Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Battlefield 3 runder nok milepæl

Recommended Posts

bf3.jpg Battlefield 3 runder nok milepæl

Forhåndsbestillingen av Battlefield 3 når nye høyder. Hvor mange er nå forhåndsbestilte tror du?

(Multigamer.no): Vi fortalte tidligere at forhåndssalget av Battlefield 3 hadde nådd 1,5 millioner eksemplarer. Det var da og nå er nå. Siden den gang har det haglet inn nye forhåndsbestillinger. DICE kan nå melde om at Battlefield 3 har over to millioner forhåndsbestillinger.

Når vi 2,5 millioner?

Det er enda over en uke til Battlefield 3 blir å finne i butikkhyllene og forhåndsbestiller man Battlefield 3 får man med tillegget "Back to Karkand" aldeles gratis. Så om du har lyst på fire brett helt gratis er planen klar - forhåndsbestill.

Battlefield 3 utvikles av DICE og kommer til PC, PS3 og Xbox 360 27. oktober.

Pos Name Console Total

2 Battlefield 3 X360 1,072,593

8 Battlefield 3 PS3 448,616

18 Battlefield 3 PC 146,809

VGchartz følger nøye med på pre-orders, Dette er kun for US, men da har vi en ide av hva tallene er hvertfall.

Source: VGchartz

Pos Name Console Total

VGchartz følger nøye med på pre-orders, Dette er kun for US, men da har vi en ide av hva tallene er hvertfall.

Sykt at 360 er så langt over PS3? Ikke at jeg har peiling på konsollmiljøet og slikt, men det var uventet at det var så overdrevent flere med xbox som har bestilt bf3 vs PS3. PC-tallene er vel forventet. Vi er en utdøende rase :thumbsup:

Må ikke ta slik statestikk helt 100%. Skal man gå utifra charten der så har folk preordra The Old Republic 6x så mye som Battlefield 3. Det kan umulig stemme. Mange sitter nok og venter på at det kommer til butikken også.

Vel tipper det blir bedre se det visst det var på steam, men er da skeptisk til at noen battlelog greier forsvinner. Da spesielt stats men og serverbrowseren (spesielt sjekke spill i nettleseren se hva venner har skaft).

Og ja det er vel snakk om hvor mange nye pcer som blir kjøpt til dette spill.

Og en ting cod mw3 blir sikkert kjøpt til lan spill+ survival(tviler den holder mer enn noen timer).

Edited by joandreas

Jeg forhåndsbestilte på platekompaniet for 499,-

Hørtes ikke ut som de hadde helt peiling for de forsto ikke da jeg spurte om jeg fikk med "Back to Karkand" gratis. Er det sånn at jeg får det med meg uansett hvor jeg forhåndsbestilte det, og hva prisen var? :thumbsup:

Pos Name Console Total

Teller digitale preorders? Vet at steam ikke har telt før, spørsmålet er jo om origins teller.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...