Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jimi X

Star Wars the Old republic

Recommended Posts

Du er grunnen til at det er hat på internett. Du spiller en rogue-type OG gjør ikke objectives.

Har vunnet hele runder helt alene ved å åpne alle blast doors og scoret 3 ganger i huttball igår og var den eneste som scoret ! Så jeg gjør min jobb vil jeg si. Men iblant vil jeg drepe og det gjør jeg effektivt :avean:

Fett å lvle sålangt, liker BH storyn. Det av pvp jeg har prøvd er skuffende dog, får se hvordan det er ved top lvl, men akkurat nå suger warzones

Ja kan være irritabelt, pvp igår var gøy, idag helt sugent. Ingen som samarbeider og folk forlater warzonen når ting ikke går dems vei og vi blir stuck med å tape.

Lyst å levle en Sentinel nå, syns Shadow er gøy og er uber i PvE og tildels PvP men er så lei av å stealthe og backstabbe folk. Jeg vil slåss! Hadde flere dueller med en level 40 Marauder og han ga meg juling. Jeg har 3 moves som gir høy damage, men alle disse har omkring 6 second reload på + tar mye energi. Marauder/Sentinel kan kjøre på non stop så mister jeg CC'en over dem og dem kan å skjule ryggen sin fra meg så får jeg massive problemer. Maraudern jeg møtte hadde fått in combat stealth så etter jeg stabba han, så forsvant så overrumplet han meg isteden :p Første gangen jeg har tapt i 1v1 på lenge.

Hehe, jeg koser meg med Marauder atm. Men i begynnelsen går det treigt for denne klassen i PvP. Men begynner å komme seg nå lenger opp i levla.

Men jeg liker mange av klassene. Har en BH Merc på lvl 15 og Agent Op på 14, funker veldig bra må jeg si, og morsomme og spille ikke minst.

pga spilletidene mine har jeg knapt hatt en kø på serveren min i det hele tatt. Det meste har vært en kø på 65 stk som går unna på noen knappe minutter.

Ess da, bare tuller. Level 20 Bounty Hunter, nyter spillet. Virker veldig bra, eneste som suger er at Sith sida på serveren min er helt latterlig dårlige i PVP.

Hei hei, får beskjed om at jeg ikke har noe active subscription til spillet når jeg prøver å starte opp..trodde da vitterlig jeg hadde 30 dager gratis spilling?

Rerolla til Sentinel, følte desto høyere level jeg kom desto mer fant jeg shadow upassende for min del. Vil ha ren combat stil. Trente en del med de i betaen og mens folk klager over at dem bare dør i pvp med de så fikk jeg en rå runde istad. Han hakket over meg var level 40, jeg er 14 .... Og hadde ingen healer som fokuserte på meg. Føltes godt !

sent.jpg

If you find the lack of faith disturbing, there are good news ahead.

Fra i dag og tom søndag/mandag kan du spille gratis - om du er en god spiller og kjører hardt på med Redbull/Burn/Kaffe ? Så kanskje du klarer å komme deg til en av de flotte planetene som Tatooine eller Aldaraan. SWTOR holder foreløpig rekorden for verdens dyreste spill produksjon og fra erfaring kan jeg fortelle at du vil kose deg stort i dette spillet sammen med noen venner. Det ER Star Wars !

Quick tips: Spill Bounty Hunter eller Agent om du liker å skyte - Empire siden er den morsomste og disse to klassene har gode eventyr.

Her har du gratis billetten for denne helgen....kos kos and may the force be with you.

Edited by cri74

Avsluttet rundt level 38. Det var som å spille et singel player spill. Sjelden man så noen folk noen steder. Boring!

Har helt slutta å spille nå. Fantastisk kjedelig å grinde daylies. Har vært gjennom raids på normal mode og gjort en god del på hm. Men det er tross alt de samme bossene bare litt vanskeligere. Boring as hell. GW2 here i come.

Free to play allerede - det gikk fort.

• Subscription– A service designed for players who want unrestricted access to all the game features via ongoing subscription or by redeeming a Game Time Card. In addition to gaining access to all game content as our current subscribers do now, subscribers will receive ongoing monthly grants of Cartel Coins, the new virtual currency that will be introduced later this fall. Cartel Coins can be used to purchase valuable in-game items including customizable gear and convenience features that will enhance the game play experience.
  • Free-To-Play– The first 50 levels will be Free-to-Play, with restrictions on access to new content and advanced player features. Some restrictions can be“unlocked” with Cartel Coins

Synes spillet var kjempe fint. Spilte Bounty Hunter og historien var drit kul, men det ble fort tomt da man kom til slutten av historien.