Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Line

Mer surfing ved skolestart?

Recommended Posts

Håper på å se masse aktivitet når skolen begynner igjen!

Ingen tafsefolk å se på den elskbare surf-serveren nå, så når skolen begynner - rett til surf!

Og vet mange av folka savner nye kart, og det er grunnen til at de forsvinner. Så litt masing, og litt håping om noe nytt og spennende, med beholding av de beste gamle. Så kan serveren få en ny runde i rampelyset!

Mvh surfeavhenging masekopp.

• Like 1

What ??? jeg skjønner hva du mener. More surf if the kart is ok, then more of the same? Yeah.....r u secsi?

Jeg er enig ang. surf mapsa, kunne trengt litt oppfriskning der. Kan være med å sjekke ut nye maps, hvis noen er med å forklarer å hjelper :)

Nuh prøver vi å stappe inn folk de kommende dagene. Var så godt som fullt i går kveld!

Bring it! Og alle sammen joinejoine!

What ??? jeg skjønner hva du mener. More surf if the kart is ok, then more of the same? Yeah.....r u secsi?

Nyttig.

Mapcycle trenger en KRAFTIG overhaling, antar at det er søppelmaps som er hovedgrunnen til hæren av noobs som spiller der for tiden..

Hadde det vert litt mer enn 2-3-4 maps der som ikke var totalt verdiløse, hadde det kanskje vert litt flere spillere som ikke instaleaver når det kommer noen som klarer å ta de.

Er somregel direkte kjedelig å spille på servern uten at man har invitet med seg mesteparten. JEG tror det er pga maps og (mangel på?) admins som ikke går lengre enn å spamme om at spawnkill ikke er lov, uten å nødvendigvis gjøre noe med det.

Edited by Toad

Tror det kan være nyttig om nåværende admins kan sette seg inn i å bringe nye maps, eller få en ny tråd opp her om hvilke maps som burde bli med, og hvilke som burde gå. Derav la spillerne bestemme og vote opp hvilke de liker og ikke, og se om noen helt nye kan foreslåes.

Er forsåvidt rett at det burde være en admin tilstede, men det er jo ikke noe man kan gjøre så mangt med.

Man kan ikke sette inn vanskelige levelmaps inne på servern. Da kommer ikke de noobsa som ragequiter når de blir drept i heletatt og servern står tom i stedet som ikke er bedre.

Man kan ikke sette inn vanskelige levelmaps inne på servern. Da kommer ikke de noobsa som ragequiter når de blir drept i heletatt og servern står tom i stedet som ikke er bedre.

Tja, nå er der jo for tiden iallefall Overgrowth som er helt hinsides alt håp vanskelig for 98% av spillerne der da.

Kast ut rebels, pyra, xiv og overgrowth, så er saken mye bedre med en gang! Færre, bedre maps er meget foretrukket over en haug crap. (Overgrowth er ikke direkte crap, men tømmer servern på 2 min)

Eneste nye mappet jeg kan tenke meg er greatriver, sikkert noen som har andre/bedre forslag.

Legger til dette fordi noen på klagemuren minnet meg på det, og det vil kraftig hjelpe til serveren; S p a w n p r o t e c t i o n.

Og nei, vanskelige level maps er ikke nødvendig å ha med, sett at de fleste på hellfragger har nok problemer med fruits og vegetables.

Har levd alle mine CS:S dager på Hellfraggers surfeserver, så kan mest de mapsene som allerede har vært. Og derfor har jeg og så udugelig lite forslag. Men om det fins en side, eller forslag kan jeg finfint teste noen. Ellers kan det bare legges inn ett og ett nytt kart, og ha en åpen tråd hvor responsen til det nye kartet kan skrives.

Kaster ut forslag i vildens sky jeg nå, men om noe funker er det vel verdt det!

• Like 1

Good: Spawnprotection og en god del høyere aktivitet av admins!

Bad: Mapcycle, spawnprotection er for lang for Japan, maps, pyramidduel, maplist, osv.

Tråd suksessfullt ignorert, server tilbake til status spøkelsesby. GOOD JOB!

Alt vi foretar oss blir ikke offisielt annonsert på public fora. Det håper jeg du skjønner. Vi er midt i en testfase av en haug med maps (30, om du lurte), noe som naturligvis vil ta litt tid med tanke på at de fleste av oss har skole, jobb og fritidsaktiviteter utenom dataskjermen. Jeg kunne slengt opp regla om at alle innad organisasjonen HF/BF gjør jobben de gjør frivillig uten å få betalt, men det antar jeg du vet fra før, så det å få tilbakemelding i form av posten din her synes jeg rett og slett er veldig frekt.

Er ikke frekt ment, tipper jeg.

Men oppdateringer om at noe skjer er alltid fint!

Var jo med i systemet der, og vet at ting foregår på adminforum, men ikke en selvfølge for alle andre.

Håper det skjer noe snart slik at vi får flere spillere inn :)