Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cobra.

PC BF3

Recommended Posts

Har knota litt på komplett og satt opp noe jeg tror kan være bra til noen kommende storspill (BF3 hovedsaklig), men det skal sies at jeg er litt ute av

whats hot, and whats not. Så ville vært fint om dere kunne hjulpet meg til mulige forbedringer.

Evt om jeg burde vente en mnd eller 2(?) for å se hva som kommer ut av nytt HW i høst(?)

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...17-6B25D4337566

Ka dokk tru?

Spenstig løsning med de to kortene. Tror du kan dra på deg mer problemer enn løsninger.

lolol, er ment som at jeg ikke vet hvilket jeg skal velge, lurer dermed om hvilket jeg burde velge mtp kjøling/støy, tips?

Har knota litt på komplett og satt opp noe jeg tror kan være bra til noen kommende storspill (BF3 hovedsaklig), men det skal sies at jeg er litt ute av

whats hot, and whats not. Så ville vært fint om dere kunne hjulpet meg til mulige forbedringer.

Evt om jeg burde vente en mnd eller 2(?) for å se hva som kommer ut av nytt HW i høst(?)

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...17-6B25D4337566

Ka dokk tru?

Det med grafikkort så vil du neppe merke forskjell på de annet en et par tall et benchmark programvare.

De har like kjølere. EVGA kjører på høyest frekvens og yter derfor marginalt bedre. Zotac har 5 års garanti.

Velg det som er viktigst for deg av disse argumentene.

Resten av PCen ser jo bra ut.

Happy shopping!

5års garanti er care imo. kortet er utdatert lenge før den tiden. evga har vel vanlig garanti 24 mnd elsn?

Sendte nettopp bestilling på nye deler til PC selv, kribler litt. Jeg ser du har dobbeltkanalsminnearkitektur på hovedkortet, mens RAM-brikkene er sett av tre. Det funker helt sikkert, men har hørt at det lønner seg å samkjøre det. Men jeg er ingen dataekspert...kos deg med shopping :blink:

1: Kjøp minnebrikker i par - 1155 støtter ikke trippelchannel.

2: Går for dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10488&....A03616.K144543.

Har prøvd mange forskjellige løsninger oppgjennom årene, men ingen slår ASUS sitt DirectCU II.

Veldig stillegående og utrolig effektivt. Er så lett å klokke kortet med medfølgende programvare, at benchmarks mot andre nesten er meningsløst.

Dette kortet setter du langt over standardsettings, uten at det genererer noe særlig ekstra bråk eller varme :blink:

lolol, er ment som at jeg ikke vet hvilket jeg skal velge, lurer dermed om hvilket jeg burde velge mtp kjøling/støy, tips?

Kjøp det billigste 580-kortet du finner og stapp på denne: CoolIT OMNI GTX 480 A.L.C. GPU Kjøler (joda den passer GTX 580 også). Litt dumt den ikke er på tilbud for 299,- som den var for et par uker siden.