Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
m0lder

Morsomme DayZ klipp

Recommended Posts

Har ikke noe klipp å dele med dere, men en liten quote fra GraniT på mumble kl. 3 i natt.

Hawkhill, drolsum og jeg satt utafor Skalisty Island og prøvde oss på litt sniping i natt, men skjedde ikke stort.

Men plutselig dukker en littlebird opp, og vi plaffrer løs noen skudd og hører en god lyd som nesten endte i kræsj. :p

Vi klarte dessverre ikke å skyte det ned, istedet startet vi en liten krig på Krtoi Cap.

Vi holdt oss på stedet litt for lenge, og ble ambushet av noen karer. Drolsum og hawkhill døde, mens jeg løp med halen mellom beina bortover kysten og ventet stille og rolig på at drolsum skulle komme tilbake. Da han var på plass og fikk lootet kroppen sin braket alt løs. Det ente med at jeg døde kun èn gang, mens dissa som kom for oss hadde totalt 7 deaths. WIN!!!!!

Og her er en liten smakebit av det vi fikk i channel chat: [03:05:56] (Channel) [ssQ]GraniT: SurvivorSlayer will come for you guys.

Bawhahahahawhhahh!!!

Nice :) Bra dere overlevde!

Forresten Toothtip, var det deg vi skjøt vest for Zeleno på torsdag? Du tok en av våre så tok vi ut deg.

Nice :) Bra dere overlevde!

Forresten Toothtip, var det deg vi skjøt vest for Zeleno på torsdag? Du tok en av våre så tok vi ut deg.

Ja tror d, Spawna rett bak dere og fikk et fryktelig adrenalinkick. Fikk øyet på 2 av dere, men så ikke tredjemann som endte d hele. Min første kill. Er som regel friendly men i denne situsjonen ble jeg trengt opp i et hjørne.

Ingen video her, men heller et artig utdrag fra sidechannel. Jeg husker ikke 100% ordrett, men pretty darn close.

jeg lar de involverte være anonyme.

Player A: Håper ingen skyter meg nå. Tar en peeling og har ikke brillene på.

Player B: Av prinsipp skyter jeg menn som tar peeling.

Player B (forts.): Unnskyld, "menn".

Player A: Janson Bateman peeler.

Player B: Justin Bieber også.

Player A: Fuck dere.

Syns denne var ganske hilarious.

Dette er da Towelliee, en av verdens ledende streamers. han speller en god del dayz, og ting som dette her skjer nesten hele tiden. Jeg dør av latterkrampe hver forbanna gang! :D

Dødsfønny med han vietnamesern som kommer inn der og skriker "di di mau, di di mau". (gå fort, eller go quickly)

Tror ikke towelliee på noen måte har spilt med hackere. Han Jason fyren finner dem på serverne hver gang dem speller dayz, selvom dem tar streamen i svart når dem bytter server.

Men det med bussene var jo bare hysterisk morsomt. :D

(ja dette er gammelt men dog):

se videoen da mann. han som gir towelie blod spawner jo ei kasse med støff rett under seg. skuff.

Har slått i hjel noen timer på iPad'en med Vulcan sine "

"- og "
"-videoer :>

Vet ikke om dette kvalifiserer som morsomt, men close call ihvertfall. Her har vi akkurat begynt å spille DayZ, vi er noobs som ikke har peiling på hva vi driver med, prater piss og loker rundt. Min aller første DayZ video (og eneste som jeg har published) Litt lang, men blir litt (selvforskylt) action fra 1/3 inn og utover.

Edited by BulletMagnet1337

har sett alle episodene som har blitt lagt ut hittils, mye morro. Treffer ganske bra på poengene.

En runde med cobra så opplever vel man alt.. Døden, sorgen over gear , frykt når han flyr,gleden over å overleve bailen fra hans heli , høy puls når han kjører bil og uvisshet når linja hans tar kveld.. :cool:

• Like 2