Jimi X 4 Report post Posted September 24, 2011 Yepp da er det satt en dato for release. Sjekk ut trailere Spennende å se hvor bra det blir. Share this post Link to post Share on other sites
Shawshank 0 Report post Posted September 24, 2011 Hadde håpet på release tidlig november, men men. Bedre med et mer "ferdig" produkt til jul :-) Har allerede kjøpt det og har store forhåpninger :-) Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted September 24, 2011 Kjøper nok ikke ved release. venter til de fleste release bugs er borte Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted September 24, 2011 Har forhåndsbestilt, og gleder meg som et barn på julaften. 6 år med WOW begynner å dra på litt, og det blir deilig å utforske et nytt univers. Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted September 24, 2011 (edited) Vil dette dra mange over fra WoW? Jeg vet ikke, men har et håp om at WoW dør... never gonna happen tho... Jeg har en bedre følelse for dette spillet enn det SW Galaxies gav meg for en del år tilbake Edited September 24, 2011 by Jimi X Share this post Link to post Share on other sites
Infection 0 Report post Posted September 24, 2011 Både dette og The Secret World er nye MMOer jeg ser frem til og kommer til å kjøpe. Men usikker på hvilket jeg faktisk kommer til å spille, har ikke spilt et MMO fast siden 2007-8.. Share this post Link to post Share on other sites
Shawshank 0 Report post Posted September 25, 2011 Noen som har bestemt seg for hvilke side de velger? Jeg har bestemt meg for light side. Starter med en trooper commando. Max dps :-) Har også lyst å spille bountyhunter på dark side, og må innrømme at smuglern ser bra ut også. Helsike, alle klassene ser bra ut :-) Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted September 25, 2011 Vil dette dra mange over fra WoW? Jeg vet ikke, men har et håp om at WoW dør... never gonna happen tho... Jeg har en bedre følelse for dette spillet enn det SW Galaxies gav meg for en del år tilbake Skal du spille det ved launch jimi? Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted September 25, 2011 Jeg vet ikke Morten, men jeg har lyst å kjøpe det. Blir nok til at jeg kjøper det og spiller litt i romjulen Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted September 25, 2011 Ser jo veldig artig ut. Men alt det der er jo CGI. Vil se gameplay jeg Share this post Link to post Share on other sites
Shawshank 0 Report post Posted September 25, 2011 (edited) http://www.swtor.com/media/trailers/eterni...per-walkthrough Litt dårlig kvalitet på den der. Her er den samme hentet fra youtube: Edited September 25, 2011 by Shawshank Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted September 26, 2011 Har venta dritlenge på det, men er jo seff på et sted med helt sirup internett når det kommer ut. Får vel vente i et år til ;p Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted September 26, 2011 Jeg vet ikke Morten, men jeg har lyst å kjøpe det. Blir nok til at jeg kjøper det og spiller litt i romjulen Da kunne jeg tenke meg å spille sammen med deg Ricky har kjøpt det han også. Kanskje vi kan spille sammen weeeeee Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted September 26, 2011 lol @ wow-killer pisspreik. Er egentlig bare bra at nye MMOs som denne har noe å konkurrere med, det gir i det minste utviklerne et insentiv en ikke ser innen FPS-sjangeren. Share this post Link to post Share on other sites
KeyStroke 0 Report post Posted September 27, 2011 Noen som har bestemt seg for hvilke side de velger? Jeg har bestemt meg for light side. Starter med en trooper commando. Max dps :-) Har også lyst å spille bountyhunter på dark side, og må innrømme at smuglern ser bra ut også. Helsike, alle klassene ser bra ut :-) Håper ting har blitt noe bedre siden jeg fikk sjanse til å teste i en beta runde, men trooper/commando var ganske fett. Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted September 27, 2011 Spillet er forhåndsbestilt her, gleder meg, så forhåpentligvis faller spillet i smak. Ellers starwarsnorge.com om du er interessert i en norsk community rundt spillet, finner også norske guilds for både republic og sith der. Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted November 4, 2011 Om det er noen som har fått beta tilgang og ikke benytter seg av den, er jeg interessert i å prøve Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted November 7, 2011 Hadde beta tilgang en kort helg. Men jeg har preoder på det igjennom Origins. Hva med å samle alle her på samme server? Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted November 12, 2011 You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic! jippiiiii! Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted November 12, 2011 Samme her You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic! Synd jeg ikke har tid siden jeg må spille skyrim hehe Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted November 12, 2011 You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic! jippiiiii! Samme her, tror det er en stress test som de skal ha neste helg EDIT: Til du/dere som har prøvd beta før. Hvordan foregår det med klient etc? Sender de en link som man laster ned ifra, eller dukker det opp i origin? Har bare mottat en mail foreløpig. Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted November 13, 2011 De har en tester side du får tilgang til med alle linker og sånt. Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted November 13, 2011 De har en tester side du får tilgang til med alle linker og sånt. Når får man tilgang til den da? Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted November 13, 2011 Tipper vi får en e-post i løpet av uken med all info vi trenger. Vi vet jo heller ikke om det er til neste helg testen er. Kan være om 2 uker også? Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted November 13, 2011 Sant nok.. Share this post Link to post Share on other sites