Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

I alle dager...?

Recommended Posts

Må si jeg er VELDIG overrasket over hvor få som har gått over til CS:GO....?

Da tenker jeg ikke her inne generelt, men ser man på servere i skandinavia er det utrolig få som spiller enda.

Why?

Nå liker jeg spillet UTROLIG godt, så jeg er nok litt farget, men:

- Det er LATTERLIG billig

- Det er åpenbart sterkt forbedret nettkode.

- Det har mye penere grafikk, uten på noen måte å gå BF3 apeshit.

- Hitboxene er langt mer nøyaktig og mindre.

- Lyden er bedre

- Endringene på kartene er GIGANTISK forbedring med tanke på balanse.

- Mye mindre randomness - man får rett og slett ikke HS med deagle om man hopper og springer baklengs lengre.

- Forutsigbart mtp hvilke materialer og objekter som man kan skyte gjennom.

- Alle våpen har mindre random deviation på første skuddene, men straffer deg om du sprayer.

- Blir i større grad belønnet for god aim / kontrollert skyting.

- Artige spillmoduser (Demolition, som er en blanding av de_map og klassisk gungame er dritgøy!)

• Like 3

Er ganske enig med deg der Entreri.Har enda ikke hoppet over til cs:go skikkelig enda men tror det skjer snart , er bare at jeg ikke har klart å venne meg til det enda :p

• Like 1

Jeg har ikke hoppet helt over enda pga det er nesten ingen som spiller på HF sine servere. Jeg spiller ikke på noe annet enn HF sine servere

Ellers er jeg kjempefornøyd med spillet :)

Det første som må gjøres er å fjerne den der autokjøp av defusekit og armor... Gjerne sette opp en "Favoritter" som vi hadde på source også, for når aztec eller lignende dukker opp forsvinner jo alle folka. Husker ikke om det er sånn på hellfragger eller om det er bugga i spillet, men å la de som er døde få chatte med de som lever er ugunstigt også. Mapvote muligheter (rtv) er jo også en fin sak.

Jeg vil så gjerne spille på hellfragger servere, men er jo aldri noen der.

Enig med Enteri, men for meg så ser CS:GO og CS helt likt ut :p

Kanskje CS community sliter med det samme som BF. Sola er for sterk, gresset er for grønt, kartet er for blått, kulene går for fort osv osv..Og som noen skrev for en tid tilbake "hvorfor vegrer nerder å bruke noe nytt" eller noe i den duren. Jeg tipper at i CS så er også "elite faktoren" høy, om en god spiller sier at CS:GO ikke er for han, så betyr det at det spres og ila 1mnd så sier alle at CS:GO er ikke noe for meg.

Enig med Entreri. CS:GO er bedre enn CSS.

Jeg syns også mapsa er morsomme og bedre å spille på. Aztec er hat på CSS, men på GO er den mye bedre.

Grafikken og lydene er ikke noe å klage på.

Digger de nye våpene også... <3 Zeus. Men den er slått av pga standard oppsett...:(

Du er jo en av toppspillerne på HF serverne også lakken, med tanke på connection time :)

Hadde meg en tur innom nå, var ikke altfor mange pålogget.. men fikk fyllt opp DM litt i det minste.

Bør klare å fylle opp de serverne våre i GO, spillet er jo herlig! :)

Tsk tsk.. var fullt liv på DM servern i dag :)

Vi trenger å få fyllt opp resten av servern også gutta, så blir det gode greier dette :)

Tenker helgen må brukes på noe fornuftig, skyte adminsa!!

Eneste som ødelegger CS:GO for meg er mangelen på aktivitet. Ellers er det et prima spill på alle kanter.

You and me both!

Blir ikke gamings i dag dessverre, men morgendagen.. Da bør folket stille til hardbarka morro! Tenker vi river oss løs på Allmaps eller dust2? Ooooh, jeg ble gira på Allmaps nu... Gleder meg allerede ;)

Deathmatch-serveren er i alle fall full fres i og mye full - kjekt!

I CS:GO er det jo noe som heter "Quickplay", hvor Steam sender deg inn på en tilfeldig server.

Om man skal starte opp en tom server og får med seg et par venner,

skal det faktisk ikke mye til før det plutselig dukker opp mye nye folk.

Grunnen er at defualt-grensen for at Steam skal sende deg inn på en server via Quickplay,

er satt til 3 spillere - mens enkelte har nok satt den litt høyere i settings selv. Til 5 feks.

Med andre ord; inviterer man med seg noen venner, dukker det fort opp nye spillere :)

blir man sendt til community servers også gjennom quickplay? Da gjelder det jo for oss å få innpå en del folk i oppstartsfasen, så kommer flere av seg selv :)

Men i dag ja, gamings i dag :)

Merker forresten at jeg begynner å trekke på åra.. Tar ikke lang tid med spilling før fingra merker det.. gud bedre..

blir man sendt til community servers også gjennom quickplay? Da gjelder det jo for oss å få innpå en del folk i oppstartsfasen, så kommer flere av seg selv :)

Men i dag ja, gamings i dag :)

Merker forresten at jeg begynner å trekke på åra.. Tar ikke lang tid med spilling før fingra merker det.. gud bedre..

Merker det kun i høyre lillefinger. blir alltid så kald.....:p

Logget dog ikke mange timer i css, men syns csgo har sin sjarm:) blir dog smått redd når jeg har Lakrisalen på den andre siden:( han har en meget kvass kniv til tider.