Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dragunova75

BF3 på Xbox 360

Recommended Posts

Jeg spiller på box'n!

Xbox Live tag: KJWallE

Nå begynner eksamenshælvætt, så spørs litt hvor mye tid jeg får til gamings, men romjula er fin :)

Meget imponert over gameplayet! Øver meg selv i disse dager til å bli en bedre pilot i jets. Det sitter ikke helt inne hos meg, og mangler folk som er "death from above" til å spille med! Heli har jeg ganske god kontroll i, men kan alltids bli bedre. Er hovedsakling en kar du finner til fots, eller i en tanks, men i det siste har jeg virkelig fått smaken på å være i luften! Spesielt i Viperen! Herregud så tilfredstillende det er å ta ut tanks etter tanks på bakken, mens gunneren meier ned alt som rØrerer på seg! Death from above! Så neste gang jeg er på adder jeg deg nok!

Gamertag er: xThe Viking

Spiller objective og spiller for å vinne! SPM er har falt fra 500 pga jeg har mistet squaden min, og mangler noen å kommunisere med! Men hvis noen adder meg herfra, skriv gjerne hvor dere addet meg fra, og alder og om dere har mic! Godtar alle, så lenge de skriver at de er herfra og den lille infoen :)

• Like 1

Meget imponert over gameplayet! Øver meg selv i disse dager til å bli en bedre pilot i jets. Det sitter ikke helt inne hos meg, og mangler folk som er "death from above" til å spille med! Heli har jeg ganske god kontroll i, men kan alltids bli bedre. Er hovedsakling en kar du finner til fots, eller i en tanks, men i det siste har jeg virkelig fått smaken på å være i luften! Spesielt i Viperen! Herregud så tilfredstillende det er å ta ut tanks etter tanks på bakken, mens gunneren meier ned alt som rØrerer på seg! Death from above! Så neste gang jeg er på adder jeg deg nok!

Gamertag er: xThe Viking

Spiller objective og spiller for å vinne! SPM er har falt fra 500 pga jeg har mistet squaden min, og mangler noen å kommunisere med! Men hvis noen adder meg herfra, skriv gjerne hvor dere addet meg fra, og alder og om dere har mic! Godtar alle, så lenge de skriver at de er herfra og den lille infoen :)

Adder deg...

Vært en liten pause med BF3 spilling på meg (drøye 3 måneder). Begynte å spille igjen for en mnd siden. Da hadde Premium kommet.

Har joinet D0mitian ett par ganger, i det siste. KJWall en gang.

Hva slags kommunikasjon bruker folk her? Skype, ingame voip, mumble..? Vært litt ok med komm. når man spiller. ;)

Jeg har laget ett par videosnutter til og lagt ut på facetube. Sjekk gjerne ut kanalen min:

http://www.youtube.c...75?feature=mhee

En vid jeg gjerne vil fremheve her dog:

Legg meg gjerne til på Xbox. Jeg og bror (techforce78) spiller litt fremover nå (drittvær her i nord!!!).

- Dragunova75