Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Snutes tråd

Recommended Posts

Gleder meg :D Snute spilte bra mot Team Acer nå også, banket Nerchio to ganger, Scarlett og MMA. Runner up på HomeStory Cup. Jeg synes han gjør det veldig bra for tiden jeg :D

Så han var med på Proleague her forleden, tapte riktignok mot Fantasy (det får man vel akseptere), han streamet masse i går også... med den disiplinen og treningsviljen hans så kan han bli *meget* sterk om han bare holder nervene (og de negative tankene) under kontroll :)

[edit] da i referanse til hans nåværende opphold i Korea

snute gjorde det dessverre heeelt forferdelig i går :-(

endte sist i gruppen med 0-2 i kamper og 1-4 i maps. Må nå spille resten av sesongen i challenger leauge.

Ja, sørgelige greier. Jeg prøvde holde meg oppe i natt, men det ble så seint at jeg bare så første kampen mot Jaedong hvor han røyk på en enkel ling allin, og så resten i dag. Når han taper så mot protoss så enkelt tyder det på at han ikke er på sitt A game. Han kommenterte også på twitter at han har hatt det vanskelig i det siste så han klarer ikke ha hodet med seg. Men håper på at han kommer tilbake :)

jupp :-(

No WCS S2 for me. Been unable to enjoy life last few days & it showed in play. Thx for cheering for me, hoping 4 a swift mental recovery. gg

Klarte ikke holde meg våken lenge nok, begynte å duppe allerede i andre map mellom Puck og MacSed :p Men det gjør ingenting nå som jeg har lest live report fra kampene - åpenbart at jeg ikke gikk glipp av mye...

Lurer på hva han sliter med for tiden? Han virker i overkant "sensitiv" på det mentale den gutten, får håpe han får skikk på seg :)

han skal jo rett til usa og spille i red bull traning camp fra i mrogen av, håper han får på plass hodet før den tid :-(

Det var vel du som sa det, qed, FYTTI H*LVETE så latterlig dårlig twitch har blitt... kan ikke huske sist jeg så en stream fra twitch uten lagg i et jævla kjør...

Forbannad piss :hitler:

Gratulerer med dagen til Snute! :)

Kamp 3 mot Nestea nå i Red Bull Training Grounds... 1-1 så langt :happy:

[edit] 2-1 til Snute mot the Creator of the Universe :D

og kjempekoselig comeback etter forrige ukes mentale utladning :-)

Var en artig finale, og kult at Snute vant til slutt selv om han choka litt. Var også moro at jeg fikk fruen til å se hele finalen med meg. Go sc2!!

Kjempekoselig for snuttis, fordi han vant forrige runde i Orlando blir han nå automatisk sendt til ro8 i red bull New York i slutten av november. Tre andre er også tatt ut basert på resultater, mens fire plasser er åpne for kvallik.

De tre andre allerede tatt ut er MC, Golden og Bomber, brrrrrrr

Fin sak, snute har skrevet et laaangt blogginnlegg om skuffelsen etter å ha blitt slått ut av challenger leauge. I tillegg til en del personlig dveler han også en del ved det å være en topputøver og hvordan man må jobbe med det mentale. Fin lesning!

http://www.teamliquid.net/blogs/viewblog.php?topic_id=427179

Tror nettopp dette ("laaangt blogginnlegg") er noe av grunnen til at han sliter, han er *for* følelsesmenneske og skal overtenke alt mulig... tror også det er noe av grunnen til Stephano's suksess - han ga litt faen. Er veldig usikker på om Snute har det rette mind-set'et til å komme seg ut av dette, hans største fiende virker i grunn å være han selv.

Dessuten tror jeg Nerchio var inne på noe: Snute mangler litt variasjon i spillestilen, ref. den lange perioden han kjørte mass-roach timing-pushet sitt - ja det fungerte strålende i starten når det var nytt, men når folk begynte å knuse det var han ikke like flink til å omstille seg. Han er i grunn både rask nok og intelligent nok til å være helt i toppen, men tror han trenger mer fleksibilitet i spillestilen.

Når jeg tenker meg om så har jeg tatt bilde av Snute, før han ble skikkelig poppis (2011)! Rett i fra Italia til et lokalt lan i Haugesund :)

Crewet var helt i ekstase over det. Jeg ante ikke hvem fyren var :p

IMG_7152.jpg

IMG_7194.jpg

Sjuke tider for snute om dagen, i helgen snudde han teamleaugekampen mellom TeamLiquid og EG fra 1-2 til 2-2 med en fantastisk 3-0 over RevivaL. Så i går knuste han babyknight og sikret seg plass i finalen mot ForGG i Millenium Show Cup i Paris neste helg. I morgen 10:30pm CEST møter han Innovation i team liquids kamp mot Acer, før han går rett inn i andre runde av Dreamhack, med MMA som andre person i gruppa så langt :p

sjuke tilstander!

Helt vilt! :D Når den gutten først har selvtilliten på plass og spiller mot det maksimale av talentet så er han pokker meg sabla god...

Fikk sett kampene mot Babyknight, og han var meget overbevisende... spesielt den hold'en han gjorde i map 2 tror jeg det var - trodde nesten ikke det jeg så! ^^

Og Dreamhack til helgen ser jo heeeelt konge ut, Snute, Targa, Flash, Innovation... det er nesten bedrøvelig hvor mye mer glede jeg får ut av å se på fremfor å spille :p