Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kowalski

Hjelp til å finne sang??

Recommended Posts

nei det er mere techno skvip. nyere.. tipper 2006 kanskje?

Kjent elektronisk sang (usikker på sjanger) som brukes (eller bruktes over lang tid, har ikke sett på tv på et par dager) i tv3 sin top model canada promo. "Snart kommer denne serien blablabla" Irriterer meg sykt at jeg ikke husker navnet, for vet jeg har sangen har hørt på den i en eller flere versjoner, men får nå bare hørt 10 sec hver gang tv3 promoen kommer på..

nei. ikke noen av de jeg tenker på, men takk for hjelpen.

Heisann..

Jeg leter etter en dance/techno (er ikke så flink på de ulike sjangerne innen elektronisk musikk). I refrenget er det ei dame som høres veldig lik ut som Lene Alexandra som synger noe sånt som: "one, two, three blablabla push, push". Når jeg skrev dette nå så husket jeg nesten ikke en dritt fordi jeg bare hører den i beruset tilstand, men håper noen kan hjelpe meg :lol:

Takk på forhånd!

Ok, denna er tøff.

Jeg hørte den i bakgrunnen i filmen Revolver i det 59. minuttet i en restaurant og utover. En klassisk serenade spilt på piano. Jeg vet ikke helt om det kalles en serenade. Det er et kjent stykke, men jeg aner ikke hva sangen heter.

Faan, da. Rett etter at jeg postet her fant jeg ute hva den het.

"Moonlight Sonata" - Beethoven

Noen som har denne sangen liggende i ok kvalitet? Eller veit hvor jeg kan få tak i den?

Edit: Fant den.

Heisann..

Jeg leter etter en dance/techno (er ikke så flink på de ulike sjangerne innen elektronisk musikk). I refrenget er det ei dame som høres veldig lik ut som Lene Alexandra som synger noe sånt som: "one, two, three blablabla push, push". Når jeg skrev dette nå så husket jeg nesten ikke en dritt fordi jeg bare hører den i beruset tilstand, men håper noen kan hjelpe meg tongue.png

Takk på forhånd!

Perfect (Exceeder) - Mason vs. Princess Superstar

søker selv etter en sang:

Elektronisk sang (usikker på om orginalen er house, men hørte hvertfall en house mix i går) jeg hørte ute i går. Har hørt den mange ganger før, men klarer ikke å huske navnet.

Eneste vokal delen jeg husker er en mann som synger "give me moooooore" så er det et elektronisk parti i mellom "dumdumdum" så "give me moooore" igjen.

Takk for all hjelp.

Har lite info om denne sangen, men den spilles ofte på mtv f.eks. når man ser kjendiser som flasher tits elns ' />

går noe slik som "You gotta take em out, take em out!"

elns p

anybody? ;o

hva heter den "ela elaaaa" sangen? ganske ny. dance låt eller noe

ikke den desverre. det er bare "ela elaaa" før "du diduduuuuuu dudipduduuuuu

leter etter en norsk sang hvor de i refrenget hele tiden synger "hva skjer a?" tror de nevner en del kjendiser og sånn.... noen som kan hjelpe? er typee rap og ganske ny.

Edited by Touché

Fredag av Dirty oppland (evt jonn9 & onkl p)

takk btw. You scratch my back and I'll scratch yours

?? Fransk musikk og språk, kvinnelig vokalist, pop. Musikkvideo viser motorbåt i fart på vann. Litt monoton sang, men ok bassriff.

Populær en kort stund for et (par år?) siden...

Ja, jeg vet det er lite å gå på, men kanskje... :lol:

Sangen som spilles under reklamen til Mythbusters, Fight Quest og Survivorman på Discovery Channel? Begynner etter han duden har prata om urmennesker og at kvinnekamp etc ikke kunne holde de nede tongue.png