Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Vi har satt opp Aftermath-servere.

Recommended Posts

Kule servere og dette tillegget er over all forventning. Her har DICE gjort en grundig jobb. Kartene er fantastiske og det innbyr til hektisk spilling, samt snik angrep. Crossbow var morsomt - fordi den lager minimalt med støy, i alle fall den første du får, er det ekstra morsomt å snike seg rund et hjørne. Jeg rekker gjerne å fyre av 2 bolts før de finner meg og den lager en tilfredsstillende fhhump og oneshot.

Thumbs UP!!

Håper på en squadrush 16 player også.. min favoritt mode :)

*smiler pent til Daniel*

De har enda ikke reparert M16A3 - Thumbs DOWN (etter så lang tid burde den være fikset)

Virker ikke som om det er spesielle chokepoints pågrunn av åpenheten. Solide maps. Kjipt at de ventet ett år på å slippe disse... Håper BF.no serverne har liv framover. :)

Og jeg har kanskje ikke infet nok, men skjønner ikke alt whinet mot M16. AEK og F2000 er jo værre å møte i firefights, imo.

Moro med XBOW, må jeg si. Fint at den var delvis ubrukelig i CQ osv (så langt for min del hvertfall) Veldig gode maps og spennende gameplay med weapon pickup/flagg kombo. Skal spilles mer, ja!

woop woop

Joa Loffen, jeg er enig. Men når det er en feil i hvordan ett våpen fungerer, i forhold til andre våpen, så blir det en fordel å bruke det i forhold til alle de andre. Det er ikke ment som whineing, jeg skulle bare ønske de fikset det. Uansett det ble litt OT i denne tråden. Det var mye morro på serverne i går, og Aftermath er vanvittig gøy og kanskje den beste DLC'n hittil synes jeg.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...