Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Armored Kill nærmer seg PC-lansering

Recommended Posts

Gleder meg, det ser vanvittig morsomt ut. Jeg er ganske spendt på snø og natt kartet. Bandar kommer til å bli bra uansett :thumbsup:

Lurer fortsatt på hvorfor de ikke kan sette release til en fredag. Kjenner det hadde vært xtra kos å kunne åpnet pakka med fredagsfesten på mumble i bakgrunn og tilbrakt spillekvelden i en tank. Blir ikke kniva der :)

Blir sikkert klaging av consolekidsa at tanksen kjører fortere enn dem klarer å springe. Da blir mer nerf i neste patch.

Får håpe det ikke blir en like stor skuffelse som CQ!

Tviler ganske hardt på det. Regner med at AK blir bedre motatt enn både B2K og CQ.

https://help.ea.com/article/battlefield-3-armored-kill-general-faq#1

Armored Kill will be available for Premium Players on the Xbox 360 on September 11, 2012, and to non-Premium Xbox 360 Players on September 25, 2012. Downloads will begin to be available for Xbox 360 players on these dates around 10:00-14:00 GMT+1.

Armored Kill will be available for Premium Players on the PC on September 11, 2012, and to non-Premium PC Players on September 25, 2012. Downloads will begin to be available on these dates around 1:00-5:00pm PST.

Sitat

Armored Kill will be available for Premium Players on the Xbox 360 on September 11, 2012, and to non-Premium Xbox 360 Players on September 25, 2012. Downloads will begin to be available for Xbox 360 players on these dates around 10:00-14:00 GMT+1.

Armored Kill will be available for Premium Players on the PC on September 11, 2012, and to non-Premium PC Players on September 25, 2012. Downloads will begin to be available on these dates around 1:00-5:00pm PST.

1:00-5:00pm PST. vil si 13:00-17:00 PST (Pacific Standard Time) som er -8 fra vår CET (Pacific Standard Time)

Det vil si at nedlasting skal starte 10.09 2012 kl 22:00-02:00 11.09 2012

d er jo nå d! :-S

LoL - nå er du litt paranoid synes jeg :p

Det er vel for de som ser underholdningsverdien i spillet :)

Men kjipt at server kræsja da den var på vei til å fylles... jeje.. on to the next

Joda, men om jeg finner ut at jeg har lyst til å blåse støvet av BF3 og kjøpe kun Armored Kill, må jeg jo vente i enda et par uker og vel så det :( Tank Superiority-mode virket unektelig litt morsomt. (På PC selvsagt, FPS på konsoll er et smertehelvete av dimensjoner)

Bare å glede seg, eller gå for lurepakken :p Jeg liker spillet som det er, og har ikke tenkt å bevege meg på noe profesjonelt nivå, så da var valget enkelt: Skal uansett ha alle pakkene = Premium og jeg får spille 14 dager før + random stash og events :)

Jeg tror veldig mange vil kose seg stort med AK, foreløpig ser det fantastisk ut og min gruppe(clan/gjeng/squad/venner) har det skikkelig gøy. På den andre side så har vi jo hatt det gøy (nesten)hele veien da, mulig vår kritiske evne er svekket fordi vi faktisk liker spillet og har det gøy med det.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...