Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Fett

Apple....

Recommended Posts

Hvilket hull? :lol:

iPhone6? :lol: Frua har allerede bestemt seg for at hun vil ha iPhone 5, enda hun ikke vet en pøkk om telefonen... det er da man skjønner at markedsapparatet har skutt blink :-/

Ah! Jeg får min sympatikjøpte Galaxy Tab 8.9. om en dag eller to. :lol::lol: :lol: :lol: :lol: Håper den passer i hullet.

Nice! blir en Samsung-tab på meg også, etter å ha testet svigers sin 10.1.

Vurderer dog å vente til jul og gi meg selv en 7.7 i julegave :lol:

I enda et forsøk på å få tråden på rett spor igjen (den omhandlet jo Apples skitne forretningsmetoder og markedsføring?) quoter jeg min tidligere post, og håper på gjennomtenkte tilbakemeldinger denne gangen.

Siden denne tråden er i gang igjen kan jeg legge til dette.

Apple angripes fra ny kant

Jeg fikk meg en god latter av denne delen

Men i slutten av forrige uke ble Apple saksøkt for patentkrenkelser av et selskap som i svært liten grad er involvert smartmobilmarkedet, nemlig Via Technologies.

....

Ifølge ZDNet har Via Technologies samme styreleder som HTC, nemlig Cher Wang.

Er vel bare en ting som passer å si. What Goes Around Comes Around Apple. :lol:

Ah! Jeg får min sympatikjøpte Galaxy Tab 8.9. om en dag eller to. :lol::lol: :lol: :lol: :lol: Håper den passer i hullet.

lunch.gif

Såeh, sånt er ikke begrenset til iPad, men nå også med Samsung..? Lukter nok et søksmål fra Apple her.

Nå kan det penses inn på rett spor igjen, det var det jeg hadde. :lol:

Hvilket hull? :lol:

iPhone6? :lol: Frua har allerede bestemt seg for at hun vil ha iPhone 5, enda hun ikke vet en pøkk om telefonen... det er da man skjønner at markedsapparatet har skutt blink :-/

Hullet i dashboardet på bilen min. Ipad ble for breit. Som en slags lekeskjerm i bilen. Jeg kommer tilbake til det. :lol:

Vi vet jo hva iPhone 5 vil bli - en eplifisert Samsug Galaxy II - med alle begrensningene legger på alle sine produkter (minus de de nå har rappet fra Android i neste OS-versjon) :lol:

Det som er svært fasinerende fra et faglig synspunkt (markedsføringsfaglig) er at Apple er den telefonprodusenten som bruker minst penger på tradisjonell reklame. Dette er fakta, jeg kjenner personlig en som jobber fornet sv Norges største nettsteder med Apple i sin kundeportefølje og han klager over at det er nesten umulig å få penger ut av Apple.

Det som er svært fasinerende fra et faglig synspunkt (markedsføringsfaglig) er at Apple er den telefonprodusenten som bruker minst penger på tradisjonell reklame. Dette er fakta, jeg kjenner personlig en som jobber fornet sv Norges største nettsteder med Apple i sin kundeportefølje og han klager over at det er nesten umulig å få penger ut av Apple.

Ingen kan nekte på det punktet nei, Apple er genial hva angår å skape hype.

plz si at jeg ikke er den eneste som fikk lyst til å sparke han der right square in teh nuts

Jeg har ingenting hverken for eller mot Apple (har iPhone da), men ja..........han fortjener i det minste en skikkelig omgang buksevann.

plz si at jeg ikke er den eneste som fikk lyst til å sparke han der right square in teh nuts

Jeg fikk faktisk lyst å trø en IPAD ned i halsen på'n, på tvers helst....

Er jo søren meg ingen image hosting services som funker i utlandet as (eller Indonesia iaffal). Alle signaturer på forumet er bare error thumbnails, og samma med bildet som alle kommenterer oppi der :lol: FTL

Er jo søren meg ingen image hosting services som funker i utlandet as (eller Indonesia iaffal). Alle signaturer på forumet er bare error thumbnails, og samma med bildet som alle kommenterer oppi der :lol: FTL

Naaaaaaaw.... Bummer :lol:

lol.....minner litt om Kali fanboismen min fra et par år siden. Men det var jeg jo helt alene om, så da er det kanskje ikke like skremmende :lol:

Ja, la oss bare vente til i morgen og hvordan pressen kommer til å kaste seg over den fantastiske dingsen som apple lanserer. :lol: Men de er gode til å holde hypen i gang - med ikke en gang la folk få vite hvordan den nye telefonen ser ut. Og tro meg, den kan se akkurat faen ut som den vil - og selge i millioner til menigheten :lol:

Dessverre helt enig med Sadolf. Vi vet derimot hvordan den vil se ut, men når det er Apple som kopierer er det ikke brudd på hverken patenter eller IPs.

Jeg gråter for den idiotiske masseforbruker generasjonen som vokser opp i dag, men trøster meg med at jeg (og flere jeg kjenner) enda kjører på med HTC Hero og Android 2.3.x. Jeg kjenner derimot ingen med en gammel iPhone. Merkelig fenomen :lol:

Han kjenner deg ikke! tongue.png

Selv hater jeg Apple og Microsoft omtrent like mye, men begge har sin fortreffelighet. Når det gjelder fanbois og blinde followers må jeg si Eplehodene leder med negativt fortegn. Jeg har brukt Iphone, Ipad og Ipod, og har brukt i underkant av 10 sekunder på å irritere meg over hvor firkantet man klarer å lage et grensesnitt. Samme forargelsen har jeg hatt til Android og windows-telefoner, men der kan man til en hvis grad finne løsninger. Med apple er man tilgodesett med oppdateringer som kanskje fikser problemet. En mer arrogant holdning til brukerpreferanser skal man lete lenge etter. Apple har dyktige industridesignere og et merkelig bra tekke på kunder i alle segmenter virker det som, ellers er det skuffende greier. Dyrt, firkantet og lite innovativt.

Jeg har en gammel iPhone 3GS. Poenget ditt var?

Håper ikke jeg tråkket deg på eplene nå :thumbsup:

Poenget mitt var vel klart nok, og en hver som ikke ble sint av det må da registrerer at jeg snakker om egne erfaring og ikke deg?

haha, SEFF kom ikke iphone 5 enda, vi lanserer først den SUPERDUPRE iphone 4S og svetter fanbois for ekstra penger, SÅ slipper vi iphone 5!

Aksjene til Apple stupte ved denne lanseringen. De hadde klart å stappe iPad2 inn i en iPhone4 smile.png

haha, SEFF kom ikke iphone 5 enda, vi lanserer først den SUPERDUPRE iphone 4S og svetter fanbois for ekstra penger, SÅ slipper vi iphone 5!

:thumbsup:

Smakløse apple slår til igjen med nok ett "stunt"....

Tipper det er mange fjortisser som er kjempeskuffa nå :yell: :yell: :yell: