Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ugl

BF3 på PS3.. - skrekk og gru eller fint og flott?

Recommended Posts

I det jeg skriver dette så sitter jeg å laster ned BF3 til playstation fra Playstation store.

Har ikke pc til å kjøre spillet på og da jeg titta litt på trailerne så var jeg solgt.. Jeg måtte bare ha BF3.. :)

Noen som har prøvd både på konsoll og pc og kan si noe om forskjeller?

Og er det mulig å spille på playstation med mus og tastatur?

Offisielle uttalelser fra DICE/EA seier at grafikken på PS3/Xbox 360 er lik LOW på PC.

Ang spillbarhet så trur eg det er ganske likt. Har berre prøvd PC.

Battlefield har ingenting på consoll og gjøre, men dessverre er det mange consoll folk som ikke har god nok PC. Beste hadde vært om det kun kom på PC slik at de med Xbox og ps3 måtte spille på PC =D

• Like 1

Battlefield har ingenting på consoll og gjøre, men dessverre er det mange consoll folk som ikke har god nok PC. Beste hadde vært om det kun kom på PC slik at de med Xbox og ps3 måtte spille på PC =D

Gratulerer med dagens mest idiotiske kommentar.

Gå å ta deg en bolle.

Enig. La oss ikke gjøre dette til en "battleield er best på PC" diskusjon. her spørs det om PS3en klarer å gi en like god spillopplevelse. Jeg heller mot at den vil klare det. Battlefield på storskjerm i stua med surroundanlegg.. Ja det kunne vært kult. :)

BF3 fungerer fint på konsoll. Har spilt hele Battlefieldserien på PC, men nå spiller jeg bare på Xbox. Det mest negative er at 24 player er litt lite på en del store maps. Det føles litt tomt, men selv om BF3 ikke er perfekt er det den beste FPSen på konsoll nå.

Og ikke bry deg om konsollhaters. Det er bare idioter som ikke skjønner at andre har andre prioriteringer og spiller på konsol i stedet for på PC.

Og ikke bry deg om konsollhaters. Det er bare idioter som ikke skjønner at andre har andre prioriteringer og spiller på konsol i stedet for på PC.

Gidd fyre opp og gjøre dette til en "vi som spiller på console er så mye mer irl winners enn dere pc nerder".

Jeg testet BF3 på PS3 under betaen. Grafikken var ikke ille, men sammenlignet med PC så er det direkte stygg. Ut over det har jeg ikke noje videre inntrykk. Jeg ble eid av de fleste, siden jeg er relativt dårlig til å sikte med stick.

Det viktigste er at vi spiller BF3, det eneste som er synd, er at det allerede nå går mot å bli et inf spill. Hardware er rett og slett for dårlig.

Om noen føler for å adde meg som venn og for å ha flere å spille med så er jeg "oljefatetdan"...

Folk som kjøper console er jo rimelig nerd, sier jo seg selv når man har dedikert maskin til spill. Har flere kompiser som har kjøpt seg flere utgaver av xbox , ps3 osv enten fordi de vil ha annen farge , den er slim , eller fordi harddisken på maskina er full. Så at folk spiller på console ene og alene fordi de ikke har råd til noe annet blir vel feil.

Nå skulle vi ikke lage noen konsol vs PC tråd, men det er sant som redux sier.

Gidd fyre opp og gjøre dette til en "vi som spiller på console er så mye mer irl winners enn dere pc nerder".

Jeg testet BF3 på PS3 under betaen. Grafikken var ikke ille, men sammenlignet med PC så er det direkte stygg. Ut over det har jeg ikke noje videre inntrykk. Jeg ble eid av de fleste, siden jeg er relativt dårlig til å sikte med stick.

Det viktigste er at vi spiller BF3, det eneste som er synd, er at det allerede nå går mot å bli et inf spill. Hardware er rett og slett for dårlig.

Så ikke gjør det du heller da. BF3 fungerer helt fint på konsol, det eneste jeg misunner PC folket er mulighet for 32 player og bedre grafikk.

heisann.

er ny her inne så håper jeg kan spørre her. har selv fått spillet nå og spiller på PS3. genialt spill, men har komment godt inn i spillet nå på story'en. husker ikke hva brettet heter men konsoller låser seg fullstendig under loading av brettet. har prøvd alt mulig, oppdatering you name it. vet ikke hvor mange ganger jeg har restartet og prøvd igjen men låser seg på nytt og på nytt.

noen som sliter med det samme og har tips??:)

Slett spillet fra ps3'en men ikke lagringsfilen, installer på nytt og prøv igjen?

Nå har jeg tilbragt noen timer foran consollen og begynt å få til siktinga med stikka...

Det som før syntest umulig er nå helt greit, men i close combat så sliter jeg big time for ser enten rett opp eller rett ned når jeg stresser.

Etter å ha spillt hele Battlefield serien på PC så er min dom foreløpig at spill gleden er like bra på PS3...

