Jackal.no 200 Report post Posted January 3, 2012 Da er det snart klart for en ny Homestory cup Starter på torsdag (5jan) rundt kl 13-14. http://taketv.net/ne...-02-01-12-16703 http://wiki.teamliqu...HomeStory_Cup/4 Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted January 3, 2012 Denne har gått helt under radaren for meg, fikk først høre om den igår mens jeg så på Ret sin stream. Virker jo helt rått! Artig at det er så mange ukjente navn blandet inn der, kan hende vi får en eller flere breakouts. edit: Ser forøvrig at DeMuslim har dodga ENDA et lan. Dette begynner å bli latterlig Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 3, 2012 Har gledet meg siden før jul Blir awesome, bortsett fra rotti ofc. Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted January 3, 2012 Incontrol og Destiny... USA stiller sterkt som vanlig. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 4, 2012 White-Ra har cansellert Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted January 4, 2012 finner ingen stream jeg,hmm Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 4, 2012 Er det torsdag i dag? Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted January 4, 2012 Nei så ser ikke poenget med at jeg leter etter stream heller høhø Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 5, 2012 Da er det 30min til start http://tv.esl.eu/de/ Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 5, 2012 woop woop Socke Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted January 5, 2012 mr. Bitter er en go caster. Men han der tysker'n som caster med han må være høy eller noe? faen bare fniser jo Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 5, 2012 Rotterdam er nederlender så er sikkert ganske stein Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted January 5, 2012 Syns rotterdam kan være flink, men sliter litt med engelsk-uttalen hans noen ganger. :\ Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted January 5, 2012 syns castinga var fin, egentlig. RotterdaM er ikke fav-castern min akkurat, men jeg overlever. Thorzain skuffa az. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 5, 2012 Akkurat nå var det slitsomt å høre på : | Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 5, 2012 NightEnd høres ut som en liten vampyr Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 5, 2012 Må være en slik en vampyr da; Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 5, 2012 WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆL Det der var fÆlt lesestoff... Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 5, 2012 de har jo castet i hele dag, ikke rart de bli litt fnisete etterhvert Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted January 5, 2012 æsj fyfaen drep den hora Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 5, 2012 Incontrol vant over Thorzain, haha. Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted January 5, 2012 noen oversikt over hva forno morro som står igjen? Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 5, 2012 http://wiki.teamliqu...y_Cup/4#Results er vel 4 matcher igjen i dag tror jeg dimaga - reaL atero - adelscott mc - aures cloud - poyo edit: eller.. det stemte ikke :o real - adel nuh Share this post Link to post Share on other sites
trebuchet 1 Report post Posted January 5, 2012 Skuffende av min helt ThorZaIN. Virket ikke helt forberedt. Flaut å tape for iNcontrol, selv om han ikke er så dårlig som folk skal ha det til. Håper Nerchio og Dimaga kan fortsette som nå Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 6, 2012 hahaha MC og marineking caster JYP vs Bling Share this post Link to post Share on other sites