Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Vedlikehold på serveren 1. april

Recommended Posts

Mange av båtene ble fjernet da det var 20+ av di som tok opp plass for biler og heli.

Tomme telt ble fjernet

Så dere gjorde opp for de 20+ båtene dere fjerna?

La vel til biler/sykler/helis for å gjøre opp?

Kan noen bekrefte at kjøretøyene spawner på nytt etter at de har blitt sprengt? Eventuelt forklare hvordan dette fungere, om det er delay eller om de spawner ved neste restart? Var masse kjøretøy rett etter at denne restarten av bilene, men nå viker det som at det bare blir mindre og mindre igjen.

Det er en delay fra et kjøretøy sprenger til ett nytt spawner, hvor lenge og om det kan justeres veit jeg ikke, Der får daniel svare :-)

Ok takk for svar, men om Daniel kan bekrefte dette for meg hadde det vært bra slik at jeg og gruppen min kan sette dette sikkert på plass fordi vi har diskutert det en stund og er litt usikker på hvordan dette fungerer :)

Skal ikke spore helt av her med denne tråden, men skal gjøre det til prioritet #1 å sprenge alle biler jeg kommer over i morgen, Doffy. Så spawner det mange nye :)

Fordi vi har hatt på følelsen at biler kanskje ikke respawner etter at de har sprengt. Hadde vært supert om en som har peiling på server filene kunne bekrefte at denne funksjonen fungerer som den skal og ikke har denne buggen som vi frykter.

EDIT; biler ser ut til å spawne helt fint. Vet fortsatt ikke hvor lang delay det er, men etter restarten kl 18:00 i dag var det flere biler som ble funnet på spawn.

Edited by Doffy91

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...