Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
scavenger

SWTOR: Violation of ToS

Recommended Posts

Hei Scavenger. Jeg er blitt gjort oppmerksom på at du har skrevet titz i en forumpost her. Dette har ført til store klager fra bekymrede alenemødre, grammatikknazier og en fyr som tittet over skulderen min mens jeg leste tråden.

Unnskyld? :(

For å være helt ærlig synes jeg det er bra at de legger lista høyt.

Snakker her om name policy og språkbruk.

Er ikke vanskelig å finne på navn som ikke rimer på kvinnelige kroppsdeler eller snakke et normalt språk.

Strenge krav vil alltid gå utover uskyldige folk. Men da slipper man hvertfall drittunger.

Disse reglene har jo alltid vært strenge på RP servere.

Ikke glem at det er et rollespill... og ikke en kanal på IRC

Når det kommer til innhold og balanse vil man aldri kunne gjøre alle fornøyde. Hvertfall ikke 3 uker etter at spillet har blitt sluppet.

Legger lista høyt ved språkbruk? skal vi ikke få skrive "fuck" til hverandre på privaten uten at bioware skal blande seg inn? Dette er jo tankepoliti praksis. Greit nok at en RP-server har strenge krav, men skal alle på en normal pvp server også kalle seg per-vader?

For min del har spillet store mangler ved release, som ikke nødvendigvis har noe med release å gjøre(bugs plaget ikke meg mye). Jeg ønsker ikke å gå rundt alene en hel dag å queste pga instancing, skal det ikke være et MMO?

For å være helt ærlig synes jeg det er bra at de legger lista høyt.

Snakker her om name policy og språkbruk.

Er ikke vanskelig å finne på navn som ikke rimer på kvinnelige kroppsdeler eller snakke et normalt språk.

Strenge krav vil alltid gå utover uskyldige folk. Men da slipper man hvertfall drittunger.

Disse reglene har jo alltid vært strenge på RP servere.

Ikke glem at det er et rollespill... og ikke en kanal på IRC

Når det kommer til innhold og balanse vil man aldri kunne gjøre alle fornøyde. Hvertfall ikke 3 uker etter at spillet har blitt sluppet.

Legger lista høyt ved språkbruk? skal vi ikke få skrive "fuck" til hverandre på privaten uten at bioware skal blande seg inn? Dette er jo tankepoliti praksis. Greit nok at en RP-server har strenge krav, men skal alle på en normal pvp server også kalle seg per-vader?

For min del har spillet store mangler ved release, som ikke nødvendigvis har noe med release å gjøre(bugs plaget ikke meg mye). Jeg ønsker ikke å gå rundt alene en hel dag å queste pga instancing, skal det ikke være et MMO?

Per-vader var egentlig et veldig bra navn :p

Vi får vente på The Secret World!

What Maxi said.

Ut over det kan jeg jo legge til at jeg enda venter på svar. Jeg tviler egentlig på at jeg noen gang får noe svar, i morgen kanselerer jeg subben min.

Vi får vente på The Secret World!

Word!

Altså hva faen er det de holde på med?

Digger svaret ditt scav! Selv om du neppe får noen respons. Jeg er glad jeg valgte å stå over dette spillet.

Diablo 3 evt The secret World får min tid :)

Digger svaret ditt scav! Selv om du neppe får noen respons. Jeg er glad jeg valgte å stå over dette spillet.

Bare litt kjipt hvor mange ord som er på steder de ikke burde vært. Sånn er det å være av typen som starter midt i en tekst, og skriver seg ut på begge sider :p

Kansellert suben min nå, gidder ikke vente mer. Om jeg noensinne får et svar, dukker det opp her, uansett.

Sant, alt Maxi påpeker er rett. Spillet er ikke verdt pengene, og de kunne like gjerne satset på KotOR 3 i stedet.

Tror nok mmo hardcore folket liker spillet, kanskje vil bli skuffet rundt level 50 evt men. Er bare flashpoints og warzones å grinde omtrent. For min blir jeg så frustrert over å tape pga en eller annen fjott har sittet 24/7 med spillet og fått expertise bonuser og battlemaster gear. Blææhh, det orker jeg ikke. Syns klassene er frustrerende også, sorcerer og assassin er nok mest irritable klassen funnet på. Har ikke tall på antall stuns og cc sorcerers har men og den aoe knockbacken dem har er altfor ekstrem. Assassins med sin vanish kan ta seg en bolle, force speeder unna og vanisher når dem ikke kan vinne kampen.

Nei back to SC2 ! Going for masters

Blir uansett litt deppa over at du mest sannsynlig ikke kommer til å få svar... mailen din hadde mer enn nok klasse til å fortjene det :(