Daniel- 1,200 Report post Posted November 7, 2011 Når vi prøver å dra i gang tomme servere, er det bare å poste i denne tråden. Forhåpentligvis vil da andre se det, og de blir med på moroa. Er forøvrig alene på #01 nå, hadde vært fint med litt selskap Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted November 7, 2011 Jeg er ikke hjemme Daniel, men god ide med den tråden her! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted November 7, 2011 Godt initiativ Flott å se at folk tar på seg ansvaret ved å starte opp servere! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted November 7, 2011 Jeg prøver å starte 03. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 7, 2011 og 03 er full så nå drar vi igang #04 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 7, 2011 #08 folkens Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kjafsolf 0 Report post Posted November 7, 2011 oki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted November 8, 2011 Prøver å starte 11 nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 8, 2011 Kommer etter jeg har spist. Typ 15min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 8, 2011 ARGH... Daniel i blant har jeg lyst til å rive huet av deg Her sitter jeg mens det smeller rundt huet på meg på jobb, og så skal du skjæra steike meg game igjen?!?! FØR kl. 16:00?!? Det jeg prØver å si er at jeg er misunnelig [edit] ha ha ha, elsker de nye Ø'ene her på forumet - go LARGE eller gi faen Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 20 Report post Posted November 8, 2011 Vi dro igang noen i går, men av en eller annen grunn tømte vi dem også :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 8, 2011 Trenger 2 stk på #20 Inf Only. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Concrux 5 Report post Posted November 8, 2011 2 stk på #13 nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted November 9, 2011 Er på #01 nå. Col. Jensen Quote Share this post Link to post Share on other sites
iConi 0 Report post Posted November 9, 2011 Idler på #02 nå, hvis noen har lyst å hjelpe til ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 9, 2011 Kommer så fort maten er klar, 10min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted November 9, 2011 Trenger 2 stk til på #2 nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted November 9, 2011 Prøver å starte opp #20. Kom kom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted November 10, 2011 Prøver å starte #10 Col. Jensen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted November 10, 2011 Prøver å dra i gang #09 Col. Jensen Quote Share this post Link to post Share on other sites
FloW 0 Report post Posted November 10, 2011 BF Vets prøver å få igang nummer 5 Kom å lek med oss Quote Share this post Link to post Share on other sites
Concrux 5 Report post Posted November 11, 2011 Mangler 1 stk på #03. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 11, 2011 Gjør et forsøk på bf.no #03 Allmap CQ FF=ON Idle'r der inntil videre, alle tøser velkomne Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 12, 2011 bf #05 ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted November 12, 2011 Noen som kan svare på om serverne er lettere å starte nå når configen til oppstart er satt til 1/0? Col. Jensen Quote Share this post Link to post Share on other sites