GjedDa 0 Report post Posted September 8, 2012 Lokaler er i boks, Jobbes nå på spreng med alle andre små detaljer. Ha et par "kjæreste" helger nå så dere får mulighet for å være med på høstens "Vakreste" eventyr.. Lokaler : Kirkeby grendehus / østfold Fylke Google maps : https://maps.google.no/maps?hl=no&safe= ... CCEQ8gEwAA Påmelding vil først å fremst dukke opp på våre hjemmesider : www.voksenlan.com Akkurat når vet jeg ikke men anbefaler på det sterkeste å bruke en egenmelding og tasten F5 mye PåMELDING HAR STARTE . www.voksenlan.com Mer info kommer når jeg vet mer Post oppdatert : 15.09.12 kl: 12:49 Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted September 8, 2012 Konge GjedDa! ser virkelig frem til dette:) Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 8, 2012 Herlig Share this post Link to post Share on other sites
Captain Zalo 1 Report post Posted September 8, 2012 Me lieks! Skal så jævlig være med denne gangen. Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted September 8, 2012 Jeg er SÅ klar for dette nÅ. GJ voksenlan styret! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 8, 2012 Utrolig bra jobba til dere i styret =) Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted September 8, 2012 Hell yeah! Share this post Link to post Share on other sites
assman 0 Report post Posted September 8, 2012 når er påmelding? :p Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted September 8, 2012 oooooohhhhh gleder meg Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted September 8, 2012 Kanskje jeg må prøve å lure meg nedover jeg også. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Locx 1 Report post Posted September 9, 2012 HELLZ> YESSS! jeg gleder meg SYKT! Share this post Link to post Share on other sites
Tini 1 Report post Posted September 9, 2012 Får jeg fikset barnepass den helgen så håper jeg på og få blitt med igjen Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted September 9, 2012 BAre gi info når man kan sende innmelding og hvor mye grunker dere skal ha... Jeg skal være der!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
erikstein 0 Report post Posted September 9, 2012 Hmm, jeg er treig i huet. Hvor er det hen? Share this post Link to post Share on other sites
Kernnun 0 Report post Posted September 9, 2012 Moahhaahha Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 9, 2012 Grunker og gryyyn! Share this post Link to post Share on other sites
erikstein 0 Report post Posted September 9, 2012 Aha. Østfold. Ferje...har dere promillelimit? Share this post Link to post Share on other sites
Tini 1 Report post Posted September 9, 2012 Ok hvor melder mann seg på ? Barnepass og alt fikset for helgen Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted September 11, 2012 sitter og venter på påmeldingsblanketten!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted September 12, 2012 m2 Share this post Link to post Share on other sites
Tini 1 Report post Posted September 13, 2012 Burde ikke påmeld starte snart med tanke på att det ikke er så lenge igjen??? 1 Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 14, 2012 Jeg regner med at det er lukket forhåndssalg til alle som har deltatt på mer enn 5 VoksenLAN i forkant av det åpne slippet? 1 Share this post Link to post Share on other sites
PotShot::. 1 Report post Posted September 14, 2012 Påmelding til Vlan 12 er nå publisert - voksenlan.com Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 17, 2012 Ja, da er jeg påmeldt og gryna betalt! Share this post Link to post Share on other sites
BajBaj 2 Report post Posted September 17, 2012 Lett! me kjem ja. Ta med reima Sadolf, så ser vi om vi ikke kan få lurt inn noen flere røde striper på skinka til PotShot Share this post Link to post Share on other sites