annen vei.... ^^

Holdningen vår er hard som bare det. Greit, det er noen i squaden som kan komme med noen barnslige svar iblant(vi prøver og roe det ned til 0) men ellers holder vi det ganske hardt, og enkelt. Det er svarene som kommer tilbake til oss som er ganske usakelige og barnslige, mesteparten. Som skrevet/sagt og gjennomført. Vi liker ingen. Vi hater mennesker.

Alle er noobs, det er fordi vi liker og være bedre enn alle andre. Vi er jo Opel gutta. Sånn har det blitt. Vi dreper ikke bare noobs, vi dreper folk med fullt gear mer enn vi dreper folk uten. Dem er kanskje ikke noobs men vi kaller dem det.

Gråt i vei, noob;)

Enig med han over. Er flott at dokke lage liv og eventer på serveren (all vs [THE] og liknande), men dersom dokke faktisk er over 20år, kan dokke ikkje ta det på ein høflig og profesjonell måte?

Rett før mesteparten i Commando-Nord slutta med DayZ (inkl. meg), var planen å opprette ein "rescue squad" med mål å reisa rundt og hjelpa folk som hadde problemer. Kanskje ein ide for nytt arrangement? Hjelp "noobs" med å bli betre. På den måten får dokke og meir motstand under lockdown events o.l.

Altså WIN-WIN

Dere burde starte med en rescue squad, serveren trenger det mer en aldri før!

Jeg vil si at vi hjelper noobs med og bli bedre, den opplæring ved og spille spillet selv, mot Norges beste Dayz spillere er mer enn nok opplæring. En vakker dag, om veldig lenge vil kanskje noen stakkars noob klare og ta oss. But until then, we own this shit.

TIL ALLE NOOBS PÅ NORWAY 01!

Det vil bli holdt en lockdown til helgen, enten lørdag eller søndag. Om det blir pÅ søndag sÅ mÅ det bli etter vi har tatt ut Number 1 clanen.

Det vil nok ikke ta sÅ lang tid.

Siden vi allerede eier Electro sÅ vil vi mÅtte ta over en annen by.

Denne gangen skal dere NOOBS fÅ lov til og stemme pÅ hvilken by vi skal holde, eie og ta over.

Vi vil at dere skal komme med 5 forslag om steder som dere senere skal stemme pÅ. Vi har ikke god tid sÅ ikke vær en noob og stem i siste liten.

wr4mx.jpg

Vi liker ingen. Vi hater mennesker.

-President

Hmm balota passer vel litt mer for dere THE? Men uansett, skjønner ikke at dere planlegger en lockdown når dere mister gearet til Søndag uansett.

Men ja, vi venter på sted og tid fra dere?