Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

Planetside 2

Recommended Posts

Eneren var enormt bra med tungt fokus på teamwork.

Nå kan man melde seg opp til betatesting hvis man har Station konto (burde ha fått email hvis emaileb er oppdatert på kontoen).

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=SOFg-rWSv9g

http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/714336/planetside-2-details-air-vehicles-time-based-unlocks-new-classes-and-more/

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=s_ivuUdCFHM

Usikker om disse linkene funker... Forb... iPad posting :p

Ser virkelig frem til dette :)

Planetside 1 er jo 8 år gammelt og var forut sin tid. Men selv da med forholdsvis dårlige internett linjer (fleste kjørte vel ISDN) så var spillet utrolig kjekt. Teamplay er det som gjør det så bra og en godt organisert outfit/klan kan virkelig gjøre en forskjell på slagmarken.

Tilbake i PS1 var jeg i en dedikert armor outfit der vi kun kjørte tankser og litt support til dem med bl.a. reperasjonsfly (Lode) bak linjene osv. Kjempekjekt å rulle rundt i grupper på 3-4 tankser der alle samarbeider for å ta ut fienden sine tyngre kjørtetøy. Vi byttet en del på hvem som var gruppeleder slik at alle fikk prøvet seg i tet også.

Har mildt sagt store forventninger til PS2!

Satt og mimret litt her om dagen da jeg ryddet på loftet og fant frem alle gamle spill på loftet.

Da dukket Planetside opp og det var dritfett i sin tid. Mange gode minner fra 3V huset!

Gleder meg til å teste dette!

Husker mange gode stunder fra 1ern. Jeg og en klassekamerat spilte tonnevis i tank crew osv =). Har bra potensiale iaffal

Vet TB er helt frelst over planetside men jeg klarer ikke å se det kule med det. Enlighten me de som har prøvd.

Her er en FRAPS video med litt gameplay som jeg kjørte igår kveld mens jeg løp rundt alene. Havna i god kamp over en Amp station på Esamir (det nye kontinentet som de nylig åpnet opp).

Spiller som NC. I Planetside 1 var jeg die-hard TR, men nå i Planetside 2 så liker jeg best våpen og tanksen til NC.

Er jo fortsatt en del balansering og try-and-fail testing på gang, men så er jo dette faktisk en beta også og ikke bare en glorifisert demo-versjon av spillet. Fortsatt mye våpen som ikke er klargjort for testing, og det skal komme ett tredje kontinent (Amerish) før release.

Har vært litt opp og ned hvordan jeg har følt at Planetside 2 er med tanke på om det har likheter med Planetside 1, men nå etter siste patchene så lover det godt. Jeg hadde det ihvertfall utrolig moro nå i helgen :)

Dette var moro :D fikk beta key for en stund siden, men fikk ikke spilt skikkelig før nye pcen kom. Har vel slått ihel 4-5 timer denne helga. Spiller som NC tror jeg. var vel de med rocka theme song :p

NC har en noe mer rocka versjon av musikken.

Kjapt oppsummert så er:

TR - Rød/svart

NC - Blå/gul

VS - Lilla/svart

Patchene begynner å gjøre spillet bedre, men de har ett stykke vei igjen å gå, noe som er litt foruroligende med tanke på at de har sagt det er 30 dager til release. Fortsatt er jo 3/4 av våpnene ikke testet og de har enda ikke releaset Amerish (som blir tredje kontinent å spille på). Gjenstår å se hvor mye de får på plass innen den tid.

Planetside 2 dukket opp på Steam i dag, noen som vet hvordan man installerer og sånt?

Får bare feilmeldinger når jeg forsøker laste ned.

Restart Steam så funker det ;)

Må ha en SOE konto for å spille og tror jeg.

Jepp funket å restarte steam , men den SOE ? Er det sony konto du mener?..

Takk restartet og da ville steam - Takk gode gud!!!... Sony kan IKKE lage launchers. Ja det er snakk om en konto via noe ProSiebenSat.1 elns. Du finner link på hjemmesiden.

Den var så fin Jackal at jeg tar meg friheten til å poste den i all nakenhet !

(dele knappen på youtube - long version)

Helsikke.... All users must change passwords, og da kommer jeg til USA igjen.. som selfølgelig ikke kjenner kontoen min fordi hjemmesiden sender meg til EU. Gaawd for et sony system, de kunne gjort seg en tjeneste og begynt lage PC.

Walkman Sony.. Walkman.... det var et godt produkt. Sett inn kassetten og trykk play.

Dette fungerte på Steam fordi Steam gir deg den Amerikanske Client Launcher.

If you are from Europe and downloaded the client through steam, what you want to do is go to:

http://www.soe.com and sign up for an account with your country as the United States

after you have created your account go to: http://www.planetside2.com/

and press log in.

After that you should be able to log in using the info you used for soe.com

do NOT: modify your files. this only works if you have a unmodified client from steam.

Personlig syns jeg det var alt for stivt. Og at det var så jævlig stort, fikk meg bare til å føle meg enda mer alene. Må vel spilles i mega store klaner om det skal være et spor gøy.

Herregud.... dette var morro. Vi spiller 3 venner med TS3 nå.. skulle lagt meg for lenge siden. Driver å flyr wingman og sammen :D Dette minner jo om Arma størrelse med BF funksjonalitet - kanskje mest 2142 ish

Herregud.... dette var morro. Vi spiller 3 venner med TS3 nå.. skulle lagt meg for lenge siden. Driver å flyr wingman og sammen :D Dette minner jo om Arma størrelse med BF funksjonalitet - kanskje mest 2142 ish

Joda mye action , men tar en tid å justere diverse knapper og ting.. Men kommer vel seg etterhvert..