Bortsett fra at jeg savner endel av det sosiale som var med klanspilling på pc'en....

Slett spillet fra ps3'en men ikke lagringsfilen, installer på nytt og prøv igjen?

har prøvd dette også, hjelper ikke. Fikk tilsendt nytt spill fra cdon idag men samme problemmet enda, sinnsykt frustrerende dette.

er det virkelig ingen andre her inne så har dette problemmet?

Det å kategorisk hate konsoll er ikke issuet, siden de fungerer fint til sitt bruk; f.eks. bilspill, sportsspill, slossespill. Men FPS og alt som innebærer at man må begynne med spak-aming fungerer ikke spesielt bra. Det er dritt og faen og gir oss bedritne konsoll-ports på mange spill som aldri burde vært laget for konsoll. Men de grådige spilselskapene skal jo melke ut hver korne de kan av alle segmenter på markedet og derfor blir det slikt. Hadde man vært litt oppegående (noe jeg ikke anser konoll-FPS'ere for å være) hadde man utvist forbrukermakt og ikke kjøpt disse titlene på konsoll. Da ville de nok rimelig rask ha forsvunnet fra markedet!

Dette er jo bare pisspreik Sadolf....

At du ikke evner å klare å sikte med stikka betyr jo ikke at andre ikke evner det...

Jeg har spillt BF3 i litt over 20 timer nå på PS3 og siktinga fungerer nå helt ypperlig. Det gjorde det IKKE de første 10 timene...

Spiller da ingen rolle om aiminga på stikka suger hesteræv. For den suger hesteræv for samtlige som spiller på console og da utgjør det ingen forskjell. Og opplevelsen blir lik for alle. Der kan man jo argumentere for at opplevelsen vil være bedre på console, på pc kan man kjøre knallbra muser, tastatur. ergo kan man oppnå fordeler bare ved og ha bedre hardware. Jeg er enig med sadolf at det er jævli synd at fps har blitt så poplært på console da spilla blir porta over på pc som ødelegger mye av det pc'en som platform ville hatt fordeler av om de hadde brukt mer tid og penger på å optimalisere spillet til pc også.

Uansett er det smak og behag.

HVA er det som ville gjort spillet bedre om det kun fantes på PC og ikke også på konsoll?

Hvilke spesifikke endringer ville du lagt til?

Trodde dette var ett serriøst forum for de som trenger hjelp og råd, og generell diskutering om spillet? Her er jo stortsett bare krangling om hva som er best og PS3 og PC.. Er det ingen som vet noe om eller selv har det problemet jeg har nå med spillet på PS3?? Spurte CDON også om de hadde fått klager om dette og alt jeg fikk var ett nytt spill som ikke hjalp på problemet. Please er det noen som vet noe??

Trodde dette var ett serriøst forum for de som trenger hjelp og råd, og generell diskutering om spillet?

Det er vel ikke et forum laget for hjelp råd osv....

Ift problemet ditt så har jeg ikke hørt om noe tilsvarende. Sry.

HVA er det som ville gjort spillet bedre om det kun fantes på PC og ikke også på konsoll?

Hvilke spesifikke endringer ville du lagt til?

Større maps, mer HW.

Det er jo som Ketle sier at mapsa føles "tomme" når du spiller konsoll. På pc føles de derimot temmelig trange. Ingen av mapsa er egentlig skalert for 64 spillere.

32 spillere er vel egentlig det optimale på disse karta mener jeg.

Dette er jo bare pisspreik Sadolf....

At du ikke evner å klare å sikte med stikka betyr jo ikke at andre ikke evner det...

Jeg har spillt BF3 i litt over 20 timer nå på PS3 og siktinga fungerer nå helt ypperlig. Det gjorde det IKKE de første 10 timene...

Dette er ikke pisspreik. "Man venner seg til det"-argumentet er noe man ofte møter fra konsolltøser som nedverdiger seg til å spille FPS på konsoll. Det er slike som dere som bruker 10-20 timer på å lære dere denne upraktiske fiklemåten å spille et spill på som gjør at det er et marked for slike ubrukervennlige spill som dette. Som jeg sier, man kan vende seg til mye, så hvorfor gjør man da valget med å vende seg til å spille på en plattform som er mindre spillbar, har dyrere spill, dårligere grafikk osv..?

Som jeg sier, man kan vende seg til mye, så hvorfor gjør man da valget med å vende seg til å spille på en plattform som er mindre spillbar, har dyrere spill, dårligere grafikk osv..?

For min del.

Jeg vil ikke ha stasjonær og å bruke flerfoldige tusen på å kjøpe en laptop som klarer å drifte spillet noenlunde er heller ikke aktuelt.

:wub: stasjonær!

At man er blakk og mener et konsoll til 2000 er en lur investering vet nå ikke jeg. Plutselig skal man ha tv, anlegg, ekstra kontrollere, ratt og pedaler osv - og vips har det hele har kostet langt over 20.000 :lol: