Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
GjedDa

Takk for 12, hva med 13 ???

Recommended Posts

Vil på vegne av VoksenLan styret, takke alle som deltok på VLan 12 for en hyggelig helg. Vi takker også for deres tålmodighet da ting ikke alltid gikk etter planen. Vi håper dere hadde en fin tid sammen med oss og ønsker å komme tilbake på VLan 13.

Til Info.

VLan 13 er planlagt i slutten av september / starten av oktober 2013

Men før den tid skal både vintern komme å gå. Nyt livets glade dager og så ses vi om et års tid.

MvH

GjedDa alias Alf og

VoksenLan styret

PS : Husk som alltid, Det som skjer på VLan forblir på VLan :)

flinke mennesker som fikser dette, håper på å få deltatt neste gang :-)

Det var dejligt! Verdt kjøreturen. Selv om den var grisetung!

Vil takke spesielt Kybber, Panic, og Sadolf. Heftig og begeistret.

Neste voksenlan må det dog bedre internettlinje til. Det var ganske hemmet av mangelen på det i denne omgang. Men det er peanuts i det store bildet. Det var helhetlig kjekt og jeg storkoste meg!

• Like 1

Det var konge lan som alltid dette. Synd ingen fortalte meg at poenget i csgo finalen var å vinne med FLEST runder og ikke minst som vi prøvde på :p:p

Hadde det helt konge.. tids skjema gikk da bra det.. finalen var ikke 06:00 søndag morgen.. :Congrats:

Maten var igjen helt supert, er virkelig det som setter prikken på hele VoksenLAN.

Jeg spiser bedre på VoksenLAN en jeg gjør hjemme.. :wub:

I`L BE BACK..!! :grin:

Takker for et kongelan imo:) masse tafs, kos og villskap til tider^^ Stor takk til Manjana og Kemmel som hadde stålkontroll på god mat samt kaffe som sto klar for å tynnes ut til alle døgnets tider. Vi sees på neste lan:)

Vil også takke alle for ett kjempelan.

Likte grillingen på Lørdag.

Jeg kommer tilbake på neste lan, må bare holde av september og oktober 2013.

Vet ikke om jeg kommer med oppblåsbar neste gang da jeg bruket opp 2 stk.

Senger altså

Takk for et supet lan!

Litt liten internett kapasitet kunne fort ødelagt hele lanet, men det gikk jo fint.

Takk til alle jeg spilte på lag med som gjorde at jeg kunne spille 3 finaler! :p

Vant 1 finale... TF2!

Sees neste år!

Takk for bra pracc. Blir klemz neste år au.

toggy: msg me for wub. :wub:

PS : Husk som alltid, Det som skjer på VLan forblir på VLan :)

Jammen... jeg har jo deilig video av Bajbaj, Girvel, Ramstad og DxxS som.... gjør noe jevli tvilsomt sammen...

• Like 1

Dæven! Trodde du var med jeg Kemmel, men du liker kanskje å se på du?:p

Takker så mye for et veldig trivelig lan

Spesielt takk til styret, som arrangerer en fantastisk happening.. :Congrats:

Og til Navi og Ramstad for skyss og trivelig selskap på veien.. :cool:

Dette var mitt første Vlan, men har på ingen måte blitt skremt av opplevelsen. Dette til tross for at BajBaj var veldig hissig på å ha meg med på leken som jeg regner med Kemmelman snakker om å ha video av.. :iiiiik:

Håper å få muligheten til å bli med på dette flere ganger. Ser ut som neste år utgår desverre :( , er utreist fra medio september til medio oktober neste år. Men satser på å komme sterkere tilbake seinere, for dette var gøy.. :yahoo:

Takk for et kjempekjekt LAN! Spesiell takk til styret, som holder koken gående år for år, og alltid med suksess som resultat :) Litt bedre utlinjer, slik at det ikke blir så mye tommeltvinning, og kanskje noen flere public-servere i ymse spill, så blir det enda bedre.

å ha zpam og Panic på hver sin side, er en oppskrift på suksess :wub: I år var det ekstra trivelig å sitte rygg-mot-rygg med leln, som må være den koseligste adminen på HF. Han kunne informere meg om at jeg slettes ikke er så skummel IRL som på forumet... Etter å ha hørt det samme x antall ganger tidligere, bør jeg kanskje ta hintet? :p

Ja, det og endelig å få møte Leln var kos. Har irritert meg over denne karen utallige ganger i bf2 tiden. Han var jo en kjekk kar i RL.

Jeg satt flankert av Silverstone, Kybber med Joks, Sadolf og Panic i umiddelbar nærhet og jeg må si at det var aldeles upåklagelig selskap! Fint å se at Nirex fikk ut fingeren og dro stussen sin avgårde også! :)

Tusen takk til frosken, potta, gjedda, ullteppet, manjana, kemmel og eventuelt alle andre som har vært involvert og som jeg ikke nevner ved navn. Dere har alle gjort dere fortjent til en skikkelig honnør! :)

Jeg fikk jo oppvisning i sabling av zpam og:) det så utrolig lett ut, men om det er det vil vise seg. tror ikke jeg kommer til å prøve ut det på en trønderfest.

Tusen takk for bra ordnet Lan, nydelig mat og mange deilige mennesker :) gleder meg allerede til 2013 (men som flere bemerker) håper på litt mer linje :)

Stau nau pau! :)

Dæven! Trodde du var med jeg Kemmel, men du liker kanskje å se på du? :p

Veeeeel. Valget var enkelt. 4 sekunders nytelse avsluttet med litt svie, eller kunne nyte videoopptaket hver dag i flere år fremover.

Nei, jeg får vel rusle inn på toalettet igjen, har noe jeg må se på.... :lovecrazed:

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...