Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
TommyWelle

Injection Gaming Søker Medlemmer. :)

Recommended Posts

injectiongamingbanner.png

Injection Gaming er en klan som ble startet i 2006. Den gangen hadde vi lag i BF2, CSS, CS 1.6, Trackmania. Vi hadde som mål å bli gode i det vi drev med, men viktigst var det for oss å ha det moro, også på kryss av de ulike spillene.

I mellomtiden har vi hatt en nedetid men nå er vi tilbake. Vi har aktive spillere innen WarZ, ArmA 3, Shootmania: Storm, Battlefield 3, CS:GO, Ghost Recon Online, Call Of Duty og League of Legends. Spiller du et eller flere av disse spillene og er minimum 16år så er du velkommen hos oss. Vi tar også inn spillere som spiller andre spill, om det er interesse for det. Vi er nå 123 spillere i klanen, men vi har fortsatt plass til flere. Det er ikke satt noen krav til erfaring eller ferdighet siden vi fokuserer mest på det sosiale

Hva vi krever av deg:

*Mic og Teamspeak

*Du må være relativt aktiv

*Holder avtaler

*God oppførsel

*16år+

Hva du får igjen av oss:

*Hjemmeside, Teamspeak og spillservere

*Organisert spilling

*Morsomme eventer og konkurranser

*Bli kjent med nye venner

*Lite søvn

Vi vil prøve å arrangere flere eventer/konkurranser innad i klanen innenfor flere spill, men også sammen/mot andre klaner også. Så om du spiller flere forskjellige spill så er det bare et pluss. Av og til liker vi å ha noen små avbrekk fra de «faste» spillene, da vi spiller alt fra CS, Age of Empires til Trackmania (Kun fantasien som setter grenser).

Så om du ønsker å bli med i en klan som setter det sosiale på toppen av prioriteringslisten, kan du sende oss en søknad her -> Rekruttering

Nettside: Injection Gaming

Facebook: Injection Gaming facebook side

Vi sees

Hilsen

Tommy Welle

Edited by TommyWelle
  • Like 1

Enten tar jeg feil eller så tror jeg det var 2 Injection klaner på den tiden for jeg kan huske jeg var medlem i en...

Kan huske jeg var medlem.. med navn Bourbon.

Men det er mange klaner og spille timer siden. Gode gamle bf2 :)

Ønsker dere lykke til selv om klan miljØet ikke er så stort som det var.

Enten tar jeg feil eller så tror jeg det var 2 Injection klaner på den tiden for jeg kan huske jeg var medlem i en...

Jeg stusset faktisk over akkurat det samme. Du og jeg spilte jo i den klanen sammen. Jeg brukte nicket -=ThomG=- eller Active :)

Er det samme klanen som det er snakk om her?

Jeg stusset faktisk over akkurat det samme. Du og jeg spilte jo i den klanen sammen. Jeg brukte nicket -=ThomG=- eller Active :)

Ja, stemmer de :)

Tror ikke det er samme klan, vi var vel i regi under Tobith eller noe sånt?

Vi har nå åpnet en Junior avdeling som heter Injection Gaming Junior, som du finner på siden får, denne er for medlemmer som er 17 og nedover, men det betyr ikke at dere ikke kan spille med oss som er 18+.. :D

Er samme klan, husker deg :) Stemmer også at det var en annen klan som het det samme, men den var fra USA, om jeg ikke husker feil

• Like 1

Nei, men vi ønsker og bygge opp alle spilltitlene vi tilbyr aktiviteter i. :) Vi er en Multigaming Clan. :D

Selv om vi er 51 medlemmer, så betyr ikke det at Spilltittelen ShootMania Storm har nok medlemmer. :)

Edited by TommyWelle