Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Star Citizen blir et fullblods PC Spill !

Recommended Posts

Hvordan fungerer det om man vil kjøpe en gamepack/ship "privat"? Ser at det er kjentfolk her som ønsker å kvitte seg med et par skip med LTI.

Hvordan fungerer det om man vil kjøpe en gamepack/ship "privat"? Ser at det er kjentfolk her som ønsker å kvitte seg med et par skip med LTI.

Er ikke verre enn at man gifter det til deg..

Ok. Men man må kanskje ha en gamepack fra før av? Sånn at man er inne i systemet. Overføring av cash skjer "privat" eller er det noe form for ingame betaling?

Ok. Men man må kanskje ha en gamepack fra før av? Sånn at man er inne i systemet. Overføring av cash skjer "privat" eller er det noe form for ingame betaling?

Alt du trenger er en konto , tror jeg nå.. Så lenge du ikke har aktivert noe eller tatt i bruk skipene dine så kan man gifte det til alle som er regisert inne på SC.

Grunnet opptak av ett par millioner ++ i lån for kjøp av ny leilighet, så trenger jeg å ta en liten vårrengjøring for å få litt frie midler :p

Vil derfor selge noe av det jeg har investert i SC per nå. Det er en Digital Colonel (LTI) med en standard Hornet. I tillegg til dette har jeg en upgrade til Horneten (Ghost-versjon), Super Hornet (LTI) og en Retaliator (LTI). Noen som er interesserte?

Hvor mye må man investere i dette spillet før det blir "gøy" for å si det sånn?

Ser pakker på siden der som koster like mye som en ganske ny bruktbil for å si det sånn :p

Er dette en OK start pack?

GaydNbG.png

Eller bør jeg ta en FC7M Super Hornet?

http://robertsspaceindustries.com/pledge/ships/anvil-hornet/F7C-M-Super-Hornet#overview

Her er Squadron 42 packen: http://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Squadron-42-Preorder

Man får med et Aurora MR skip.

Iom at man kan bruke tusenvis av dollar (?) på å få fete skip fra starten av osv, kommer dette til å gjøre dette spillet veldig pay to win?

Iom at man kan bruke tusenvis av dollar (?) på å få fete skip fra starten av osv, kommer dette til å gjøre dette spillet veldig pay to win?

Mener å ha lest at man kan senere kjøpe det med ingame currency, men det tar veldig lang tid å farme opp til den type rikdom

Vet ikke helt ass. I GTA V var det også sånn at de som preorder fikk en million creds eller noe sånt. De kunne kjøpe seg en fet leilighet og en bil ganske kjappt, men jeg synes ikke de vant spillet av den grunn. Riktignok har de fleste backers kjøpt seg et skip og det kan gi dem en fordel, men de som joiner spillet etter utgivelse vil få den samme muligheten. Enten ved å spille, trade og grinde seg gjennom, eller ved å kjøpe et skip av noen andre. Backers kan også gi nye spillere en fordel ved å verve dem :) Jeg for min del, falt for denne og visste at jeg ville støtte spillet.

Et ekte PC spill!! I følge Chris Roberts "Fordi jeg ikke trenger å bry meg om dagens konsoller, så er detaljene og spillet i seg selv, noe jeg ikke kunne klart ellers. Bare minnet som trengs for å lagre de store teksturene finnes ikke på konsoller".

STAR-QV3J-66W3 bruk denne koden og få 5000 creds som du kan bruke på upgrades og ting tang. Når du først er inne så tidlig vil du også få månedlige bonuser, det eneste du trenger å kjøpe for virkelige penger er egentlig bare et skin til 45 kroner (billigste måten å bli en backer).

Hornet'en ser kul ut i reklamen. Jeg kjøpte meg også en slik, så kjøpte jeg en frelancer i tillegg for jeg tenkte å drive litt bissniss med trade og frakt og utforsking :) Men da innholdt pakken mye mer (se under), men jeg tror det er starterpacks som inneholder Star Citizen, forsikring, creds og Suqadron 42 - sånn alt i ett pakke.

• Starting Money: 5,000 UEC

• Lifetime Insurance

• Deluxe Green Collector's Box

• Spaceship-shaped USB Drive

• CD of Game Soundtrack

• Glossy Fold-up Star Map

• Hardback Squadron 42 Manual

• Beta Access

• Alpha Access

• Squadron 42 Digital Download

• Star Citizen Digital Download

STAR-JW9C-R6R2 er rett kode, hvis du har lyst til å få 5000 creds :wub:

Og nja, du må faktisk kjøpe en av standard pakkene som koster rundt 300 norske kroner så det er ikke så ille.

Photon:

Det blir ikke noe pay to win dette her, hvordan vinner man i livet liksom.

Det man får er ett lite forsprang, og en liten bonus (insurance) for at man er med å backer opp så de får laget BDSSE.

Alt som kjøpes nå kan kjøpes ingame for ingame penger(UEC) senere, UEC kan også kjøpes for vanlige penger, eller man kan bare tjene dem ingame om det er det man vil.

Forsikring kan også kjøpes for iUEC...

Eneste man MÅ bruke faktiske penger på nå er en pakke med skip og character, dvs du må kjøpe spillet.

Senere har de også planer om å selge pakker uten skip, der du bare starter med en person og kan tjene deg opp fra bar bakke om du vil

Såklart de vil tjene penger, så de legger opp til at det er mulig med mikrotransaksjoner iløpet av spillet, men de prøver å styre unna moneygrabbing.