Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ugl

BF3 på PS3.. - skrekk og gru eller fint og flott?

Recommended Posts

:wub: stasjonær!

Helt enig der :Congrats: Jeg kjøpte min stasjonære PC for over 1 1/2 siden, å den er enda den dag i dag kraftigere en dagens bærbare PC'er som koster det samme, eller mer en hva jeg betalte for min stasjonære :) Jeg forstår ikke helt hva så mange skal med bærbare PC'er (uten om studenter og folk som trenger det i arbeidssammenheng) når de kun bruker det til å sitte i sofaen eller PC bordet hovedsakelig. Da kan man heller kjøpe ett nettbrett hvis man kun skal bruke det til å sitte i sofaen på facebook og annen surfing mens man ser på tv, å investere i en god stasjonær PC som gjør alt mye fortere en hva en bærbar til samme pris gjør. å ikke minst så varer PC'en mye lenger hvis du hovedsakelig bruker den til surfing o.l. å for de som spiller så for man den plattformen som FPS virkelig er ment for :)

Men men, vi er alle forskjellige, jeg syns stasjonær PC er litt undervurdert for tiden, det er jo en god investering i og med at den varer mye lenger en bærbare, å den går mye fortere som er med på å gjør den digitale hverdagen litt bedre :)

Edited by Gråstein

Har ingenting med økonomi å gjøre...

Jeg må visst gjenta meg selv å si at ; jeg vil ikke ha stasjonær pc....

Jeg har kjærring, unger og et hus som ikke er tilpasset et "gutterom" med en stasjonær pc for pappa...

Tablet har jeg også.

TV og anlegg har jeg også.

Og playstation (2/3) har vært i hus i mange år.

Men det jeg virkelig savner er å spille BF sammen med dem jeg har spillt med på pc tidligere...

Dårlige menyer, AUTO AIM(aim assist), dårligere grafikk, forenklede spill - Dette er hva PC spillere må leve med som følge av populæriteten av konsoller. Det at utviklere og utgivere fokuserer på konsoll er hvorfor mange PC spillere har litt lett for å legge hat på konsoll. Det er ihvertfall det jeg tror. Hvorfor folk føler for å forsvare hva de bruker sine hardt opptjente kronasjer på skjønner jeg ikke. Hva man bruker pengene sine på har ingen andre noe med(med unntak av dama? :p).

Jeg bytter ut den stasjonære PCn min så fort det kommer en konsoll løsning som har de kvalitetene jeg ser etter.

- Fullverdig mus og tastatur løsning (konsoll og spill som støtter mus og tastatur, eventuelt en bedre kontroller enn mus og tastatur).

- Cross-platform kommunikasjon og spilling.