Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Star Citizen blir et fullblods PC Spill !

Recommended Posts

Fant ut om dette spillet for 3 dager siden, må si at det jeg leste virket veldig bra og absolutt noe for meg.

Her har du min hangar:

Aurora LN

Constellation Andromeda

Anvil Carrack - LTI ( Blir vel mitt hovedskip regner jeg med )

http://i.imgur.com/0ilbGmB.jpg

Vurderer å " Melte " Andromeda, trenger et mili support ship som kan Guarde og supporte min Carrack hvis det skulle skje noe.

Kanskje jeg burde skaffe en " Redeemer " ?

Fant ut om dette spillet for 3 dager siden, må si at det jeg leste virket veldig bra og absolutt noe for meg.

Her har du min hangar:

Aurora LN

Constellation Andromeda

Anvil Carrack - LTI ( Blir vel mitt hovedskip regner jeg med )

http://i.imgur.com/0ilbGmB.jpg

Vurderer å " Melte " Andromeda, trenger et mili support ship som kan Guarde og supporte min Carrack hvis det skulle skje noe.

Kanskje jeg burde skaffe en " Redeemer " ?

et dedicated clan ship og et "Privat" ship anbefales jeg har kun to dedicate clan ships

vis carrack er ditt private ship så anbefaler jeg super hornet som fighter support "clan ship" har en SH selv :p

Jeg har et Constellation. Blir vel å fly med et NPC crew :) Skal prøve meg på å smuggle en del ting, men ta mye lovlige oppdrag også :)

Hvordan går det med utviklingen her? er litt nyskjerrig men vet ikke om jeg skal bruke penger på dette ennå. Cri?

Etter heller grundig "research" om hvorvidt det vil være mulig å nyte spillet som en "lone wolf" kom jeg frem til at jeg gir dette en sjanse. Absolutt alt jeg har sett fra dette er jo dødslekkert. Hver eneste vid på YT kiler min indre sci-fi unge :tafse:

Nei, jeg er ikke i mot å spille med andre, men jeg kan ikke fordra det når det blir til et krav. Altså at man er tvunget til å være i grupper for å i det hele tatt kunne logge inn og gå fra A til B. Fikk inntrykk av at spillet vil passe mine ønsker for MP spill i en slik gigantisk setting svært bra: Mest fordi man kan ansette NPC'er. Dette gjør at jeg kan gjøre en haaaaaaug med shit, alt fra exploring til å gjøre bounties og samtidig kunne delta i grupper når jeg selv måtte ønske det. Tilby mine tjenester som wingman og stort sett hjelpe til hvis det er behov for det. Jeg har svært lave ambisjoner og liker ikke samme ting som de fleste "MMO'ere", men er likevel en gamer som elsker sandbox-miljøer.

Har klart å hype meg selv opp noe så jævlig så jeg krysser alt av fingre og tær. Nå skal jeg installere klienten og få litt feel for hvordan en Aurora MR flyr. Blir gøy å følge med på utviklingen. FPS er jo heller fantastisk at de implementerer og Squadron 42 campaign høres jo über ut. :)

• Like 1

Vil selge noe av det jeg har investert i SC per nå. Det er en Digital Colonel (LTI) med en standard Hornet. I tillegg til dette har jeg en upgrade til Horneten (Ghost-versjon), Super Hornet (LTI) og en Retaliator (LTI). Noen som er interesserte?

525cbaa7a1.jpg

Ikke spilt en rom-sim siden Freespace (kudos til de som husker det) og jeg må si det var uvant å fly. Kjøpte pledge med Aurora MR og jeg tror nå det var mye av grunnen til at jeg følte at jeg sugde balle. I kveld kjøpte jeg nemlig en 315p og jeg falt pladask. Så rask og smooooth. Føles nå ut som om Auroraen er litt mer krevende å mestre når det kommer til god manøvrering (?)

Combat suger jeg i, men nå forstår jeg litt mer av dette med coupling og decoupling så dette skal bli gøy fremover. Selv om det bare er Arena akkurat nå så er jeg såpass noob at jeg får masse moro ut av å lære meg alt sammen.

Jeg er helt solgt, har trua på dette :D

Gorgon: Allerede brukt mer penger enn jeg burde for denne måneden, men det frister :p

Tipper Veslin kunne hatt brukt for det tilbudet. LTI er ganske spesielt og det får man ikke tak i mer, og det er fine skip :)

Har så lyst på en Freelancer DUR (bare "reklamen" alene gjør meg happy), men var full og dum i helga så må stramme inn pengebeltet :(

Nok av tid.... nok av tid

For min del så er det ikke fps delen som trigger, det har jeg andre spill til :) Ser etter ett koselig, omfattende, engasjerende spill, og er jo fan av scifi så håper dette blir hva det lover..

• Like 1

Hvis det er bare FPSdelen som er interessant så er det vel bedre å se etter andre spill.

lurer på om det blir en HOTAS når dette er ferdig :p

Enkelt, dette spillet skal jeg ha... men, jeg har ikke bestemt meg for hvilken pakke jeg skal kjøpe og når jeg skal kjøpe den. Men dette spillet viser såpass mye potensiale at jeg simpelt ikke kan la være å kjøpe det :)

FPS-modulen og Planetside er de neste på lista. Tipper en av de (kansje begge?) blir implementert (alpha) mot sommeren. Er jo evig fett at man kan gå fra rom-sim med troppe-transport så borde et skip og gå over til FPS, så fly rom-sim igjen til nærmeste handelstasjon og selge looten/hente bounty osv.

Ambisjonene er ihvertfall på plass :p

Cutlass Black virker som et bra skip, men det er bare en måte å teste det på atm: Vanduul Swarm/co-op

Edit: FPS-modulen skal komme nå i mars visstnok

Edited by BcK

FPS-modulen og Planetside er de neste på lista. Tipper en av de (kansje begge?) blir implementert (alpha) mot sommeren. Er jo evig fett at man kan gå fra rom-sim med troppe-transport så borde et skip og gå over til FPS, så fly rom-sim igjen til nærmeste handelstasjon og selge looten/hente bounty osv.

Ambisjonene er ihvertfall på plass :p

Cutlass Black virker som et bra skip, men det er bare en måte å teste det på atm: Vanduul Swarm/co-op

Edit: FPS-modulen skal komme nå i mars visstnok

Blir interssant å se hvor flytende FPS-delen vil gå. Håper det ikke blir like klønete som Arma :p

Storsatsning på Star Citizen fra Brigaden. Vi har også åpnet opp for rekruttering, om noen skulle like Trading/Military :) Alt i alt 15 medlemmer hittil :)

Jau. Herlig spill ^^ Men jeg liker nok bedre tank controls (Fra original spillet) enn point and click oppsettet de hadde ført inn nå :)