Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Ny patch!

Recommended Posts

Dette er jo som jeg selv skulle bestilt patchen jo. Autofire skal ikke lønne annet enn på kloss hold.

Reload tiden til flares er økt, NICE!. Endelig er antiluftversnraketter brukelig igjen. Nå er de faktisk en trussel. Slik det har vært til nå så har pilotene bare kunne ledd av de med bakke til luft raketter. Flarene har kommet litt fortere enn man kan skyte raketter. IRNV siktet er endelig nerfet.

12G på haglen ble også heldigvis nerfet.

Jeg tror disse endringene gjør spillet morsommere å spille for de fleste av oss.

PFFF.... SMAWEN til JOKS burde nerfes :hitler:

Jeg er imponert over hastigheten på nedlastinger fra Origin. Det varierer mellom 150 og 200 Mbps her nå. Det er noe ganske annet enn de gamle "largedownload.ea.com"-serverne.. :)

Gleder meg til å teste i kveld!

Ja taclight er jo like mye sol i nærkamp. Noe som har fått med seg at man blir autohealet helt ned til 30 prosent i jet nå? Eller har jeg bare fått en epic bug..

Mitt inntrykk av den nye pathcen etter noen runder i går er at det har iallefall ikke blitt mer stabilt. Etter jeg hadde spilt den første runden så ble det bare en evig loading screen når det var map bytte. Så jeg quita å prøvde å joine på ny, da fikk jeg selvsagt "could not connenct to EA" greiene. Når jeg omsider fikk joinet så gikk det bra i en og en halv runde, da låste hele spillet seg å jeg måtte fysisk restarte PC'en, den feilen har jeg ikke hatt siden begynnelsen før den første patchen...

Når det kommer til gameplay så syns jeg faktisk det var mer gøy i luften nå :) Det skyldes nok at det var ikke de beste pilotene hos motstanderen. I jet meg MG gikk det raskere (og dermed lettere) å skyte ned andre fly og helis, å i heli var AA super effektiv sammenlignet med før. Alle AA raketter jeg skøyt avgårde traff og sprengte enemy jets og heli, det var kun en som ikke traff :lol: Men dette blir nok veldig irriterende når jeg er i andre enden å er den som blir skutt på med mer AA en jeg har flairs :hmm:

Edited by Gråstein

Seriøst.. IRNV e det nærmeste du kommer juks i battlefield. Om man velger riktig kamo, og legger seg i skjul, hvor det er vanskelig å se deg. Nei, da kommer det en kar med IRNV og wallhacker gjennom 4 busker og inn i din, og skyter deg.. Er så forbanna tåpelig...

Stakkars. Du har lagt deg for å campe litt i favorittbusken din, valgt ut den perfekte kamo'en og ser egentlig ikke en dritt annet en kvister og blader. Her kan jeg ligge trygt tenker du fornøyd. Plutselig så kommer det en frekkas og fragger deg, som lyn fra grønt buskas. Klart du blir sur. Hvis ikke ir-nerfen er nok så må vi helt klart få EA til å lage tettere buskas :ninja:

• Like 1

Har vanskeligheter med å forstå buffen av MG på jets. Det var som jeg fryktet latterlig enkelt for selv en pilot som har fløyet i noen få timer å ta ned et heli på en liten vinglete pass med noen få treffere. Helt fjollete buff..

De har endret aimen på US chopper (why?)

TVG missle TK bug er ikke fikset! men er bedre. Ble teamkillet av gunner i går. 2 raketten etter patch.

TVG missle movement er endret (why?)

Som inf så virket det som om man tåler mindre? mulig det bare er meg(?)

Konklusjonen så langt er at jeg ikke helt forstår endel av endringene som har blitt gjort, og jeg liker det ihvertfall ikke.

Spilte litt i går med den nye patchen. Ja jeg fikk følelsen av at man døde lettere som inf.

Uff så lite forskjell det er mellom hardcore og vanlig nå!

La de som vil spille hardcore gjøre det også la oss andre gamere tåle litt mer i vanlig modus.

Nå føler jeg nesten hardcore er påtvunget...

Ellers var det mye bra i patchen.

Ikke minst var det lettere å ta ut de helvettes udødelige heliene. Nå er de sårbare, jippi! Nå må de trekke seg litt tilbake når du sikter på dem med Anti Air.

Elsker den nye patchen! Bare det at de flytta chat slik at det går ann å skrible sammen syntes jeg var en herlig oppgradering. I tillegg føles det mye mer stabilt, og for min det virker det som spillet flyter bedre :)

Er storfornøyd med denne patchen, virker som de finjusterer balansen og gjør spillet enda bedre for hver gang. "like this" :D

har noen få ting å utsette på denne patchen.

1. Etter å ha spilt litt i natt opplevde jeg flere ganger at jeg drepte, og ble drept av samme karen som infantry. Dette har jo vært i BF i 100 år, men det er først nå jeg opplevde det i BF3. Er dette en ny feature fra DICEs side? Well fuck.

2. Følte at jeg ble pepra ned av fly hele tiden mens jeg satt i tanks. Har de endret noe her eller var pilotene gode? Etter en run ble jeg som regel drept eller skutt ned til ~10-20 hp-ish

3. TV guided har blitt mye mer ustabil. Tar sikkert litt tid å bli vant til, men det virket mye vanskeligere å treffe nu.

4. Taclight er fortsatt super nova.

Ellers er det bra de har over-nerfed IRNV, samt fikset chatten.

2. Følte at jeg ble pepra ned av fly hele tiden mens jeg satt i tanks. Har de endret noe her eller var pilotene gode? Etter en run ble jeg som regel drept eller skutt ned til ~10-20 hp-ish

fly har fått litt mer power mot kjøretøy på bakken, samtidig har stinger fått bedre treffsikkerhet mot fly, litt mer action begge veier mao.

Vises fiendens miner på minimappet deres?

Har ikke kjørt på en eneste mine siden patchen fordi jeg kan se de på kartet, men mistenker at det ikke skal være sånn :q

Har ikke kjørt på en eneste mine siden patchen fordi jeg kan se de på kartet, men mistenker at det ikke skal være sånn :q

har lagt merke til det når jeg GIKK som inf, at de vises på minimap. Har ikke lagt merke til det i vehicles enda.

Syns at flashlight ble ikke fikset. Ble blendet på damavand i går ute ved helipad. Irriterende.

Og ja, hva i h.... har de gjort med aimen til attack helis. Helt off.

Taclight er nerfet. Problemet før var at den blendet deg rimelig heftig selv på lang avstand. På kloss hold er den så og si det samme som før. Synes den er helt grei nå. :)

har lagt merke til det når jeg GIKK som inf, at de vises på minimap. Har ikke lagt merke til det i vehicles enda.

Du ser dem i kjøretøy også.

Håper det er meningen at det skal være sånn, nå vil jeg bare se claymores på bakken, så synker random faktoren betraktelig i dette spillet.