Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
CampyCamper

Sharqi / Karkand

Recommended Posts

Hei, hva skjedde med denne serveren? Den var jo fantastisk morsom å spille på de første dagene etter b2k ble sluppet og de er noen av de beste inf-mapsa i bf3 imo.

Det hadde vært fett med en slik map-rotation igjen, evt. en karkand/sharqi/oman server. Hva som helst for å slippe å spille wake hele tida i hvert fall :p

• Like 1

Det ble en knekk før jul ja, men i går var det igjen fullt på 5 servere i alle fall, så vi satser på en fortsatt stigende kurve fremover.

Svært mange admins er tilbake fra ferie og jule-AFK, og vi kommer til å flyttes oss mellom servere for å "dra de igang".

Kan selv ikke svare på spørsmålet ditt Campy, men en av serverdrifterne / hovedadmins stikker sikkert innom i tråden ASAP :)

store maps, og masse kjøretøy med rask spawn =D

Denne gangen er det Campy som får ønsket oppfylt.

Bare håpe han ikke blir alene på serveren. ;)

Col. Jensen

store maps, 64 players, hw=on

tror det er størst sjanse for å få liv i serveren når det er 64p ^^

Jeg får faktisk bare opp oman/wake serverne deres med mine filter settings :(, og slik har det vært siden få dager etter b2k release. Filter står på B2K, Zone: Norge, SWE, DK, server name bf.no. Normal. Ranked. Punkbuster. 64 player. Conquest Large.

Advanced filter står ikke på.. Jeg får opp b2k all maps og wake om jeg skrur av Normal, er dette fordi dere har fler tickets, raskere hw spawns eller no slikt?

edit: fikk opp all maps med normal settings nå, ingen wake.

Der er den mystiske serveren vår med Karkand & Sharqi, fix name!

Det var 2 stk med navnet GAMES016, fikset nå og alt vises korrekt i serverbrowseren.

Nei, må ha tanks og litt annet knask. Ellers kan du jo spille COD ffs! :)

Selv om du ikke kjører dert er det alltid et ekstra kick og springe over en gate og møter på en tanks ut i det blå.

Hjertet slår som trommestikker i takt med fingrene på tastaturet. Da har du Battlefield 3 :)

Vehicle respawntid er 0 sekund atm. kunne du satt den opp til "normalt" nivå a la wake/oman serveren?

I og med at serveren til campy ble HW kan du ikke sette opp en server med Oman/Sharqi/ Karkand på de minste Conquest Assult game moden?:D Hadde vært episk. Type clanwar size på mappsa:) Med inf da, så klart

Vehicle respawntid er 0 sekund atm. kunne du satt den opp til "normalt" nivå a la wake/oman serveren?

Done!

Default HW-spawn ved neste server-restart.

Col. Jensen

Svært mange admins er tilbake fra ferie og jule-AFK, og vi kommer til å flyttes oss mellom servere for å "dra de igang".

Håper det, atm er det nesten umulig å spille på bf.no uten å møte en cheater med disse nye passive cheatsene. Det blir ikke bedre av at det nesten aldri er admins på noen server. Det nytter ikke bare å dra i gang servere, dere må også passe på serverne som er oppe. G18 hs når du sitter i tank er konge!

Jeg håper dere gir admins lov til å perm banne on sight når folk dreper med f.eks spawn beacon eller skyter folk inne i tanks med pistoler. Dersom selv dette skal kreve bevis gir jeg meg over.

Støtter ban on sight på disse!

Håper det, atm er det nesten umulig å spille på bf.no uten å møte en cheater med disse nye passive cheatsene. Det blir ikke bedre av at det nesten aldri er admins på noen server. Det nytter ikke bare å dra i gang servere, dere må også passe på serverne som er oppe. G18 hs når du sitter i tank er konge!

Jeg håper dere gir admins lov til å perm banne on sight når folk dreper med f.eks spawn beacon eller skyter folk inne i tanks med pistoler. Dersom selv dette skal kreve bevis gir jeg meg over.

Må la være å se ut av løpet i tanksen da. :happy:

1. grunnen til knekk er at klanmedlemmer spiller sammen, og det samme gjør i stor grad bf adminsa, slik at serverne ofte ender med 0-400 i ticks.

da er det ikke morsomt for casualgamere(som det er flest av der ute), og de spiller da på hardware.no / tv2 osv.