Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kowalski

Hjelp til å finne sang??

Recommended Posts

Noen her som har sett Dodgeball?

Når han derre White kommer i hvit dress osv, hva heter den sangen? Dårlig forklart, men dere som har sett filmen vet nok hva jeg prater om

Ninjaedit: denne du mener? følger med dl link :(

Butterflies remix

Leter etter en sang som var i en av reklamene til TV3.. Tror det var for en film som gikk i påsken. Husker ikke så mye, men han som synger hadde ganske lik stemme som Jonny Craig fra Emarosa, Isles & Glaciers, Dance Gavin Dance. Det er en guttestemme, ganske lys som på en måte skriker. Husker for øyeblikket ikke hva han sier.

Vet det er tynt med informasjon, men tror den sangen er ganske inn for tiden for de som hører på sånn type musikk.

EDIT: Kom på deler av teksten. Tror den går noe slikt: "Woooohoooo... If you dont miind".

Edited by Cain

Fikk en forespørsel fra søstersen om hva denne sangen heter, og hvem som evt. har den

Hva heter den irriterende, men også forferdelig fengende polkasangen som var en farsott for et par år siden. Tror det er så lenge siden. Videoen var en lilla flodhest som sang tror jeg! Hjeelp!

loituma - leva polka elns? Med en flashanimasjon med ei japsejente som snurrer en purre rundt og rundt, om det er den du tenker på ...

Trenger hjelp til en sang jeg har hørt. Er en dame som synger. Synger om noe cowboy greier, så begynner hun å yodlee. Er en typisk cowboy country song.

loituma - leva polka elns? Med en flashanimasjon med ei japsejente som snurrer en purre rundt og rundt, om det er den du tenker på ...

Tipper han tenker på Holly Dolly-remixen av denne. :boxed:

Der var den ja! Takker, nå skal den nytes. På en måte som er både godt og vondt samtidig :lol:

HAHAHA, nå måtte jeg skrape bunnen av skallen her. Først komme på hvem som hadde den, så finne ut hva låta het >D

Men, jeg kom på det ganske raskt når jeg først kom på hvem som hadde den:

2 Unlimited - Get Ready For This!

må faktisk takke deg, fikk gira opp den gamle eurodance-feelen igjen. Tror jeg må høre på no Ace of Base :lol:

Yay! Party, party >D:lol:

Takk skal du ha >D

Edit:

Fant igjen masse kule gamle sanger pluss en del nye som jeg ikke hadde hørt før i relaterte sanger. 90'talls techno ftw!

Edited by OiaHandoma

Har bryna meg på denne en liten stund nå.

Prøvd både TrackID og Tunatic uten hell.

Kanskje noen her som vet?

Vet denne sangen var på en form for reklame for discovery channel eller animal planet for noen år siden.

Om det hjelper noe mer. :lol:

Jeg klarer ikke plassere den, men jeg får veldig, veldig sterke vibber tilbake til 97-98 (dvs tiden i studentboligene i Alpinveien i Narvik)... Innbiller meg at det der er hentet fra et rolig mellomparti i en ellers litt mer energifylt låt.

På den annen side kan det godt hende at jeg er heeelt på villspor. :lol:

Kan være enig med ProstGotvin på tidsrommet.

Sliter litt med en sang jeg senest hørte i går på et kjøpesenter - en mann som synger ganske lyst, litt Morten Harket-aktig. Refrenget går noe sånt som 'Holding on... Holding on...' Så kommer det noe tilfeldig roping i forkant 'AAAAAEAH! AAAAAAAAAAAEEEAH!!!"

Dette er alt jeg vet om sangen.

Her en vrien en; I en haaaaug med serier(blant annet MTV Cribs, Senkveld and so on) brukes denne sangen i bakgrunnen diverse ganger, den kommer også når du klarer kast-kua-spillet til freia: http://www.freia.no/2008/spill/spill.php

Veldig munter melodi, ikke noe lyrics(som jeg har hørt iallefall) og den virger veldig norsk.

Any clues?

Jeg ser ingen bilder i spillet, og når jeg så får spørsmål som 'Hvem er dette:' så blir jeg rådløs.

EDIT: DRITTSPILL! Har holdt på i et kvarter men faller ned hele tiden! Jævla bekker!

EDIT2: Pokker så slurvete fyren min er...

EDIT3: Jaja, det var 20 bortkastede minutter

EDIT4: Aner ikke hva sangen heter... :lol:

Leter etter en sang. Tror det er pop eller hip/hop. Går ganske ofte på radioen.

Eneste jeg husker fra teksten er at de synger "you (?) are going down, down", med trykk på down, down. Noen som veit hvilke sang dette er?