Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Star Citizen blir et fullblods PC Spill !

Recommended Posts

Sier no der, kanskje vente og se om det kommer no nytt etterhvert.

Noen som har fått noe greie på den engine greia vi fikk nå når dem passerte 17 mill?

Sier no der, kanskje vente og se om det kommer no nytt etterhvert.

Noen som har fått noe greie på den engine greia vi fikk nå når dem passerte 17 mill?

Står bare at dem kommer gradvis inn på kontoen din , men vet ikke når. Vet ikke hvordan dem oppdatere den delen.

Ninja edit :Eller dem har ihvertfall oppdatert kontoenen ser jeg siden fra igår.

Jazza opp 325'n med litt nye våpen nå :wub: + litt andre bilder da :p

G3ViTV5.jpg

6A7wJKE.jpg

aI1QKAT.jpg

37oFFHf.jpg

BEDHWww.jpg

CEe1dhv.jpg

Edit: det skin greiene som er til salgs, er det til player'n eller skipet?

The Electro Skin Hull Enhancement for existing Roberts Space Industries ship owners. Can switch hull appearance at a flick of a switch. Includes special skin to show that you’ve backed twice.[/Quote]

Utifra denne teksten kan det se ut som det er for skip ja :)

VInner jeg i vikinglotto på onsdag skal jeg kjøpe alle skip :D vinner jeg 200 mil skal jeg kjøpe alle til alle i bf.no!

Bare å krysse fingrene.. :cool:

Aha fant ut hvordan man bruker den "pcen", her får man info om våpen, thrystere, upgrade slots osv :) kan faktisk modifisere skipene med de våpnene man har fra de skipene man eier :)

StarCitizen2013-09-0221-53-32-17_zps15cf61b7.png

Aha fant ut hvordan man bruker den "pcen", her får man info om våpen, thrystere, upgrade slots osv :) kan faktisk modifisere skipene med de våpnene man har fra de skipene man eier :)

StarCitizen2013-09-0221-53-32-17_zps15cf61b7.png

Hmm tell me how -- Eller jeg tror at alle de forskjellige skipene er ikke helt ferdig - Altså noen kan du adde våpen på , rote rundt med "PC" - Jeg klarer det ihvertfall ikke i hornet hangaren. Ser at dere har dass! , må vel henge over ripa i bæræva da..

Du må holde TAB inne for og rotere og modifisere, men den saver ikke ved neste login, det kommer etterhvert :)

Oki , takker . Vel sto ingenting der uansett som jeg trodde. Tror det er forskjelige fra hva slags hangar modul du har og hvor langt dem er kommet på hver.

når du er på ships, ser du de skipa du har nede til høyre, du må klikke og holde inne på de også dra de inn i midten :D

Joda fikk det til , men sto ikke noe der - Not Availble på specs , men det blir vel liv der snart...

Har løst på den caterpillar'n som kommer snart, men den er sikkert svin dyr siden det er IDRIS str på han :(

Nja , 58m og 5 crew V 140m og 10 crew på idrisen . Men den kommer sikkert ikke til å ligge under 100 US .. Eller 200 for den saks skyld.. hehe.. Men alt kan skaffes når spillet lanserers ingame. Enten med kjøp eller ran, kanskje noen skip ikke kan kjøpes , men mesteparten kan ranes..

men om man hijacker et skip.. så vil vel den som hadde det få nytt om han har forsikring? dette kan jo utnyttes til de grader...

Dem har vel en plan om at jo større skipa er så tar det lengre tid og få nytt, synes jeg hørte snakk om dager/uker (selv med LTI).

Og han som er så heldig og få stjelt det får det no ikke tilbake om han mister det eller blir ødelagt, så veldig utnytting ser jeg ikke mye muligheter for, men er helt sikkert noen som får til noe der også :p

men om man hijacker et skip.. så vil vel den som hadde det få nytt om han har forsikring? dette kan jo utnyttes til de grader...

For å si det sånn - Dem som blir tatt for "forsikringsvindel" vil bli straffet. Tipper at dem holder litt oversikt over hvilken brukere som holder sammen og om det har skjedd noe snusk rundt der (men for alt man vet kan det være mellommenn som setter det opp også , sånn at ting ikke kan spores til deg ). Vet ikke om du kan skaffe forsikring på det skip du har tatt ? Men at det er noen som vil utnytte det er det ingen tvil om , men håper det blir slått så hard ned på at folk ikke synes det er verd risikoen.

Om skipet ditt blir stjålet så blir ikke LTI'en med, og jeg regner med at det vil være nok frafall av skip til at det ikke blir "overbefolket"

Caterpillar blir vel omtrent mellom freelancer og constellation tenker jeg.....litt hybrid...

Jeg gleder meg grenseløst til dette spillet går live.

Dessverre oppdaget jeg fenomenet for sent til å ha LTI på mine kjøp, og det plager meg. Det kan hende jeg må fri til noen som kan hjelpe meg med å forsikre skipene mine skikkelig.

Har foreløpig kjøpt meg en freelancer og en 325a, men jeg frykter lommeboka får svi mang en gang innen spillet er klart.

De nye bomberene som ble lansert nå ser bra ut og har virkelig satt fart på fundingen. det neste stetchgoal'et vil gi oss muligheten til å blåse enda mer spenn på det unike x'ian skipet. Blir spennende å se presentasjonen av dette.

Kult at så mange av battlefield.nos lesere har pledget.

Jeg er for øvrig også Imperium-medlem. Vi får håpe kommandostrukturen holder og at egoene ikke vokser seg for store og skaper drama og maktkamp med den obligatoriske oppsmuldringen av en ellers lovende organisasjon.