Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
lundern

Flashlight blir nedgradert.

Recommended Posts

Flott, nå håper jeg bare de fikser det slik at man ikke kan se teammates sin lykt. Klikker på folk på ditt eget lag som står å lyser deg i fjeshullet 90% av kampen.

Hvorfor skal det være slikt? Skal jo ikke skille på om det er friendly eller ikke.. Det er jo bare latterlig. En lommelykt er like lys i fiendens øyne som i dine egne...

• Like 1

Takk og pris!!

Forresten, på bildene står det info oppe i venstre hjørnet, hva er kommandoen for det, eller er det en addon av noe slag? På forhånd takk :)

Edited by Crazylike

Flott, nå håper jeg bare de fikser det slik at man ikke kan se teammates sin lykt. Klikker på folk på ditt eget lag som står å lyser deg i fjeshullet 90% av kampen.

Hvorfor skal det være slikt? Skal jo ikke skille på om det er friendly eller ikke.. Det er jo bare latterlig. En lommelykt er like lys i fiendens øyne som i dine egne...

Du kan ikke dra ut realisme kortet i et spill med masse upålitelige mennesker. Hadde jeg kunne plassert en kule i den nyopplåste lykten til killerTrulz93 som sitter å lyser deg i fjeset hadde alt vært ok, men nei.

• Like 1

Ahh deilig at dem har fått litt mindre pære i den. Neste må bli det *S* IRNV sikte, fysh....

Enig. Må inrømme at jeg aldri bruker noe annet enn IRNV på alle våpen jeg bruker, og føler at alle andre gjør det samme. Har prøvd å kitte opp noen andre våpen i det siste men merker at det er ett slit når folk ser meg fra andre siden av kartet med IRNV :)

Føler nesten at IRNV er så god at det er på kanten til juks.

Synes den "ser" for langt (tvers over banen nesten). Når du har den oppe så har du jo begrenset synsvinkel til sidene pga scopet, men det er ett lite minus i forhold til hvor fort du ser fiender på avstand.

Etter at jeg begynte bruke IRNV så føles det nesten som å være gimp'a når du må gå tilbake til reflex og holo sikter igjen. (likte veldig godt Holo frem til jeg fikk IRNV).

• Like 1

Du kan ikke dra ut realisme kortet i et spill med masse upålitelige mennesker. Hadde jeg kunne plassert en kule i den nyopplåste lykten til killerTrulz93 som sitter å lyser deg i fjeset hadde alt vært ok, men nei.

Det blir jo det samme som at de på ditt lag ikke skulle ha lyst opp med IR scope. Hvis folk med lykter lyser på deg, fight fire with fire

Flott, da blir flashlight også ubrukelig. Noen som vet om mortar har blitt nerfa?

Jupp! Mortar'n blir nerfa.

"Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground."

Angående IRNV scopet: Du burde ha absolutt 0 dybdesyn med driten. Har prøvd en IR kikkert, en liten kvist 1 meter ifra deg ser gjerne ut som et tre 100 meter borte. IR kikkerter pleier ofte bli ødelagt av UV-lys og brukes derfor kun om natten. I teorien burde derfor tactical light (og all annen belysning, inkludert sola) sørge for at IRNV scopet ble ubrukelig inntil repsawn.

Selvsagt, det kan jo være noen har greid å utvikle en helt estraordinær, banebrytende fantastisk IR kikkert, slik som de fremstiller det i BF3. Men det har ikke jeg hørt noe om.

Faen. Hvis IRNV blir nerfa så blir fitterecons som gjemmer seg i busker irritasjonsmoment #1.

Edited by Blindfolded

Hva med å fjerne all lensflare når du ikke sitter og ser gjennom kamera? Latterlig når man går rundt som inf og det hele tiden er lysroser og annet dill. Lensflare er noe som kun oppstår i opptikk når man ser mot lyskilder, men med normalt bra opptikk er ikke dette så plagsomt som i BF3.

Hvis du tar en titt på alle skinsa, så bruker alle briller/gassmasker foruten US engieer, RU support og begge recon classes. Så mulig lensflares ikke er så dumt. Likevel ser det jo ut som du er rusa på alt mulig av halusinogener. Alt av lys i BF3 er en smule overdrevent i mine øyne.