Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Miller

bf.no helgecup

Recommended Posts

Tror du det ville vært nok spillere til å organsiere en helge cup med premier ?

• Like 1

Kanskje en "bigwar" er enklere å organisere? Lavere terskel for å delta kanskje? Hvis det markedsføres gjennom feks. å sende ut et nyhetsbrev til de som er registert her i forumet så burde det være mulig å få nok folk... Kan ikke huske å ha fått nyhetsbrev fra battlefield.no tidligere, regner med at forum-scriptet støtter masseutsendelse av e-post til de som er registrert.

Kanskje en "bigwar" er enklere å organisere? Lavere terskel for å delta kanskje? Hvis det markedsføres gjennom feks. å sende ut et nyhetsbrev til de som er registert her i forumet så burde det være mulig å få nok folk... Kan ikke huske å ha fått nyhetsbrev fra battlefield.no tidligere, regner med at forum-scriptet støtter masseutsendelse av e-post til de som er registrert.

Kanskje enklere å organisere, men færre klaner som har så stor spillerbase. Tror heller det største man kan gå er 8v8 evt.

Kunne tenkt meg at man fikk til en squad death match kamper. Der 4 klaner møtes, eller hver klan stiller med 2 lag. bygge cup opp rundt det . kun inf.

Kunne tenkt meg at man fikk til en squad death match kamper. Der 4 klaner møtes, eller hver klan stiller med 2 lag. bygge cup opp rundt det . kun inf.

Enig der :)

Det hørtes litt random ut. Er det ikke greiere å prøve å dra i gang en 5vs5 Conquest cup om det skal dras igang noe?

Joda. Men vi kan vel også planlegge flere ganger? Fordi er det noe miljøet i norge trenger, så er det aktivitet :)

VI er 2-4 stk som er med på hva som helst. 5vs5, 2vs2 eller 3vs3 om det er squad deathmatch, squad rush eller conquest

kanskje dere i brigaden er gira på litt 3vs3 eller 4vs4?! :) har egen server....

Vi e rmed på bigwar også men tror ikek de telr mulig, kanskje vi klarer 10on10 :D

Edited by paauln

Har spurt litt runtomkring. Det kan høres ut som det er interesse og vilje for å lag en liten weekend cup, og selvfølgelig invitere alle som har lyst, selv de uten fast klan kan bli et lag. Foreløpig så sier de her at dem kan stille

XO (kanskje 2 lag - helst mer en 8v8)

TB (2 lag)

Brig (2 lag)

Kanskje SoR og K9 kan bli med også ? - da blir det (minst) 5 klaner, og minst 6 lag, rett fra start + en påmeldingsperiode som kan trekke enda fler :)

...

Kanskje SoR og K9 kan bli med også ? - da blir det (minst) 5 klaner, og minst 6 lag, rett fra start + en påmeldingsperiode som kan trekke enda fler :)

Kan ikke love noe, men kan se hva jeg får til :)

Hva med Hx eller VI da? :)

Ser veldig bra ut dette da. Skal høre med dem jeg spiller med om dem er int å hive seg med. Vil vel tro dem er 8 på de beste dagene. TRSA har dem som klan tag.

Så for jeg se om jeg har noen av gamle Same igjen. Se om ikke vi klarer å få gamle soldater på plass. Per dags dato er det jo bare meg og gutten.

Tror vi først må bli enige regler, så vi har det klart. så får vi se hvor mange som er igjen.Faller bestandig noe bort.

Vet ikke om man kan kjøre en Vote her inne om hvilken helg det passer ? Så er jo spørsmål om hvem som har mulighet til å disponere servere. Samt vi må bli enige om hvilken maps som er aktuelt. kanskje en vote her også.

Tror når vi har dette på plass kan vi begynne å se etter dato.

Vet ikke om Battelfield.no har noen som styrter med dette du Cri ? som kan være knutepunktet for klaner.

Battlefield.no har jo lyst til å være hubben/knutepunktet mellom klanene :) (OG vi lager nyheter om klanene i Norge, som kommer på fremsiden av portalen i likhet med andre nyheter - husk å velge alle tema for å vise alle nyheter kronologisk) Jeg har snakket litt med brigaden og de ser ut til å ha ressurser nok til å bistå med å arrangere en liten cup...ett sted må man jo starte :) Nå ser det jo ut som at det er interesse for det og man kan lage noe ut av det. Jeg skal forhøre meg litt mer om datoer, om det er noe som passer spesielt bra, så er det jo bare å poste her også kan vi lage en liten avstemning - vil foreslå at vi bruker feks ESL regler som alle kanskje er kjent med fra før? Skal også forhøre meg om premier til vinnerlaget.

EDIT:

TB-Gorgonplex opplyste nettopp at Komplett.no kanskje kan stille med et lag.

Enig med gummirev. ESL reglene er enkle og greie å følge.

Spørsmålet mitt er: 5v5, 8v8, 12v12 eller 16v16. Eller kanskje en bigwar?

Brigaden er med ihvertfall! Dette blir morro!

Stemmer for 5v5, esl regler. eller 4v4, esl regler! Er det mulig for klanen min også å delta? eXe, vi er 2 norsker og 3 svensker. Om det ikke går så stiller jeg gjerne som step-in for et lag, eller i et mixteam.

EDIT: Kan stille med ihvertfall 1 server om det trengs(?)

Edited by Steinsvigen

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...