Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jimi X

Star Wars the Old republic

Recommended Posts

Hadde håpet på release tidlig november, men men. Bedre med et mer "ferdig" produkt til jul :-) Har allerede kjøpt det og har store forhåpninger :-)

Vil dette dra mange over fra WoW?

Jeg vet ikke, men har et håp om at WoW dør... never gonna happen tho...

Jeg har en bedre følelse for dette spillet enn det SW Galaxies gav meg for en del år tilbake

Edited by Jimi X

Både dette og The Secret World er nye MMOer jeg ser frem til og kommer til å kjøpe.

Men usikker på hvilket jeg faktisk kommer til å spille, har ikke spilt et MMO fast siden 2007-8..

Noen som har bestemt seg for hvilke side de velger? Jeg har bestemt meg for light side. Starter med en trooper commando. Max dps :-) Har også lyst å spille bountyhunter på dark side, og må innrømme at smuglern ser bra ut også. Helsike, alle klassene ser bra ut :-)

Vil dette dra mange over fra WoW?

Jeg vet ikke, men har et håp om at WoW dør... never gonna happen tho...

Jeg har en bedre følelse for dette spillet enn det SW Galaxies gav meg for en del år tilbake

Skal du spille det ved launch jimi?

Ser jo veldig artig ut. Men alt det der er jo CGI. Vil se gameplay jeg :lol:

Har venta dritlenge på det, men er jo seff på et sted med helt sirup internett når det kommer ut. Får vel vente i et år til ;p

Jeg vet ikke Morten, men jeg har lyst å kjøpe det. Blir nok til at jeg kjøper det og spiller litt i romjulen :lol:

Da kunne jeg tenke meg å spille sammen med deg :lol: Ricky har kjøpt det han også. Kanskje vi kan spille sammen weeeeee

lol @ wow-killer pisspreik. Er egentlig bare bra at nye MMOs som denne har noe å konkurrere med, det gir i det minste utviklerne et insentiv en ikke ser innen FPS-sjangeren.

Noen som har bestemt seg for hvilke side de velger? Jeg har bestemt meg for light side. Starter med en trooper commando. Max dps :-) Har også lyst å spille bountyhunter på dark side, og må innrømme at smuglern ser bra ut også. Helsike, alle klassene ser bra ut :-)

Håper ting har blitt noe bedre siden jeg fikk sjanse til å teste i en beta runde, men trooper/commando var ganske fett.

Spillet er forhåndsbestilt her, gleder meg, så forhåpentligvis faller spillet i smak. Ellers starwarsnorge.com om du er interessert i en norsk community rundt spillet, finner også norske guilds for både republic og sith der.

Hadde beta tilgang en kort helg. Men jeg har preoder på det igjennom Origins. Hva med å samle alle her på samme server? :)

Samme her :)

You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic!

Synd jeg ikke har tid siden jeg må spille skyrim hehe

You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic!

jippiiiii! :grin:

Samme her, tror det er en stress test som de skal ha neste helg :)

EDIT: Til du/dere som har prøvd beta før. Hvordan foregår det med klient etc? Sender de en link som man laster ned ifra, eller dukker det opp i origin? Har bare mottat en mail foreløpig.

De har en tester side du får tilgang til med alle linker og sånt.

Når får man tilgang til den da?

Tipper vi får en e-post i løpet av uken med all info vi trenger.

Vi vet jo heller ikke om det er til neste helg testen er. Kan være om 2 uker også?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...